نمای خشک : نهایت راحتی!

لازم به ذکر است که شستشوی نمای سیمانی بسیار آسان است، از این رو این نما را می توان نمایی ساده و در عین حال زیبا برای ساختمان دانست. نمای شیشه ای ساختمان از جمله پرطرفدارترین نمای ساختمانی است که در تمام ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به چشم می خورد. یکی از بزرگ ترین معایب نمای مینرال عدم مقاومت آن در برابر رطوبت می باشد. نمای چوبی ترموود یا ترموود نما یکی از زیباترین و مقاوم ترین نماهای چوبی است. نمای سنگی سالیان سال ماندگار است و در برابر عوامل مختلف نظیر باد، باران، برف، نور خورشید و گرد و غبار مقاوم می باشد. از مزایای استفاده از این نما در ساختمان می توان به مقرون به صرفه بودن آن، سرعت بالای اجرا، سازگار با محیط زیست، تنوع در رنگ و طرح و مقاوم بودن آن در برابر آتش سوزی اشاره کرد. از جمله اینکه در برابر ضربه ها تغییر شکل میدهد و در برابر باد و طوفان نیز مقاومت بالایی ندارد. مواردی مثل عایق بودن آن و مقاومت و استحکام آن در مقابل شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر بگیرد.

سرامیک پرسلانی

Th᠎is  post was  do ne ᠎by behsaznama C᠎on᠎te nt​ G᠎en erator DE MO!

ی شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود.

بعد از نصب و اتمام اجرای نمای خشک باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد. » نتیجه آنکه، معماری باید از نو دست بهکار شود «انگار هرگز پیش از این نبوده است»، و این هدفی است که پیش از این درباره آغاز قرن مطرح نشده بود. نمای بایرامیکس از جمله نماهای دکوراتیو است که به صورت ملات و متشکل از سنگدانه ها، رنگ، رزین های طبیعی و مصنوعی و افزودنی های دیگر می باشد. از ویژگی های این چوب نما می توان به سختی بالا، مقاومت در برابر صوت، قابلیت شکل پذیری و برش کاری و تجدیدپذیری اشاره کرد. اصولاً در اجرای نمای شیشه ای از شیشه سکوریت و یا شیشه رفلکس استفاده می شود. توسعه نمای مدرن آراد پیشگام در استفاده از متریال مدرن نما بوده و از متخصصان منحصر به فرد نما در زمینههای مشاوره، طراحی و اجرای نمای ساختمان بهره میبرد. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. اگر سرامیکهای پرسلانی را در دو لایه بر روی هم پرس کنند سرامیک Double loaded porcelain ساخته میشود.

را با هم بررسی کردیم.

بعد از ایجاد سوراخ پافیلی در سنگ، با استفاده از انکرهای مخصوص آلیاژی که به کلیپس متصل می شود، سنگ را به زیرسازی نما متصل و رگلاژ می کنند. در این نوع سرامیک ضخامت لایه رویین بین 2 -5 میلیمتر است که بر روی لایه زیرین پرس میشود. یکی از زیباترین نماهای ساختمانی، نمای چوبی است که این روزها در ساخت خانه های مدرن اجرا می شود. چوب ترموو در واقع چوب فرآوری شده است که با اعمال روش های علمی می توان در ساختار چوب تغییراتی ایجاد کرد و با حفظ زیبایی ظاهری و خواص باطنی آنرا در فضاهای خارجی مصرف نمود. سرعت اجرای این نما بالاست و در کمترین زمان ممکن می توان آن را بر روی سطح خارجی ساختمان اعمال نمود. در این مقاله به بررسی انواع نمای خشک پرداختیم و مزایا و معایب این نوع نما را با هم بررسی کردیم. در صورت وجود رطوبت، بهتر است به مدت چند روز به سطح بسترهای چوبی فرصت دهید تا کاملاً خشک شوند البته بسیاری از انواع رنگ نمای ساختمان پایه آب وجود دارند که نسبت به رطوبت حساس نیستند با این اوصاف جهت کسب نتیجه ی بهتر سطوح کاملاً خشک جذب رنگ بهتری دارند. در سنگ نمای رومی از سنگ مرمر، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت استفاده می شود که هر کدام زیبایی و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارند.

Data was creat ed ​with behsaznama᠎ C​on​te nt G ener at᠎or DEMO .

این نما بر روی انواع سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و آجری قابل اجراست، اما به دلیل مقاومت پایین آن در برابر عوامل مختلف در مدت کوتاهی زیبایی خود را از دست می دهد. برای مثال در استان اصفهان استفاده از نمای چوبی در نماهای اصلی ساختمان در خارج از محدوده مصوب تاریخی شهر اصفهان و تنها به میزان ۱۰ درصد مجاز می باشد. عمدتاً در کاتالوگ رنگ نمای ساختمان آکریلیک یکسری اطلاعات مبنی بر میزان و قدرت پوشش دهی رنگ آکریلیک عنوان شده است که همگی به صورت تئوری و در یک شرایط متوسط محیطی قابلیت اجرا دارند. از جمله معایب استفاده از نمای سیمانی این است که امکان شکستگی و ترک خوردگی در آن وجود دارد و عایق صوتی ضعیفی می باشد. روش نمای سنگ خشک، یک روش جدید در اجرای نما به حساب می ­آید که در آن از هیچ ملاتی برای نصب سنگ استفاده نمی­شود و سنگ­ها را با استفاده از قاب­های فلزی، براکت­های فولادی و یا پیچ و مهره به ساختمان متصل می­کنند. قیمت سنگ نما در مقایسه با سایر مصالحی که برای نماکاری استفاده می شوند، بالاتر است.

Post was creat ed with behsaznama Con᠎tent Gen erator D​em᠎over sion​!

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکتهای نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید