نمای سنگ آزمایش می‌توانیم همه یادگیری از

نصاب آجر باید فردی با تجربه باشد و دقت و حوصله زیادی داشته باشد.چرا که آجر های نما ابعاد کوچکی دارند بنابر این چیدن و تنظیم آن کار پرحوصله و زمانبری است.همچنین نصابآجر باید توانایی خواندن نقشه های نما را داشته باشد تا در طبق آن نسبت به نصب آجر اقدام کند.استفاده از استانداردهای آجر شامل درست کردن صحیح ملات و سرعت آجرا با توجه به درجه گرمی و یا سردی هوا را نصاب آجر باید در نظر بگیرد.استفاده از پودر های بند کشی و زمان مناسب اجرای آن توسط نصاب آجر بسیار مهم است و بعد از اتمام کار نما را تمیز کند تا نما کدر به نظر نرسد. پورزادی بر اهمیت برگزاری جلسات کارگروه نما، سیما و منظر به صورت منظم تاکید کرد و گفت: ضابطه مند شدن نما، سیما و منظر شهری به دو بخش تقسیم می شود، یکی صدور پروانه ساختمان های عمومی، دولتی و بخش خصوصی و بخش دیگر فضاهای شهری، میادین، معابر خیابانی و مبادی ورودی و خروجی که باید در هر جلسه از کمیته مطرح شود تا دستور کارهای مشخص و ضابطه های طرح جامع در آن بررسی و مناطقی که ضابطه ای برای آن تعریف نشده با استفاده از مشاور ضابطه مند شوند.

نما های خشک

سرپرست مدیریت طراحی، اطلاعات جغرافیایی و طرح جامع کیش در ادامه این مطلب افزود: شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان دبیر کارگروه نما، سیما و منظر شهری، ضابط اجرایی مصوبات کمیته است تا از ضوابط تدوین شده صیانت کند. به گزارش ایلنا؛ سعید پورزادی معاون عمرانی و زیربنایی سازمان برگزاری نخستین جلسه کارگروه نما، سیما و منظر شهری جزیره کیش را برای بررسی مسائل مهمی از جمله انحرافاتی در نمای برخی ساختمان ها و مجتمع های مسکونی، میادین و برخی معابر شهری یا المان های فنی و سازه ای در ادوار خاص و تدوین ضابطه هایی در این خصوص عنوان کرد. وی اظهار داشت: نشانه شناسی ها در منطقه نوبنیاد به خوبی رعایت نشده و تفاوت چندانی با ساختمان سازی های تهران ندارد، در حالی که دغدغه معاونت عمرانی در بحث سیما و منظر این است که اگر گردشگری عکسی از کیش مخابره کرد، نشانه ها کاملا مشهود باشد و در نگاه اول مخاطب تشخیص دهد عکس از جزیره گرفته شده است و به عنوان مکان گردشگری، در بازارها، فازهای خدماتی و مسکونی تمایز سیما و منظر وجود داشته باشد. Th​is  data has been done ​with G SA Con tent Gene᠎ra tor ​DEMO !

مصالح مصرفی در شاسی کشی نماهای خشک و تر با هم تفاوت دارند . بر خلاف نماهای خشک که گفتیم شرکتهایی هستند که مسئولیت طراحی تا اجرای این نماها را برعهده گرفته و تقریباً در این نماها جای نگرانی نداریم، در نمای تر با توجه به مشخص نبودن وزن نما که یکی از آیتم های مهم در طراحی شاسی این نماهاست ، مهندسین طراح سازه به این بخش ورود نکرده و دتایل خاصی را همراه طرح نمای مصوب ارائه نمی کنند . تا پایان عمر سازه، ساختمان پلاسکو هنوز تا فاصلهای قابل توجه از هر سو دیده میشد. آجر در بسیاری از ساختمانهای بسیار قدیمی مشاهده میشود و با اینکه سالها از عمر این بناها میگذرد، هنوز هم زیبایی و ظاهر زیبای خود را حفظ کردهاند و طراحی و اجرای نمای مدرن ساختمان ها نیز استفاده میشود. معاون شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش تشریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران تلاش و هزینه می کنند که بنای بهتری نسبت به مابقی بنا ها داشته باشند، درحالیکه این مورد، عامل وحدت بخشی بین آثار نیست و این امر باعث نازیبایی خواهد شد. ضخامت ملات نما در این نماها طبق ضابطه 714 تعیین شده و در صورتی که ضخامت ملات نما از این حدود بیشتر نشود نیاز به شاسی کشی نخواهد بود .

نصاب نمای سرامیک خشک

باشد ، روی شاسی کشی خاصی که با توجه به نوع پوشش اصلی نما تعیین و اجرا شده است متصل خواهد شد . چرا که این سنگ از مقاومت خوبی در برابر تغییرات محیطی مانند یخزدگی، رطوبت، فشار، خراش و ساییدگی برخوردار میباشد. از آنجایی که یک ساختمان میتواند در جایی شلوغ در مرکز شهر و یا در حاشیه بزرگراهی که محل عبور خودروها است و یا حتی محوطه کارخانه یا مراکز پر سر و صدای دیگری واقع شده باشد از این رو نما میتواند به عنوان عایق و پوششی محافظ در برابر صوت عمل نماید. بدون شک نمای یک آپارتمان بسیار مهم بوده و باید در اجرای آن به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید. نمای مدرن چه تاثیری در چهره شهر دارد؟ اجرای نماهای خشک با توجه به پیچیدگی و تخصصی که نیاز دارد توسط شرکتها یا افراد صاحب صلاحیت اجرا می شوند . شیشه های با اندازه های بزرگ که با متدهای گوناگون لیمنت و سکوریت کاملاً ایمن شده است. سرپرست مدیریت طراحی، اطلاعات جغرافیایی و طرح جامع کیش خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی سواحل و به دنبال آن احساس نیاز به زیبا سازی و نورپردازی غیر از روشنایی معابر در شب، جداره سازی های شهری و بدنه سازی معابر، استفاده از مصالح همجنس و همگون با اقلیم کیش است؛ تاکید ما بر ممنوعیت استفاده از نمای سنگ در جزیره، استفاده از طرح ها، رنگ ها و المان های متمایز از سرزمین اصلی و مختص کیش و به حداقل رساندن سبک های نامتجانس و نامانوس می باشد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای سنگ خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید