نمای ساختمان امیدها و آرزوها

اگر برای بین کابینتی یا خانه ای در منطقه ای لوکس می خواهید کاشی و سرامیک بخرید باید از سرامیک های سه بعدی و زیبا استفاده کنید . سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاً در مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکانهایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. البته باید توجه داشت که برخی از تولیدکنندگان کاشی علاوه بر سیمان و شن و ماسه ، از درزگیری و بندکشی های سرامیکی و کاشی برای افزایش مقاومت ، دو برابر شدن کاشی و جلوگیری از تاب خوردن در حالت اولیه خود استفاده می کنند.درزگیری و بندکشی به شما امکان می دهد فضای تمیزتری داشته باشید ، خبری از کارهای کثیف معمول هنگام کاشی کاری و نظم و دقت بسیار بالاتری داشته باشید. در پاسخ به این سوال باید گفت درزگیری و بندکشی کاشی نوعی ترکیب پلیمری قوی است. ᠎This po​st w᠎as wri tten  by behsaznama Content Generator  DE᠎MO!

دیتیل نمای خشک سرامیک

همان طور که گفته شد وقتی شما تعیین کردید در کجا می خواهید از این کاشی و سرامیک استفاده کنید و چقدر این کاشی و سرامیک در دید است سراغ قیمت می روید . مثلا اگر برای داخل انباری و یا داخل داکت ها می خواهید خرید کنید می توانید از کاشی ارزان و سرامیک ارزان یا کاشی حراجی و سرامیک حراجی با درجه های پایین استفاده کنید . سرامیک های پارکینگی که در ابعاد های کوچک مثلا 40 در 40 و یا 50 در50 و یا 30 در30 با ضخامت بالا تولید می شود و به آن سرامیک ضخامت 15 میل گفته می شود . A2: بله. در حال حاضر انبار به مخلوط انواع مختلف محصولات در یک ظرف آن را پر برای کاهش هزینه های خود را. از اینرو در اصطلاح، به این آسیاب کردن همراه با مخلوط کردن، بال میلینگ (Ball Milling) گفته میشود . بزرگترین خصلت سرامیک سایز بزرگ، اندازه بزرگ آنها در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی قابل استفاده در نمای ساختمان است. طراحی نمای سرامیکی جز پرکاربرد ترین و اقتصادی ترین نماهای ساختمانی است.

نمای سرامیک خشک چیست

​Data has be en c re​at ed ᠎wi th the ​he​lp ᠎of behsaznama Content  G en er​at​or᠎ Demoversion.

در حقیقت طراحی و انتخاب نما یکی از مهم ترین بخش های ساختمان سازی است. در انتخاب سیستم نمای خشک، فلز پر طرفدار ترین گزینه است. شاید اولین گزینه برای انتخاب متریال نما برای خیلی از افراد همچنان سنگ باشد. نمای ساختمان اولین برخورد افراد با آن را می سازد؛ از همین رو انتخاب یک گزینه مناسب بسیار اهمیت دارد. خرید سرامیک با توجه به متراژ تعیین شده از سمت خریدار می باشد . سیستم نمای خشک ممکن است بیش از یک لایه داشته باشد. ورقهای کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پرکننده میباشند که در بین این دو لایه قرار میگیرد. از آن جایی که این روزها ساخت و ساز گسترش یافته و مصالح متعددی برای نمای ساختمان تولید شده، روش های جدید و متنوعی برای اجرای نمای سرامیک پدیده آمده است. همانطور که گفته شد، نمای سرامیکی ساختمان نمیتواند از گرما و سرما جلوگیری میکند از طرف دیگر سر و صدای بیرون در نماهای سرامیکی ساختمان همیشه به داخل ساختمان میرسند.

کاشی و سرامیک انواع گوناگونی دارد که هر کدام دارای مشخصات و کاربرد منحصر ادامه مطلب به فردی هستند. در اینجا به چند نکته در مورد کاربرد نمای سرامیک در مقایسه با انواع نما خواهیم پرداخت. تغییر شکل پذیری بالا جهت هماهنگی با حرکت های سطح زیرکار و مقاومت در برابر حرارت و شرایط جوی سخت از دیگر مزایای این درزگیری و بندکشی است.در روش سنتی حتما باید ابتدا کاشی ثابت شده و سپس پشت آن دوغاب ریخته شود در صورتی که هنگام استفاده از درزگیری و بندکشی کاشی پرین می توان درزگیری و بندکشی را روی سطح بزرگی اجرا و سپس کاشی را روی آن درزگیری و بندکشی اند. کاشی پارکینگ و سرامیک پارکینگ دوباره باید کاملا تعیین شود . باید طبق نقشه ببینیم کاشی یا سرامیک برای کجا استفاده می شود . کاشی های مختلف سرامیکی استفاده شد. پس از مزایای نمای سرامیکی مقاومت در برابر آتش سوزی است. در مقایسه با مواد نصب کاشی و سرامیک سنتی ، درزگیری و بندکشی مقاومت بالاتری دارد و هنوز سالها پس از نصب مقاومت خود را به خوبی حفظ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید