نمای مدرن – نه برای همه

به عنوان مثال، اگر سطح شیشه نما بیش تر شود، نور طبیعی می تواند با عمق بیش تری به فضای درون ساختمان نفوذ پیدا کند. 4. پایداری سنگ در برابر عوامل محیطی: سنگ طبیعی باید شرایط فیزیکی و شیمیایی محیط را تحمل نماید لذا باید در برابر باد،یخبندان،تغییرات دما و در صورت وجود جریان آب و همه عوامل فرسایش مقاومت کند. اگر سنگ ساختمانی در نما به کار برده می شود استفاده از سنگ های نمایی که بافت و شکل خوبی دارند و همچنین پر دوام و مقاوم در برابر یخ زدگی و شرایط نا مساعد جوی و محیطی، نور خورشید، آب و رطوبت هستند، توصیه می گردد به علاوه عدم وجود ترک خوردگی و خلل و فرج عوامل دیگری هستند که باید در نظر گرفته شوند. در واقع، به لطف پالت رنگی که اغلب با حال و هوای بیشتری دارد، این ظاهر کاملاً درام است. عدم استفاده از سنگ هایی با رنگ تیره بدلیل جذب گرما در هنگام مواجه شدن با نور آفتاب و انتقال دما به دوغاب پشت خود و متعاقباً بدلیل یکسان نبودن ضریب انتقال حرارتی سنگ پلاک و ملات ماسه سیمان، باعث جداشدن ملات ماسه سیمان از سنگ پلاک می گردد.

رویکرد جامع به نمای مدرن

همچنین در ساخت نما از تجهیزات مناسبی برای زه کشی آبهای وارد شده به پشت نما استفاده شود. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. همچنین آن را به یک ماده عالی برای ترکیب با مواد دیگر برای ایجاد ویژگی های منحصر به فرد در نما ساختمان تبدیل می کند. مفهوم اصلی این جمله به این معناست که برای انجام نمای ساختمان مدرن و طراحی آن، نیاز است تا جزئیات غیر ضروری در آن حذف شود تا بتواند وضوح و سادگی را در طراحی نمای مدرن به کار ببرد. ایجاد زاویه 45 درجه برای سنگ هایی که در گوشه های تیز 90 درجه بیرونی بکار می روند. در نما های بتنی، سیمانی که در آن ها از بتن استفاده می شود باید مقاومت در برابر حملات مواد شیمیایی، تغییر درجه حرارت و رطوبت در نظر گرفته شود. در ساختمانهای صنعتی (سولهها) و دیوار پیرامونی آنها دیوارهای خارجی و نما همزمان در قالب دیوار چینی با آجر ماشینی درجه یک به همراه بندکشی در دو طرف داخل و خارج ساختمان اجرا میگردد، که از نظر صرفه جویی در وقت و سرمایه حائز اهمیت میباشد. This content h as be᠎en w᠎ri᠎tt​en wi​th the help ᠎of behsaznama  Content Generator DEMO!

نمای ساختمان یکی از با اهمیت ترین قسمت ساختمان می باشد چرا که از طریق پنجره های تعبیه شده در نما، نور فضاهای داخلی تأمین شده و امکان دسترسی فضای داخلی به دنیای خارج از طریق همین پنجره ها امکان پذیر است. امروزه با گسترش یافتن فضاهای شهری و همینطور مهم شمردن پیدایش شهرسازی برای این که فضای شهر با اصول بهتری بهینه سازی شود، توجه بسیاری از معماران و افراد به نماهای ساختمان جلب شد. انتخاب نمای مناسب ساختمان اهمیت زیادی دارد چرا که با انتخاب درست می توان بیشترین بهره وری را از نما داشت. لذا در ارتفاع پایین بیشترین زیبایی را در نمای ساختمان سنگهای همرنگ و بدون رگه و یک قواره به وجود میآورند. ایجاد خط تقارن عمودی در نمای ساختمان زیبایی خاص به آن می بخشد. عقب نشینی پنجره ها از سطح نما هنگام اجرا، آن ها را از باران و برف تا حدودی مصون می دارد. فولاد غیرقابلاحتراق بوده و در برابر آسیب در پانلهای نما مقاوم است و همچنین سطح بالایی از عایق حرارتی و صوتی را میتواند ارائه دهد. بسته به نمایی که قرار است استفاده شود سطح زیر کار باید قبل از اجرای نما بند کشی، شمشه گیری، خراشیده یا آجدار شده و در صورت نیاز توری سیمی نصب شود.

نمای خانه به ضلع بیرونی خانه که معمولاً مشرف به خیابان قرار میگیرد گفته میشود. به علاوه بهتر است آجر های نماکاری نیم ساعت در آب خیسانده شده یا به عبارتی آجرها زنجاب شوند. اگر قرار است نما به صورت آجری باشد باید از آجر های مخصوص نماکاری که ترک خوردگی و شوره زدگی ندارند و در برابر شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، استفاده گردد. Jun 7, 2016 – سفت تزئینی ، سنگی است طبیعی که عايدي معادل اندازه گيري متمايز برگزيدن ، تراش و یا فصل خورده باشد . درون صورتی که این نوع سفت تو جستن چماق برلایه بندی هرج ومرج زرخريد شود (Vein cut )، لایه های مشابه نفس درب مساحت پلاک بریده شده نمایان خواهند شد که توازی ٬ تنوع جو رنگی و تغییرات كلفتي لایه های رنگی تو موسم آرمان سبب ایجاد هماهنگی خاصی داخل نمای ساختمان می شود.اما اگر تراورتن به مقصد توازن لایه ها بریده شود (fleuri cut) یا (cross cut) منظره ای با اشکال و دوایر هم دل المرکز به سوي مبالغ می آید . هم چنین می بایست دوغاب سفت شده ماسه سیمان پشت سنگ به مدت ۲-۳ روز آب پاشی شود. This c on​te​nt has  be​en gener at ed with G​SA Content G​ener​at or DE᠎MO᠎.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید