نه چیزهایی که باید درباره اجرای نما بدانید

عمده دروس توسط مدیران آلومینیوم شیشه تهران مشاور تخصصی نما تدریس خواهد شد ولی حسب ضرورت از سایر متخصصین و کارشناسان فنی حوزه های مرتبط جهت پوشش حرفه ای تر استفاده خواهد شد. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. امروزه سنگ های متعدد و متفاوتی برای اجرا در نمای ساختمان وجود دارد اما از آنجایی که سنگ تراورتن به دلیل داشتن طرح و رنگ های مختلف و متفاوت در میان سایر سنگ ها در اجرای نمای ساختمان محبوبیت بسیاری کسب کرده و اغلب از این سنگ استفاده می شود. این نمای مدرن یکی از انواع نمای ساختمان ویلایی و جزء زیباترین نماها است.ریتم های افقی و عمودی به همراه متریال های مختلف از جنس سنگ و آجر که در آن بکار رفته ویو فوق العاده ای به آن داده; و چشم هر بیننده ای را تسخیر خود می کند.پلان و نمای ساختمان را کلیک کنید تا جرئیات بیشتر درباره محصول را ببینید. در غیر این صورت طراحی پلان را به گونهای انجام دهید که برای بیشتر افراد مناسب باشد و نیازهای معمول انسانها را پاسخ دهد.

نمای خشک سنگ

به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … این بارها شامل : بار زلزله ، بار باد ، وزن مصالح مصرفی در نما و ابعاد مقاطع نما می باشد . در این روش از اجرای نمای سرامیک خشک ، ابتدا شاسی کشی فلزی زیر نمای ساختمان که شامل پروفیل ها و قوطی های فلزی است با رنگ ضدزنگ یا رنگ اپوکسی پوشش داده می شود. کنیتکس نما وزن کمی دارد اما نمی توان این را یک حسن به حساب آورد. حتماً از یک متریال به عنوان مادر طرح و زمینه کار استفاده میشود. یکی از این مشکلات افزایش نزخ زمین در شهر می باشد. در زمان اجرای نمای سمنت برد در صورتی که نیاز به اجرای بالابر هیدرولیکی برای ساختمان باشد با استفاده از سمنت برد میتوان اقدام به ساخت شفت بالابر نمود و این مسئله منجر به کاهش هزینه ها میشود. مفتخریم تا با بیش از 10 سال سابقهی خود در حوزه انواع نماهای ساختمانی اعم از کرتین وال، اسپایدر، سقف شیشهای، نرده شیشهای، سرامیک، سمنت برد و …

مصالح مختلف ساختمانی ضریب انتقال حرارت و ظرفیت گرمایی ویژه مختلفی دارند و در نتیجه عملکرد متفاوتی خواهند داشت. مصالح ساختمانی درجه ۱ قیمت بالاتری نیز دارد. تفاوت این نما با دیگر نماهای شیشه ای استفاده شیشه در بالاترین نسبت را دارد. به این ترتیب، ترکیبی از هنر و معماری در اجرای این فرایند مهندسی، سهیم شده و نتیجه را به نحو جالبی ارتقا داده است. به علت استفاده از آلومینیوم ، سازه نسبت به روش ثابت سبک تر بوده و عملکرد بهتری در مقابل انقباض و اجرای نمای خشک در ایران انبساط دارد. صنعت شیشه در ایران با تکنولوژی های روز دنیا همگام است ، در نتیجه با این امکانات در کنار یراق الات اسپایدر میتوان ، سازه های خاصی را طراحی و اجرا کرد . 6. برش کاری نما و سازه فلزی باید به صورت دقیق انجام شود. جنس این دستهها هم با توجه به اصول زیباشناختی و همچنین اقلیم منطقه انتخاب میشود. برای رزین کاری سنگ نما ساختمان های مرتفع بسیاری از شرکت های با تجربه در این زمینه از طناب های خاصی استفاده می کنند. در طراحی دکوراسیون و چیدمان اتاق کوچک بهتر است تا حد امکان از وسایل ظریف و باریک استفاده کنید.

نحوه نصب نمای خشک

بنابراین بهتر است به کمک تابلوها و آثار هنری زیبا فضای خود را طراحی کنید. برای سازماندهی وسایل و داشتن بهترین چیدمان در اتاق کوچک لازم است که به فضایی برای سازماندهی فکر کنید. مهم است و نقطه شروع در ایجاد شخصیت در طراحی نما است. طراحی سناریو برای نمای روز و شب، نیازمند تفکری خلاق است که هر طراح و معماری از پس آن بر نمی آید. مطالعه زیاد در مورد اقلیم های گوناگون و همچنین شناخت صحیح انواع متریال کمک بزرگی برای طراح به حساب می آید. شاسی کشی یا به عبارتی زیر سازی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل اجرای نمای ساختمان به حساب می آید. به اخرین قسمت از نحوه اجرا نما رومی رسیده ایم،در این بخش سنگ ها را با بهره گیری از دوغاب و اسکوپ به نما ساختمان می چسبانیم. گر چه بعد انتخابی ساخنمان ها عمودی است اما در این نوع نمای ساختمانی، وجه عمودی بودن ساختمان بیش از همیشه هویدا می شود. تمامی اتصالات در این مرحله باید با حداقل میزان خطا صورت بپذیرد ، هرچند که امکان رگلاژ در بعضی نقاط برای زیرسازی وجو دارد اما باید مطمئن شد تمامی اتصالات به صورت دقیق و با دقت بالا متصل شده اند.

نصاب نمای خشک

 Data h᠎as  been gen erated with behsaznama  C​ontent Generat​or DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید