نمای مدرن کار می کند فقط زیر این شرایط

استفاده از نردههای چوبی، لوورها و قابهای فلزی و آلومینیومی، فلاورباکسهای بتنی و چوبی، نردههای شیشهای به همراه گیاهان تزیینی نما در تراسها از مواردی هستند که در تزیین نمای مدرن به کار میروند. با توجه به بودجه و هزینه مورد نظر شما برای این کار ، بهترین متریال های ممکن در آن به کار گرفته شده باشند. پروفیل زیر سازی نما برای متریال مختلف (سیمان، چوب، کامپوزیت) متفاوت می باشد، از این رو اولین و مهم ترین چیزی که در زیر سازی باید بدان توجه داشته باشید، انتخاب متریال مورد نیاز است. در این مقاله با توجه به اهمیت بسیار بالای این موضوع و همینطور اشراف بسیار بالا و دانش غنی متخصصین و پرسنل و همینطور مدیریت شرکت ایناب، که ارزش زیادی برای انواع نمای ساختمان جدید با توجه به عوامل یاد شده از قبیل عوامل اقلیمی ، محیط زیست ، بهداشت و دیگر موارد بسیار مهم ، قائل است ، سعی داریم تا مدرن ترین و متنوع ترین انواع نمای ساختمان جدید را ، به شما عزیزان معرفی کنیم .

اتصالات نمای خشک

 Content w​as c​re ated by G​SA C onte nt Gen᠎er at or D​em ov​er sion.

تراز نشده و موجب دوباره کاری گردد.

در این مجتمع حدود ۵۶۰ واحد تجاری فعال بود که بیشتر آنها را تولیدیهای پوشاک تشکیل میدادند. کافی است این گزینه را روی اپلیکیشن فعال کنید. شرکت املاک و مستقلات الدار در شهر ابوظبی امارات ساختمانی در ۲۳ طبقه به شکل دایروی ساخته که طراحی آن را گروه MZ انجام داده است. ۳- در این مرحله پوشش عایق به وسیله بست های مناسب به دیوار پشتیبان متصل می شود. اگر این مرحله به درستی انجام نشود، ممکن است زیر سازی نما تراز نشده و موجب دوباره کاری گردد. 2.پوشش و رنگ های متنوع: رنگ متفاوت است و به شما امکان می دهد انتخاب های بیشتری داشته باشید و ایده خود را نشان دهید. پیاده سازی نکات اجرایی نمای ساختمان چیزی نیست که بخواهید آن را طبق میل خود انجام دهید یا دور اجرای تعدادی از آن ها را قلم بگیرید. بنابراین شما باید ر طراحی نمای ساختمان خود حساسیت بالایی به خرج دهید.

درونی ساختمان دانست. بنابراین روش اجرای نما و سبک آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر در حال ساخت ساختمان باشید، حتما به خوبی می دانید که یکی از مراحل کار این است که نمایی که قصد دارید آن را اجرایی نمایید، توسط شهرداری و بویژه کمیته نمای ساختمان شهرداری مورد تایید باشد. در نماهای سنگی و سیمانی علاوه بر میلگرد از روکش رایتس نیز برای افزایش کیفیت نهایی کار استفاده می شود. این متریال ازنظر جنس، مقاومت و هزینه خرید و نصب با یکدیگر تفاوت داشته و هرکدام مشخصات و خصوصیات منحصربهفردی دارند که ما در ادامه مطلب از شرکت ساختمانی و برج سازی بتیس، انواع متریال تولیدشده برای نمای بیرونی ساختمانها را به شما عزیزان معرفی میکنیم. قبل از اتصال و نصب متریال اصلی نما، معمولا شاسی کشی انجام می شود، هدف معماران از انجام این کار، ایجاد یک بستری مناسب و سطحی صاف جهت نصب و اتصال متریال نما می باشد. هرچه تبحر یک سازنده در این زمینه بیشتر باشد به این اصول آشنایی بیشتری خواهد داشت. در میان متریال کاربردی در نمای بیرونی ساختمان می توان به سنگ، چوب، بتن، آجر، شیشه و غیره اشاره کرد. نماهای آلومینیومی در قرن 19 با گسترش تولید و کاربرد پنل های شیشه ای در سطح شهرهای بزرگ جهان ظاهر شدند و از سال 1930، یعنی زمانی که آلومینیوم برای نخستین بار در تاریخ به عنوان یک متریال ساختمانی تولید شد، گسترش بیش تری پیدا کردند.

نمای خشک در ساختمان

 This conte nt was creat​ed by behsaznama C on tent Generator DE MO!

طراح و مجری نمای خشک

توجه به این نکته ضروری می باشد که اتصال هر یک از این متریال به سطح زیرساخت به طور یکسان نبوده و به واسطه ی ملات، پیچ و مهره و یا آداپتور(برای نماهای شیشه ای) با توجه به ماهیتی که دارند، صورت می گیرد. گاهی اوقات از قلم انداختن یک نکته می تواند نمای ساختمان شما را به نمایی زننده تبدیل کند. داشتن نمایی زیبا و متناسب با با بافت شهری نیازمند یک طراحی هوشمندانه و متفکرانه می باشد، اما برای رسیدن به جذابیت در نمای جذاب و زیبا صرفا طراحی خلاقانه و منحصر به فرد کافی نیست، بلکه باید این طرح به صورت اصولی و درست اجرا شود چرا که در بسیاری از موارد دیده شده که نمای ساختمان به دلایل اجرای نامتناسبی که داشته، جلوه ی بصری مورد انتظار را به مخاطبانش ارائه نمی دهد. بنابراین اگر می خواهید نمای ساختمان جلوه ای یکپارچه داشته باشد و ملات بندکشی به چشم نیاید رنگ آن را متناسب با سنگ ها انتخاب کنید. از سنگ پلاک در فرش کف فضاها هم استفاده میشود که در مبحث کف سازی و فرش کف به آن پرداخته می گردد.

قطعات نمای خشک

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نصب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید