نمی دانید چگونه نمای سنگ راک خود را بسازید؟ این را بخوان!

به طور کلی سنگ در نمای ساختمان محبوبیت بیشتری از سرامیک دارد ولی سرامیک به دلیل یکنواخت بودن رنگ و طرح به دلیل آنکه ساخته دست هستند نمای یک دست بهتری را به نمای یک ساختمان میدهد در حالیکه سنگها به دلیل آنکه به صورت طبیعی استخراج میشوند هر کدام متمایز از یکدیگر هستند و این مهمترین تفاوت سنگ و سرامیک نما است. 1. وزن بسیار کم : ورق های آلومینیوم کامپوزیت وزنی بین ۵ تا ۸ کیلوگرم در هر متر مربع دارند که این وزن مر مقایسه با مصالح سایر نما های ساختمانی همچون سنگ و یا شیشه بسیار کم است و می توان گفت این وزن کم یکی از مهم ترین مزیت های نمای کامپوزیت است. مصرف سنگ در نمای سنگی در هر متر مربع 80 تا 100کیلوگرم است و 40 برابر وزن ساختمان شما را سنگین تر میکند، مصرف آجر در نمای آجری برای هر مترمربع 20 تا 40 کیلوگرم است ،در حالیکه مصرف مینرال در نمای مینرال 3تا 4کیلو گرم است.

زندگی، مرگ و اجرای نما

نمای شسته در برابر گرد و غبار سریعا آن را جذب و کدر میشود نمای آجر فرسایش بالا دارد در حالیکه نمای مینرال عایق بسیار قوی در برابر رطوبت،حرارت،،صوت و سرما را دارد حتی به جای ایزوگام قابل استفاده است. این نما مدل های فراوانی دارد و به راحتی نصب می گردد افراد زیادی فقط از آجر برای نما های خود استفاده می کنند زیرا معتقدند که آجر باعث دوام ساختمان می شود و مانند عایق در برابر صدا و آتش عمل میکند در ادامه شما را با انواع سیستم های اجرای آجری و همچنین از اجرای نمای خشک آشنا می کنیم بنابراین برای مطلب بیشتر متن زیر را بخوانید تا با ویژگی های مهم آن آشنا شوید. نام برد. همچنین تایل های گچی سوراخ دار و پانچ دار کناف بعنوان تایل های آکوستیک مورد استفاده قرار میگیرند. نکتهای که در مورد این بنای به خصوص مطرح است این است که بتواند وظیفه شهری خودش را هم انجام بدهد.

Best اجرای نما جهان می‌توانید واقعا خرید

بسیاری از مراکز خرید مطرح و فروشگاه های بزرگ از یک نمای مدرن و زیبا برای جذب مشتری استفاده می کنند. پروفیل های گالوانیزه جهت استفاده در دیوار کناف شامل مقاطع C شکل و U شکل به نام استاد و رانر میباشد. دوم این که نما باید از نظر اقتصادی توجیه پذیر باشد؛ یعنی باید نوع تکنولوژی که برمیگزینیم و میزان سرمایهگذاری که صورت می گیرد، اگر هم در کوتاهمدت به نظر گران میرسد، در بلندمدت چنان صرفههایی ایجاد کند که به نظر ارزنده بیاید. همچنین پروفیل های گالوانیزه کناف که بعنوان زیرسازی سقف کاذب و یا درای وال استفاده میشود کیفیت بالاتری نسبت به زیرسازی های متفرقه دارد. ساختار کلی سیستم های ساخت و ساز خشک شامل صفحات روکش دار گچی (و یا صفحات مسلح سیمانی) و پروفیلهای فولادی سبک می باشد ، که این صفحات به عنوان پوشش و پروفیل ها به عنوان زیرسازی عمل می روش اجرای نمای خشک نمایند. مزایایی همچون سهولت،سرعت و دقت بالا در اجرا،ایمنی در برابر زلزله و حریق،خواص عایق بندی حرارتی،صوتی و رطوبتی،وتعمیرات و نگهداری آسان موجب شده است که امروزه سیستمهای ساخت و ساز خشک به عنوان جایگزین روشهای منسوخ سنتی (بنایی) در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. نمای سنگ در برابر سرما زیاد احتمال ترک خوردن و سقوط را دارد .نمای کامپوزیت در برابر بارندگی اسیدی احتمال خوردگی دارد.

نصاب نمای سرامیک خشک

Data w as generat᠎ed by G​SA Content Gener ator DE​MO .

ی رومی اهمیت زیادی دارد.

پانل گچی کناف ایران کیفیت بسیار بالایی نسبت به پانل های گچی متفرقه دارد. در طی سال های گذشته پیشرفت های بسیار زیادی در این خصوص انجام شده است. بنابراین زاویه سازی برای تاج نمای رومی اهمیت زیادی دارد. در فضاهای با عرض کم و طول زیاد اگر از مبلمان و وسایل زیادی استفاده کنید، خطر شلوغ و نامرتب به نظر رسیدن اتاق بالا میرود. علاوه بر چسب از لاستیکهایی به نام EPDM نیز میتوان در این نوع سیستم استفاده کرد. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روش های سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخش های بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روش های قدیمی و سنتی دانلود فایل پاورپوینت نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید