نکات ظالمانه نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نما در واقع بستر کالبدی شکل دهنده به تصویر ذهنی شهروندان از محیطی است که در آن قرار گرفته اند و از این جهت حائز اهمیت است. چنین محصولی با قابلیت تولید توسط متریال های گوناگون از قبیل آلومینیوم و استیل می تواند در پروژه های مختلف به عنوان نمای لوکس ساختمان نیز به کار رود . تیم طراحی اکوآرک ، پس از تهیه نقشه شاپ دراوینگ و مشخص کردن جزئیات طراحی ، در اجرای هرچه بهتر و بدون نقص تر نمای سرامیک خشک پروژه آزادی نقش مهمی را اجرا کرده اند.  خلق تقارن دقیق توسطِ احجام رواقها عایدی سه جانب شروق و غرب و جنوب، و سپس کسف مناظرِ بی قانونی وسیله ساختمانهای چاپخانه و آمفیتئاتر، یا بیاعتنایی بوسیله لحظه با مسدود کردن منتهیالیه غربیِ راستة بازارچه از دیگر تناقضاتِ طرح با این ورم فضایی است. سنگ هایی که در ساختمان به کارمی روند با نام های سنگ قواره،سنگ بادبر،سنگ لاشه،و سنگ پلاک شناخته می شوند.سنگ هایی که در ساختمان به کار گرفته می شوند یا به یکی از صورت های طبیعی می باشند؛ مانند: «قلوه سنگ»،«کار شده» و «بادبر و خرد» یا از معدن حاصل می گردد که باید جهت مصرف در ساختمان آماده شود که این آماده سازی معمولاً به دو صورت کار شده و خرد شده (شن و ماسه) صورت می پذیرد.

نمای خشک نمایان

از مزایا بالقوه این سرامیکها میتوان به مقاومت بالای آنها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، در دسترس بودن در طرح و رنگهای متنوع، اجرای آسان و سریع اشاره کرد. فضاهای مسکونی نسبت به نوع کاربری آنها دارای استانداردهای خاص خود از نظر رعایت ابعاد و اندازه ها میباشند. تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. فایبرسمنت.ترموود، HPL وهمچنین پنلهای کامپوزیت آلومینیوم از رایجترین متریالهای مصرفی برای این سیستم می باشند. طراحان به دنبال راه هایی برای ساده تر کردن معماری بودند. دقت داشته باشید که آجرها به دلیل اینکه خودشان از رنگ طبیعی آجر بهره می برند بهتر است از نورهای خنثی در نورپردازی کمک بگیرید. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه نحوه نصب نمای خشک و… Post w​as gen᠎er᠎ated  by behsaznama᠎ C᠎on​tent Gen erator  DE MO​!

مصالح نمای خشک

آجر ها به دلیل شکل، کیفیت و عمر پایین زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرند. لازم به ذکر است ، این روش از اجرای سرامیک و همچنین جنس تایل های سرامیک خشک پرسلانی ، ظاهری چشمگیر به نمای پروژه آزادی بخشیده است. در هر پروژه ای همیشه حرف جدیدی نهفته است، موضوعی برای اکتشاف و ابداع یک کار جدید که سهولت و کیفیت بهتری را نوید می دهد. این پروژه با استفاده از یک ایستگاه آتش نشانی قدیمی و ایجاد یک ساختار مدرن در بالای خانه ایجاد شده است. به دلیل استفاده از پروفیل آلومینیومی در این روش، سازه در مقایسه با روش فیکس آهن سبک تر خواهد بود. ورق آلومینیوم کامپوزیت: آلومینیوم کامپوزیت پانل از ترکیب چندین لایه محتلف و پوشش آلومینیوم به دست می آید. چه نوع سنگ را از سنگ فروشی انتخاب کنیم؟ این نوع نماها معمولا با توجه به ظاهر معمول ساختمان های اطراف برجستگی خاصی را به ارمغان می آورد. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد . Th is  post h as be​en g᠎enerated by behsaznama C᠎on​te nt​ G enerat or Dem ov​ersion.

انتخاب این متریال برای نمای ساختمان به تعبیت از متریال کاربردی در طراحی نمای ساختمان های این منطقه در دهه ی ۱۳۴۰ می باشد. برای مثال توجه به مسکونی یا اداری بودن ساختمان از نکات تاثیر گذار در چگونگی طراحی نمای آن میباشد. یک طراحی نورپردازی نمای ساختمان موفق مثل نورپردازی در طراحی داخلی مواردی را مانند چگونگی عمق دید ،جذابیت های ساختمانی و زیبایی شناسی آن ، مسائل اقتصادی و مصرف انرژی را شامل میشود. در طراحی ویلا کلاسیک که در نمای ساختمان آن ها از طراحی های کلاسیک استفاده شده است شما می توانید شکوه و زیبایی را توامان با یکدیگر مشاهده کرده و خانه ای به سبک سنتی و کلاسیک داشته باشید. قبل ازشروع طراحی نما ضروری است خستگی ناپذیر به سمت گزیدن یکی ازدو سبک کلاسیک (دل بهم خوردگی ازسرستون,کتیبه,وتر وسراحی،تناسب و تقارن سرپوش فرم) یا نوگرایی (کاربرد ازخطوط و سطوح پالوده ،مصالح جدید و پیش ساخته، انعطاف پذیری تو فرم بدون پیچیدگی و…. نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است.

دیدگاهتان را بنویسید