نمای مدرن برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

در قطعات کوچکتر سنگ که امکان اجرای اسکوپ سیمی به صورت طولی وجود ندارد، میتوان از این روش برای مهار سنگهای نما استفاده کرد. شاید بتوان سبک مدرن را پایه گذار استفاده از نمای شیشه ای دانست. روش غیر نمایان در نصب نمای خشک ساختمان: روش غیر نمایان نصب سرامیک خشک به خودی خود از دو بخش سیستم کیل و سیستم شیاری تشکیل شده است. راهکاری که در نشریه 714 برای اسکوپ بعد از نصب سنگ، دیده شده، مهار سطحی یا همان پیچ و رولپلاک است. اما با توجه به اینکه این قطعات اسکوپ تنها با چسب به سنگ نما چسبانده شده و چسب نیز در اثر تغییرات جوی میتواند از پشت سنگ نما جدا شود، این روش مهار برای قطعات سنگی توصیه نمیشود. لازم است بدانید، که در نمای کرتین وال، لاملها در دو بخش افقی و عمودی ارائه میشوند. به پانج متال، نمای ورش مش یا نمای اکستنشن متال نیز شرکتهای نمای خشک گفته می شود.

7 راه برای جلوگیری از کرتین وال فرسودگی شغلی

به استراکچر آلومینیومی نمای کرتین وال یا در واقع همان پروفیلهای آلومینیومی که شیشههای نمای کرتین وال بر روی آنها سوار میشوند، در اصطلاح فنی لامل گفته میشود. از این رو پیشنهاد می کنیم از مصالحی در نمای ساختمان مسکونی استفاده نمایید که در شهر شما و یا نهایتا در استان های مجاور به راحتی قابل دسترس باشد. نمای خشک اصطلاحی است که در بین معماران و افرادی که در حوزه ساختان در ایران رواج یافته و منظور از آن طراحی و ساخت نما بدون استفاده از ملات و دوغاب می باشد در حقیقت نمای خشک یکی از مدرن ترین و محبوب ترین نماهای امروزی است که در اجرای آن به جای استفاده از ملات سیمانی و دوغاب از شاسی های نگهدارنده آهنی استفاده می کنند. اما امروزه در ایران رایج ترین سبک در طراحی نمای ساختمان ، نمای کلاسیک و نمای مدرن است و اصولا نمی شود یکی از دو سبک طراحی را بر دیگری ، برتر دانست.

بنابراین شما بهتر است قبل از این که نوع آجر و نما را انتخاب کنید تمام هزینه ها را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه تان انتخاب کنید. براق بودن سرامیک به نوع لعاب و پرداختی که بر روی سطح انجام شده بستگی داره. در نمای کامپوزیت نیز کار زیرسازی به شکل فلزی انجام می گیرد و ورق های آلومینیومی با کمک پیچ و مهره یا پیچ سرمته به هم متصل می شوند. سرامیک ها دوام و مقاومت بالایی دارند که باعث می شود پس از گذشت چندین سال از عمر نمای ویلا همچنان پوششی جذاب و زیبا به نظر بیایند. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

قطعات نمای خشک

بلوک های سنگ های طبیعی برای برش به منظور استفاده در نما،کف و تزئینات. اما همانطور که قبلا نیز گفته شد چسب سنگ در اثر انبساط و انقباض هوا خاصیت چسبندگی خود را از دست داده و منجر به سقوط سنگهای نما می شود. بدین منظور فاصله شیارهای ایجاد شده جهت اجرای اسکوپ باید این مورد را ارضا کند. سرامیک خشک به عنوان روکش نمای خشک ساختمان مهمترین قسمت این نوع نما است و باید دارای مقاومت کافی و حداقل جذب آب باشد. بهترین گزینه برای طراحی داخلی آجر نسوز است زیرا دارای تنوع در رنگ و ابعاد است. بهترین متریال چوبی می توان گفت چوب ترمووود است که علاوه بر سبکی استحکام و مقاومت بسیار زیادی دارد. از این سبک نما ها به صورت مستقل می توان به عنوان پوشش و محدود کننده دید و نور برای پنجره ها و تراسها استفاده کرد. نمای سرامیکی یکی دیگر از نما های پر کاربرد در ایران است که طی سال های گذشته استفاده از این نما با افزایش همراه بوده است. استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل می کند. Th᠎is artic​le was written by behsaznama Con tent G ener᠎ator  DEMO !

دیدگاهتان را بنویسید