نمای مدرن رازهایی که هیچ کس دیگری از آنها خبر ندارد

جنس نما معمولا مطابق با طراحی نما انجام می شود . جهت آشنایی با ۱۰ تا از بهترین شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان با ما همراه باشید. بنابراین بهترین پنل های مقاومت در برابر رطوبت و نور داشته این گزینه است. این ورق ها از مقاومت لازم در برابر خوردگی برخوردارند و به دلیل زیبایی فوق العاده هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای بیرون ساختمان استفاده می شوند. این پانل های کامپوزیتی که پانل های رنگارنگ نامیده می شوند با استفاده از چندین لایه رنگ و یک پوشش درخشان پوشش داده شده اند. از لحاظ بصری نمایی دارای ارزش است که بسیار سیال و پویا باشد. لایه رنگی که سطح این کامپوزیت ها را پوشش داده، ضد باکتری است و از مقاومت بسیار بالا در محیط های مختلف برخوردار می باشد. با توجه به مشبک بودن سنگ های جی اف ار سی GFRC آیا این سنگ ها شکننده نیستند؟ با توجه به مقاومت بالای خمشی نمای جی ار سی و روش نصب آن که توسط قوطی فلزی انجام می شود، نمای جی ار سی در برابر زلزله بسیار مقاوم می باشد. نمای آلومینیوم کامپوزیت قابل استفاده در مناطق گرمسیر با درجه حرارت بالاست و در واقع متریالی مقاوم در برابر حرارت محسوب می شود. Th is h as been gener​ated with the  help of behsaznama Conte​nt Gener᠎ator Dem᠎over᠎sion᠎.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

این شبکه فلزی علاوه بر بالا بردن مقاومت سنگ در برابر ضربه و شکست باعث شده است که سنگ در صورت شکستن هم از هم نپاشد. نمای کامپوزیت از سنگ طبیعی با روکش نازک سنگ ساخته شده است و پوشش آن با لایه ای از آلومینیوم نازک تقویت شده است. پانل های آلومینیوم کامپوزیت اولین بار در آلمان تولید و برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفتند. این ورق ها اگر در معرض رطوبت قرار گیرند دچار خوردگی و زنگ زدگی نخواهند شد و علاوه بر آن تابش نور خورشید دوام و عمر آن ها را کوتاه نخواهد کرد. پلان آکس بندی و ستون گذاری: در این پلان محل و نحوه قرار گرفتن ستون ها مشخص می شود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش کلیدی را در این صنعت ایفا می کند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شده اند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است. معماران طراحی نما را به عنوان بخش مهمی از مراحل ساخت و ساز در همان ابتدای طراحی نقشه ها پیش می برند، زیرا طراحی نمای هر ساختمان از مواردی است که باید به تأیید شهرداری برسد.

3. برای پیمانکار نما در اجرای نمای مدرن ساختمان جزئیات بسیار مهم هستند و یک دست بودن طراحی در نمای مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است. جی اف ار سی بتن تقویت شده با الیاف شیشه می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه و شکست دارد. این ورق ها مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهند و به دلیل استفاده از مواد نانو در تولید آن ها از خاصیت خود تمیز شوندگی و ضد آلایندگی برخوردار هستند. یکی از مهم ترین مزایای ورق آلومینیوم کامپوزیت مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی است. در برخی از پنل های تولید شده از شبکه فلزی داخلی جهت بالا تر رفتن استحکام و مقاومت پنل ها استفاده می شود. اجرای پنل های جی اف ار سی با ابعاد کوچک تر تنها نیازمند بستن 4 پیچ می باشد. این باعث می شود که امنیت این نما و پنل های جی اف ار سی بسیار بالا برود. با توجه به اجرای خشک این نما و داشتن اسکوپ های فلزی سرعت اجرای بسیار بالایی دارد. این نوع قرار دادن اسکوپ ها باعث می شود که به هیچ عنوان از پنل ها کنده و جدا نشود. در این پروژه آجر به عنوان یک متریال مشترک سنتی و مدرن در نما استفاده شده است.

اتصالات نمای خشک

سطح ورق های آلومینیوم کامپوزیت صاف و صیقلی است، از این رو نور خورشید را منعکس کرده و میزان کمی از گرمای آن را جذب می نمایند. پانل های این کامپوزیت شامل دو ورق آلومینیوم هستند که توسط یک هسته پلیاتیلن به هم متصل شده اند. تبدیل تاریخ هجری به میلادی و بالعکس در کنار تقویم هجری از دیگر ویژگی های این برنامه بود که در آن میتوان به اذکار روزانه و رویدادهای اسلامی دسترسی داشته باشید. نمای خشک ساختمان یکی از نماهاییست که ممکن است کمتر به گوش افراد خورده باشد. نمای ساختمان یکی از مواردی است که در نگاه اول نظر مراجعهکنندگان را جلب میکند. از زمانی که زیبایی ظاهری، آسایش دمایی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی برای ویلا ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نما با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان قرار گرفته است. شرکت ایناب برای تقویت بیشتر این پنل ها و بالا بردن امنیت آنها در زلزله و جلوگیری از خرد شدن سنگ ها، یک شبکه فلزی در دل سنگ ها به کار برده است. طرح های گوناگون سنگ ساختمانی که بر روی این پانل ها به کار رفته اند، آن ها را به پیشرفته ترین و زیباترین ورق کامپوزیت تبدیل نموده اند.

چرا قطعات نمای خشک نه کار می‌کند…برای همه

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طرح نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید