نمای خشک – کلاس‌ها یادگرفته‌شده از Google

در حال حاضر نماسازی اکثر ساختمان های مدرن با ورق های رنگارنگ کامپوزیت صورت می گیرد، زیرا زیبایی این نما فوق العاده است اما قیمت بالا یکی از معایب نما کامپوزیت به شمار می رود که امکان استفاده از آن را برای تمام افراد فراهم ننموده است. شرکت معماری هیرادانا با تکیه بر توان بالای گروه طراحی خود و شناخت ضوابط و قوانین شهراداری همواره تلاش میکند تا طرحی متناسب با عملکرد ساختمان را ارائه دهد و در عین حال تمام ملاحظات قیمت طراحی نما را بابت طراحی نما مدرن و نما کلاسیک را دارد و در این زمینه از نرم افزار طراحی نما ویژه ای بهره میبرد و انواع سفارش طراحی نما را با دیده منت میپذیرد . در این مطلب از ساختمانچی در ابتدا انواع نمای ساختمان را معرفی کرده و ضوابط شهرسازی که در ساخت آن ها باید رعایت شوند را با شما به اشتراک می گذاریم. بر اساس ضوابط اجرایی، استفاده از نمای کامپوزیت و آلومینیومی حداکثر ۲۰ درصد در سطح کلی نمای ساختمان مشرف به معابر مجاز می باشد.

میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید.

وجود تفاوت نمای مدرن و کلاسیک باعث شده است تا طراحان و افراد بر اساس محیط ساختمان و توجه به تناسب آن بتوانند یک انتخاب مناسب داشته باشند.طراحی نمای مدرن مورد توجه بسیاری از نسلهای جدید قرار گرفته است. نمای خشک، نوعی پوشش دیواری مدرن با متریال متنوع است که توسط کارشناسان زبده و اهل فن در شرکتهای ساختمانی پیشرو اجرا میشود. این روزها برای اجرای نمای مدرن محصولات منحصر بفرد و چند منظورهای همچون پروفیل چوب پلاستیک تولید شده است. برای ساخت سیستم نمای خشک استفاده می کنند که مزیت های فراوانی نسبت به نماهای سنتی دارد. جهت اطلاع از قیمت انواع مصالح و متریال مورد استفاده در نمای خشک ساختمان میتوانید با کارشناسان شرکت کارووین تماس بگیرید. اجرای نمای سنگ خشک با استفاده از پیچ و مهره فلزی انجام می شود. در اجرای این نماها از سنگ های طبیعی و گاهی اوقات از سیمان استفاده میشود. در نماهای چوبی از ترمووود استفاده میشود که با اینکه سابقه زیادی در کشور ما ندارد اما جایگاه خود را در نماهای ساختمانی پیدا کرده اند و بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. ​C on te nt has been generat ed  by behsaznama Con​te᠎nt Gen​er at or D emover sion!

نمای خشک در ایران

با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند. در قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان به کیفیت و سرعت کار نیز اشاره شده است. آجر نما باستان، آجر نما آذرخش، آجر نماچین، آجر نما امیری، آجر نما کهن سرام، آجر نما اصفهان و آجر نمای امین از جمله آجر نماهایی هستند که می توان از کیفیت آن ها مطمئن بود. اما اگر همان ساختمان را در روز مشاهده کنیم، چنان سلب و بی روح است که بسیار راحت چشم از آن برداشته می شود. اندر ادامه مراد هر دو مسلك را برای شما واگو می کنیم. مجموعه های بسیار زیادی را می توان یافت که به شما در عملیات ساختمانی کمک کنند. نما ساختمان فقط به طراحی و زیبایی شناسی بیرونی یک سازه اشاره نمیکند، بلکه مهمتر از آن، هدف عملکردی صحیح را ترسیم میکند. امروزه اغلب از آجر نما نسوز در نمای ساختمان اجرا می شود که طراحی زیبایی دارد، ولی هزینه آن کمی بالاتر می رود.

قیمت اجرای نمای کامپوزیت ساختمان به چه عواملی بستگی دارد؟ در اجرای نمای سنگ ساختمان حتما باید یک محدوده عملیاتی را مشخص کرده و از آن استفاده کنید. استفاده از نمای سنگ برخلاف باور عموم بسیار متداول است. روکش صفحه باران یا سیستم نمای تهویه از یک دیوار تحمل کننده بار ، یک لایه عایق و مواد روکش ساخته شده است که با استفاده از یک ساختار حمایت کننده بر روی ساختمان ثابت می شود. این نوع از سيستم هاي نما سازي از نوع پرده باران است. از جمله معایب استفاده از نمای سیمانی این است که امکان شکستگی و ترک خوردگی در آن وجود دارد و عایق صوتی ضعیفی می باشد. برای ساخت و ساز و طراحی نمای ساختمان باید با دفاتر و مراکز معماری مشورت نمود. بسیاری از ساختمان ها با کیفیت پایین مجبور می شوند که در مدت زمان کم تعمیرات گسترده ای را انجام دهند. مجموعه های مجاز و با تجربه می توانند با سرعت بیشتر کار ها را پیش برده و به نتیجه برسند. برای اینکه بتوانید به راحتی از قوانین اجرای نمای سنگ ساختمان استفاده کنید باید از افراد با تجربه ای کمک بگیرید.

دتایل نمای خشک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با طرح نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید