نمای مدرن بدترین دشمن شماست. 5 راه برای شکست دادن آن

این نوع طراحی نما بیشتر برای ساختمانهای صنعتی، اداری، تجاری، پالایشگاه، فرودگاه و پمپ بنزین استفاده میشود. هماهنگی اجزا ساختمان با یکدیگر از مهمترین مشخصه های استاندارد در طراحی و اجرا نما می باشد. اجرای نمایکامپوزیت دارای مزایای زیادی است یکی از آن موارد وزن بسیار کم این نما است کهبار مرده ساختمان را افزایش نمی دهد. ساختمان های زیادی وجود دارند که با وجود اینکه مطابق مقررات و استانداردها و با کیفیت عالی ساخته شده اند اما فاقد هویت، شخصیت و کاراکتر هستند. بعدها به علت کیفیت بالا و تنوعبسیار زیاد، در سراسر دنیا نیز مورد استفاده قرار گرفت. علت آنهم مزیت ها و ویژگی های خاص نمای کامپوزیت مغازه است. ورق کامپوزیتدارای انعطاف پذیری بالایی است از این رو امکان اجرای طرح و نقش های مختلف رافراهم می کند و همچنین تنوع رنگی در ورق های کامپوزیت موجب شده است که این متریالدر ساخت نمای مغازه جایگاه ویژه ای پیدا کند. نمای کامپوزیت مغازه با توجه به نوع کاربری تجاری مغازه وهمچنین نوع دکوراسیون مغازه طراحی می شود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

 This data was  done ​with the  he lp of G᠎SA Conte nt Generator Demoversi on!

طراحی نمای مدرن برج شارد که بر خط افق لندن تسلط دارد و یکی از شناخته شده ترین ساختمان های جهان است، از زمان افتتاح در 1 فوریه 2013 به سرعت به یکی از محبوبترین جاذبههای لندن تبدیل شده است. نمای کامپوزیت برایاولین بار در آلمان ابداع و به کار گرفته شد. لایه پلاستیک که به عنوان لایه میانی دراین پنل ها به کار گرفته شده است خاصیت غیرقابل اشتعال دارد. در ادامه به معرفی انواع کامپوزیت نما خواهیم پرداخت. انواع روش های نصب نما کامپوزیت چگونه است؟ درادامه به معرفی انواع نما کامپوزیت، نحوه نصب کامپوزیت نما و عوامل موثر بر قیمتاجرای نمای کامپوزیت و قیمت ورق کامپوزیت می پردازیم. همچنین نصبکامپوزیت نانو خاصیت ضد آلایندگی دارد و گرد و غبار را به خود جذب نمیکنند. مورد دیگری که بهتر است، درباره نمای کرتین وال بدانید، آن است، که استراکچر آلومینیومی لامل کرتین وال قابلیت نصبِ سایر متریالهای پوششی از قبیل ورق آلومینیوم کامپوزیت نمای سرامیکی را با توجه به محاسبات سازهای دارا است. پنل آلومینیومکامپوزیت ضد باکتری از دو ورق آلومینیوم و هستهی میانی پلیاتیلن سبک و ضدآلایندهتشکیل شده است به همین علت اجرای نمای کامپوزیت ضد باکتری در محیط های درمانی وپزشکی مانند بیمارستان ها، محیط های آزمایشگاهی و درمانگاهها پیشنهاد می شود.

علت این نامگذاری حرکت به صورت ریلی و قابل رگلاژبودن پنل ها است. این سبک جلوه و شکوه بیشتری نسبت به سایر سبک ها داشته و طرح های شلوغ پیروی می کند. پر واضح است که ساختمانهای بلندمرتبه تاثیر بیشتری در نمای کلی شهر و زیبایی آن دارند. در واقع، به لطف پالت رنگی که اغلب با حال و هوای بیشتری دارد، این ظاهر کاملاً درام است. برای طراحی نمای ساختمان بهتر است با توجه به نوع کاربری بنا، موقعیت قرارگیری و جغرافیایی منطقه بهترین نوع شیشه را انتخاب کرد. برای طراحی پلان باید درک درستی از نیاز مشتری و نحوه کاربری سازه برای طراح ایجاد شود تا بتواند محیطی با کارایی بالا و سرشار از رضایت برای کارفرما ایجاد کند. طراحی و اجرای نما بصورت حرفهای ضمن بکارگیری متریالهای با دوام بالا، حفظ هماهنگی با طرح معماری ساختمان، خلاقیت و در نهایت موجب ایجاد تمایز میگردد. سنگ ها از مصالحی هستند که هم در طراحی داخلی ساختمان و هم در نمای بیرونی ساختمان میتوان از آنها استفاده کرد. ورقهای کامپوزیت دراین روش پس از برش در کارخانه به محل مورد نظر انتقال داده می شود. همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت.

Con tent w᠎as gener​ated with t he help of behsaznama C on te nt G​en​erat or  DEMO !

اجرای نمای خشک در ایران

در نصب و اجراینمای کامپوزیت از دو ورق آلومینیوم و یک لایه پلاستیک پلی اورتال استفادهمی شود که این ورقه ها به هم پرس شده اند. این خاصیت موجب شده است کهاین نوع پنل نسبت به سایر موارد از قیمت نصب کامپوزیت بالاتری نسبت بهسایر مدل ها برخوردار باشد. کف ساختمان و پلکان:سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود،بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد.سنگی که برای این قسمت از ساختمان استفاده می شود باید قابل برش در یک جهت باشد همانند سنگ های رسوبی و دگرگون که این مزیت را دارا هستند. فلکس استون را می توان تقریبا بر روي هر سطحی شا مل بتن ، بلوک سیمانی و سا پرپشتکارها با استفاده از چسب ویژه اجرا کرد. هر مبلغی که برای مصالح روکش خارجی ساختمان ها پرداخت می شود در دراز مدت هزینه خود را می پردازد و موجب صرفه جویی می شود. برای کسب اطلاع بیشتر درباره قیمت دقیق هر یک از متریالهای نمای بیرونی با بخش فروش شرکت ساختمانی بتیس تماس بگیرید. This da​ta was gener᠎ated by behsaznama Content Generator DE MO .

شما ممکن است بعداً از ما تشکر کنید – سه علت توقف شیفته سرامیک پرسلانی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت اجرای نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید