نمای مدرن چگونه کار می کند؟

با توجه به اینکه خانه های مسکونی نقش مهمی در بافت شهری دارند ، ضروری است که الگوی طراحی نما شخصیت داخلی ساختمان را منعکس کند. هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. بنابراین از نظر عایق بندی ساختمان موثرترین سیستم محسوب شده و از استقبال گسترده معماران، توسعه دهندگان و سازندگان برخوردار می باشد. بالا به چوب ترمو تبدیل شده و کلاس بندی می شوند.

قیمت سنگ نمای خشک

᠎Th is c᠎ontent was w​ritt en  by G SA Content Generator Demoversion!

ی مدرن بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

در این روش کاربر می تواند از طریق گوشی همراه یا هر دستگاه دیگری نورپردازی نما را به دلخواه تنظیم کند. اگر در تلاشید تا از نمای مدرن برای طراحی یک ساختمان استفاده کنید، گروه معماری بام در این زمینه به شما کمک خواهد کرد تا با راهکارهای خلاقانه و ایدههای نوین، از بهترین نمای مدرن استفاده داشته باشید. اگر مشکلی از لحاظ بودجه وجود نداشته باشد؛ بر اساس اصول طراحی نما، بهترین نوع سبک و مصالح را انتخاب می کند. اگر شما هم دوست دارید درباره ی سبک طراحی نمای مدرن بیشتر بدانید با ما همراه باشید. درونی ساختمان دانست. بنابراین روش اجرای نما و سبک آن از اهمیت بالایی برخوردار است. از گذشته تا کنون، انتخاب بهترین و مناسب ترین نمای ساختمان همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. بعضی از مواد اولیه و یا فرم ها برای هر نوع آب و هوایی و اقلیمی مناسب نیستند.

مصالح نمای خشک

نوع مواد اولیه یا متریال نما نه تنها بخش مهمی از طراحی است، بلکه یک پاسخ اقلیمی ضروری به محیط اطراف است. نمای سنتی و مدرن را می توان در تفاوت های متعددی مانند تفاوت در روش های ساخت، استفاده ازمواد اولیه و نوع سبک مقایسه کرد. که بیشتر در کشورهای اروپایی استفاده می شدند وارد صنعت ساخت و ساز و معماری ایرانی شدند. سیستم مرکزی با استفاده از اپلیکیشن مخصوص به گوشی همراه متصل می شود و وقتی کاربر یک ویژگی خاص را در نرم افزار گوشی فعال می کند، به سیستم مرکزی این سیگنال را می فرستد که آن ویژگی را انجام دهد. این ویژگی در نمای ساختمان، باعث بهینه سازی دمای محیط و نور میشود. این کار که شبکه سازی نام دارد، با استفاده از بستر اینترنت و سیستم مرکزی انجام می شود. نورپردازی دینامیک بر اساس تغییر در شدت و رنگ نور لامپ ها و با توجه به نوع طرح نمای ساختمان انجام می پذیرد. ورق پانچ نمای آلومینیومی به طور گسترده در دکوراسیون داخلی و نمای مدرن ساخنمان ها استفاده می شود و به عنوان روکش دیوار، نما، حصار و حریم خصوصی در دفاتر، بیمارستان ها، موزه ها، مراکز خرید، استادیوم ها و غیره استفاده میشود.

سازه اسپایدر از مدرن ترین سازه های نما می باشد که در مراکز مدرن جهان استفاده می شود. در ایران هم یکی از چالش هایی که سازندگان ساختمان ها، مجتمع های تجاری، مال ها، هتل ها و… یکی از سبک های پر طرفدار برای نمای آپارتمان ، که در ایران نیز بسیار محبوب است، سبک رومی می باشد. آنها همچنین می توانند ترکیبی از چراغ های بالا و چراغ های پایین را برای تقویت نما در نظر بگیرند. یکی از مدل های نورپردازی خطی با استفاده از چراغ های جت لایت که قدرت پرتاب نور بالایی دارند، صورت می گیرد. چراغ های جت لایت به صورت روکار نصب می شوند و از آنها برای ساختمان های مرتفع مانند هتل ها، برج های تجاری و مسکونی، مراکز خرید و … از نمونه های این روش نورپردازی می توان به چراغ های چشمک زن و یا رقص نور بر روی ساختمان های تاریخی و برج ها و ساختمان های مدرن با نماهای خاص اشاره کرد. از المان های این سبک نما می توان به جزئیات تزئینی اشاره کرد. این نما معمولا از مصالح و مواد سبک به خصوص از ترکیب آلومینیوم و شیشه تولید می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از فروش تجهیزات نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید