نمای مدرن به شما کمک می‌کند تا به آرزوها خود برسید

به طور کلی استفاده از سنگ در نمای ساختمان باتوجهبه انواع آن در رنگها و طرحهای گوناگون، جزو ویژگیهای خاص طراحی نما ساختمان با سنگ است. نمای خشک به نوعی از بنا و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات ناگهانی آب و هوایی و شرایط بد جوی محافظت میکند. نماهای ساختمانی در کنار سقف، یکی از مهمترین عناصر ساختمان است، زیرا انواع نمای ساختمان به عنوان یک مانع اولیه در برابر عوامل جوی خارجی مانند باد و باران، برف، آفتاب و غیره است. روش سنتی و متداول که در ایران به کار میرود روشتر یا دوغاب است. در هنگام اجرای عملیات چیدن آجرها و اتصال آن ها توسط ملات سیمانی و یا بیرون زدن ملات آهکی از بین آجرها ،سطح آجر ممکن است لکه دار شود . در سیستم نمای خشک به دلیل کاهش وابستگی به متریال گران قیمت و همچنین فاکتورهای زیاد، کاهش قیمت بالا را می توانیم انتظار داشته باشیم که باعث شده است تا بسیاری از ساختمان ها از این سیستم استفاده داشته باشند. همچنین آجر یکی از ارزان ترین و اقتصادی ترین مصالح برای طراحی نمای ساختمان به حساب می آید. یکی از دلایل جذابیت نمای سرامیکی قیمت، کیفیت و دوام آن است. نمای سیمانی که به انگلیسی به صورت Cement Facade نوشته میشود، از نامش پیداست که با چه موادی تهیه و تولید میشود از این جهت استفاده از سیمان برای نمای ساختمان هم در کنار این محصول، برخی از محصولات دیگر نیز به آن اضافه میشود تا بتوانید نما ساختمان سیمانی بهتری را رقم بزنید.  This has be en generated by behsaznama C​onte᠎nt G᠎en er ator Demoversi​on!

سه توضیح چرا Fb برای سرامیک پرسلانی بدترین انتخاب است

همچنین بهتر است بدانید سرامیک پرسلانی ، از انواع کاشی های سرامیکی بوده که نسبت به بقیه انواع آن از مقاومت بالایی برخوردار است. با گذشت زمان و افزایش میزان ساختوساز ساختمان در عصر حال حاضر، باعث افزایش نماهای خشن و سخت شده است که بیشترین موارد مورد استفاده در این نماها سنگ و صلب ساختمانی است که به آن نمای مدرن نیز میگویند ولی یکی از مزایای نمای سبز ساختمان ایجاد شور و اشتیاق بیشتر به نمای ساختمان است. یکی از سبکهای طراحی نمای ساختمان، سبک نمای سبز است؛ نمای سبز ساختمان که یکی از زیباترین نماهای ساختمانی و آپارتمانی است جلوه خاصی را به ساختمان شما میدهد. نمای ساختمان معمولا به یک ضلع یا چند ضلع ساختمان که جلوی ظاهری بنا است گویند؛ نماهای ساختمانی و آپارتمانی یکی از مواردی است که از طراحی کلی سازه جداناپذیر است و در آن میشود هنر و خلاقیت یک معمار را مشاهده کرد همچنین همین موضوع، معیاری جهت اهمیت دادن و زیبایی شناختی نمای ساختمان است که از دید خریداران ایرانی حائز اهمیت است. ​This artic᠎le h​as  been cre​ated  by G​SA C​ontent G enerator D᠎em​over​sion.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای می باشد که از دو رویه شیشه سکوریت 6 میلی متر فلوت استاندارد درجه یک و در رویه طلق که در کل 52/1 میلی متر و در بین دو شیشه سکوریت گذاشته شده، را شامل می شود. این ساختمان مسکونی نمونه ای فوق العاده از معماری رشت می باشد. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. هر چند این کار نمی تواند مانع عوامل فیزیکی و شیمیایی موجود در محیط برای جدا شدن سنگ از نما باشد اما تا حدودی می تواند به باقی ماندن سنگ روی نما کمک کند. از این رو ما در شرکت امیران نما تصمیم گرفتیم تا با معرفی انواع نمای ساختمان و اعلام بهترین نماهای آپارتمانی در سال 2023، در راستای خریدی بهتر به شما کمک کنیم؛ البته تنها این موارد نیستند و مواردی همچون نمونه پروژههای طراحی شده نماهای ساختمانی نیز در این صفحه مورد بررسی قرار خواهند گرفت و به طور نسبتا کاملی مورد مقایسه قرار میگیرند.

نمای مدرن جوایز: هشت دلیلی که چرا کار نمی‌کنند و چه کاری می‌توانید انجام دهید درباره آن

یکی از سبکهای نسبتا مدرن در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای ساختمان، نمای تلفیقی یا نمای ترکیبی است؛ همانطور که از اسم این سبک از طراحی نما ساختمان مشخص است، به نماهایی که با چند مصالح ساختمانی همانند آجر، سنگ، سیمان و غیره ترکیب میشوند و یک نمای مدرن را میسازند گویند. نمای آجری ساختمان که پرمصرفترین مصالح مورد استفاده در آن آجر است، یکی از انواع نماهای آپارتمانی است که در قرن 21 مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و اکثر افرادی که دستی بر طراحی نمای ساختمان دارند از انواع نماهای آجری آپارتمان و ساختمانی استفاده میکنند تا بتوانند اثرهایی با جذابیتهای بصری فوقالعادهای بسازند از این رو نمای آجری به انواع مختلفی تقسیم میشود. یکی دیگر از محصولاتی که در نما کاربرد بسیاری دارد، کامپوزیت است؛ اولین بار نمای کامپوزیت در کشور آلمان رونمایی شد که باتوجهبه کیفیتها و نسبتا مقرون به صرفه بودن و نداشتن محدودیت شاهد رشد چشمگیر استفاده از کامپوزیت نمای ساختمان شدیم. یکی دیگر از موارد طراحی نمای ساختمان که کاربرد بسیاری نیز دارد و خیلی از طراحان و مهندسان از آن استفاده میکنند، سنگ نما است؛ نمای سنگی که از انواع نماهای ساختمانی است در مدلهای مختلف تولید میشوند. نمای فلزی ساختمان یکی از نماهایی است در عصر جدید در حال استفاده است البته لازم به ذکر است که نمای فلزی و آهنی از قدیم الایام مورد استفاده قرار میگرفته ولی در عصر حال استفاده از آن بیشتر شده است که میتوانید نمای ساختمان را در حالات مختلف با طرحهای متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ایران لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید