نمای خشک 2.صفر – The next مرحله

ممکن است فکر کنید که چطور یک نما باعث کاهش بهره خورشیدی می شود ، که به نوبه خود باعث کاهش بارهای خنک کننده ساختمان می شود که در پایان باعث کمترین هزینه قبض انرژی می شود. در کنار انتخاب نمای مورد علاقه خود، بایستی به هزینه، زمان اجرا و کیفیت نمای مدنظر توجه و دقت داشته باشید تا بتوانید با هزینه های مناسب از باکیفیت ترین و مدرن ترین نماهای امروزی بهره مند شوید. از نظر معایب ، گزینه های طراحی محدودتر هستند و برای زنده ماندن حداقل نمای خشک در ایران کار لازم است. این روش که بسیار رایج است از مزایای بسیاری برخوردار است، به عنوان مثال از استحکام بسیار بیشتری نسبت به اجرای خشک برخوردار است و می تواند مصالح سنگینی مثل سنگ را نگه دارد. یک سیستم نما خوب یک روش نسبتاً بدون مانع برای دستیابی به امنیت ساختمان را با برنامه ریزی صحیح و درمان دهانه های ساختمان بر خلاف سیستم مرسوم کوره ها و میله ها فراهم می کند.

یان نمی کنند. خوب ، این باید شماره یک باشد.

نمای سنگی ساختمان از انواع نماهای بیرونی پرطرفدار هستند و از آنها اغلب برای نمای ساختمان های دوبلکس و چند طبقه و ویلایی و آپارتمان های لوکس استفاده می شود. در مقایسه با انواع دیگر نما ، نماهای سبک عایق حرارتی و صوتی کمتری ایجاد می کنند و هزینه های نگهداری بالاتری در میان مدت و بلند مدت دارند. از مزایای اصلی این نوع نما می توان به سرعت و سهولت نصب و همچنین هزینه کمتر نسبت به سایر سیستم ها اشاره کرد. یکی از مزایای نمای شسته در صورتی که خوب اجرا شود استحکام و ماندگاری بالای آن است.می توان طرح ها ی متنوعی مانند نمای سنگ اجرا کرد ولی با هیزینه بسیار کمتر.تنوع رنگی آن بسیار بالا می باشد.بعضی رنگها کثیفی را نمایان نمی کنند. خوب ، این باید شماره یک باشد. اگر وقت خواندن این مقاله را ندارید، برای مشاوره با ما تماس بگیرید. علم مهندسی نما روز به روز در حال پیشرفت است و شرکت ما همواره تلاش دارد از بروزترین اطلاعات موجود در زمینه طراحی و اجرای نمای خشک و مدرن، برای افزایش کیفیت و زیبایی پروژههای مشتریان خود استفاده کند.

از آنجایی که در اجرای این مدل هندریل شیشه های ضخیمی به کار نرفته، نصب آن فقط با پایه ف مخصوص امکان پذیر است. از آنجا که سیستم ETI دارای یک لایه عایق است ، پل های حرارتی و خطر تراکم را کاهش می دهد. از طرف دیگر ، از آنجا که نماهای کلاسیک فاقد محفظه هوا یا عایق هستند ، عایق حرارتی و صوتی کمتری ایجاد می کنند که به معنای صرفه جویی در مصرف انرژی کمتر است. از آنجا که به ثبات ساختمان کمک نمی کند ، لازم است نمای سبک برای پشتیبانی از بارهایی که به اجزای آن فشار وارد می کنند ، طراحی شود. در حالی که فاکتورهای زیادی وجود دارد که در نمای ساختمان نیاز به توجه دارد ، یکی از دلهره آورترین موارد این است – انتخاب ماده مناسب. سبک نمای ساختمان ها با گذر زمان تغییرات اساسی داشته است. علاوه بر این ، همچنین امکان تنظیم حرکت هوا و دما با پنجره های قابل استفاده را فراهم می کند ، که باعث افزایش سطح راحتی ساختمان می شود. ᠎Con tent w​as generated by behsaznama C on te᠎nt G en᠎erator D​emoversi᠎on.

نما ساختمان می تواند به چندین شکل و اندازه باشد، در واقع این یکی از قطعات سازه ای است که معمار را قادر می سازد تا آزمایش کند و استعداد خود را به نمایش بگذارد و خلاقیت های خود را زنده کند. البته چندین مؤلفه مختلف، تعیین کننده سبک نما نیز میباشند و مواردی همچون آب و هوا، خاص بودن مکان، ظاهر ساختمانهای مجاور، طراحی داخلی ساختمان و دیگر موارد، بر روی انتخاب کردن سبک مد نظر به صورت جسورانه تاثیرگذار خواهند بود. علاوه بر این ، با نوآوری های جدید در مواد ، ایده ها و طراحی ، نمای ساختمان در حال باز کردن چندین فرصت برای ساختمان است. این نوع نما عمدتا از ماژول های پیش ساخته تشکیل می شود که بهم متصل می شوند یا در محل جمع می شوند. در نوع معماری نمای ساختمان جدید انعطاف پذیر، استفاده ترکیبی از متریال هایی مانند فولاد، سنگ، آجر، پارچه های مدرن جهت استفاده در نمای ساختمان و بسیاری از متریال های دیگر ؛ جهت طراحی متناسب با عوامل اقلیمی ، محیطی و ایمنی و … برای نمای سبک وزن دو نوع ساخت وجود دارد: دیوار پرده ای و نمای تابلویی. سیستم های ETI (عایق حرارتی خارجی) شامل نصب صفحاتی از مواد عایق در اطراف ساختمان است که توسط ملات محافظت می شوند و به دیوار حمایت کننده چسبیده یا مکانیکی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید