نما خشک چگونه زندگی ما را در 2023 تغییر داد

در هرصورت نصاب کامپوزیت نما باید شرایط را از نزدیک بررسی کند تا بتواندقیمت دقیقی را اعلام کند. متخصصین ما جهت ارائه مشاوره و اعلام هزینهاجرای نمای کامپوزیت با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتانقرار خواهند داد. از دیگر خصوصیات رزین، جلوگیری از رنگپریدگی و تغییر ظاهر سنگ و آجر در اثر تابشهای مضر خورشید است؛ به دلیل خاصیت براقکنندگی از این ماده جهت جلا بخشیدن به نماهای فرسوده ساختمانهای قدیمی نیز استفاده میشود. همچنین قیمت کامپوزیت مغازهنسبت به سایر موارد مقرون به صرفه تر است. همچنین اجراینمای کامپوزیت معمولی از سایر مدل ها ساده تر و سریعتر است. سنگ کاری نمای زاگرس در کلیه نمای طرح دار روز و نمای ساده پله ها راه پله و سنگ های آنتیک داخل ساختمان و تمامی کف ها چه از سنگ و سرامیک و نمای آجر با اکیپ مجرب و انجام دادن کار سریع,و بدون عیب در تمام کشور عهده دار کار شما میباشیم. با توجه به نزدیک شدن به ایام عید، بیشتر واحدهای تولیدی مشغول به کار بودند تا بتوانند پاسخگوی نیاز شب عید مردم باشند. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک خشک مجوف این است که وزن آن به طرز قابل توجهی کاهش یافته و دلیل آن هم همان سوراخ هایی است که در بدنه این سرامیک وجود دارد. ᠎This has been g en​er᠎ated ᠎with the  help of G SA  Co nten t Gene᠎rato r ​DEMO.

مصالح نمای خشک

در این روش بر خلاف روش های قبلی غیرنمایان که شیار یا سوراخ پشت تایل ایجاد می شد، شیارهایی در ضخامت تایل های سرامیکی ایجاد و تایل از قسمت فوقانی و تحتانی مهار می شود. 3. امکان اجرا بر روی هرگونه قوس، گنبد و هر نوع دیوار با هر ساختاری وجود دارد. زیراکه همهزینه کمتری دارند و هم در مدت زمان کمتری اجرا می شوند و هم اینکه در مقابل عواملجوی مقاومت بهتری از خود نشان می دهند. هماهنگی اجزا ساختمان با یکدیگر از مهمترین مشخصه های استاندارد در طراحی و اجرا نما می باشد. علاوه بر زیبایی ظاهری، سازه و نمای آن می بایست در شرایطی طراحی شود که سازه را در برابر تغییرات و تنش های آب و هوایی حفظ نماید. این نوع از کامپوزیتساختمان از یک هسته میانی تشکیل شده که در مقابل آتش مقاومت بالایی دارد.از همین رو به آن کامپوزیت نسوز گفته می شود. ورق کامپوزیتدارای انعطاف پذیری بالایی است از این رو امکان اجرای طرح و نقش های مختلف رافراهم می کند و همچنین تنوع رنگی در ورق های کامپوزیت موجب شده است که این متریالدر ساخت نمای مغازه جایگاه ویژه ای پیدا کند.

اين نماها ساختاري نيستند و با طراحي، تنها قادر به تحمل وزن خود هستند، در حالي که بار باد و گرانش را به سازه ساختمان منتقل مي کنند. در ساختمان های بلند و برج ها به دلیل اینکه وزن سازه به پایین ترین حد ممکن برسد حتما باید از نمای خشک استفاده شود. نماشویی و شستشوی نما با طناب به مراتب از ایمنی و کیفیت بالاتری نسبت به روش های سنتی مثل داربست می باشد. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. اما اگر همان ساختمان را در روز مشاهده کنیم، چنان سلب و بی روح است که بسیار راحت چشم از آن برداشته می شود. روش نصب این نما به صورتی است که درآن به هیچ عنوان از ملات سیمانی استفاده نمی شود و به طور معمول از روش های نصب غیر نمایان، نصب نمایان و نصب کلیپس پنهان شیاری استفاده می شود. قبل از اجراینمای کامپوزیت باید زیرسازی کامپوزیت به درستی با شاسی کشی یا زیرسازیآلومینیوم روی دیوار مورد نظر انجام می شود. تفاوت اجرای نمایکامپوزیت رنگی با نمونه قبلی خود تنها در رنگ های آنها است، که همین مورد باعثجذابیت زیاد نمای کامپوزیت رنگی می شود.

نمای سرامیک خشک به عنوان نسل جدید نمای ساختمان میتواند تمام نیازها و توقعاتی که از یک نمای بهینه میرود را نما های خشک برآورده کند. زیرا در این روش نیاز به آب بندی نماکامپوزیت با چسب نیست و این روش استحکام بالاتری در مقابل طوفان و زلزله دارد و درصورت نیاز به تعمیرات نمای کامپوزیت، پنل ها به راحتی جدا می شوند. نما خشک ساختمان را بر اساس نوع اتصالات به دو دسته نما خشک نمایان و نما خشک غیرنمایان تقسیم بندی می کنند. قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟ به طور کلی برای شستشو و نظافت نمای شیشه ای ساختمان از دو روش استفاده می شود که شامل شستشو با واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و دستی می باشد که بستگی به میزان آلودگی و کثیفی نما دارد. قیمت نصب نمایکامپوزیت نما به موارد مختلفی بستگی دارد. در اکثر مواقع پوشش خارجی و نمای ساختمان نقطه ضعفی در شرایط اقلیمی به شمار می رفت اما با توجه به اصول و هم چنین تمرکز و استفاده از نمای خشک این مشکل برطرف شده است. مجری نما ساختمان استفاده از پنجره یکسره جهت باکس راه پله ممنوع است.قاب پنجره و اجزای نما در صورت همرنگ بودن با نمای اصلی مجاز می باشد.فضای ورودی ساختمان تعریف شده و دعوت کننده باشد و با عقب رفتگی در پلان طراحی شود.در طراحی نما به تناسب و توازن خطوط ریتم افقی و عمودی غالب توجه شود.اگر شما پیمانکار نما ساختمان هستید، به شما توصیه می کنیم تا از اصول و قوانین برای یک نبشیکشی مطمئن استفاده کنید تا در اجرای نمای ساختمان خود دچار مشکل نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید