نمای خشک مناسب روش

برای این که یک طراحی نمای مدرن شکل بگیرد و به بهترین صورت بتواند توجه افراد را به سمت خود جذب کند، نیاز است تا در هنگام طراحی آن، تمامی ویژگیهای اصلی این نما رعایت گردد. در این مقاله قصد داریم بهترین سبک نما برای ساختمانهای تجاری اداری را به شما معرفی کنیم. در حالت کلی می توان قیمت های مختلفی برای نمای ساختمان تجاری متصور شد که وابسته به فاکتورهای متعددی همچون مصالح به کار رفته در نماها، پیچیدگی طراحی و اجرای آنها متفاوت می باشد. در اینجا ما خانه ای را مورد بررسی قرار می دهیم که معماران آن برای بازسازی فایبر سمنت برد را پیشنهاد داده اند که طرح نهایی بسیار زیبا و حیرت انگیز است. نماي کرتين وال شيشه اي مدرن را مي توان با چندين گزينه شيشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاري نصب کرد. تمامي اتصالات نماي خشک کرتين وال مدرن به واسطه پيچ و مهره و يا چفت و بست انجام مي شود، به همين دليل نما خشک نيز به آن مي گويند. مهمترین ویژگی که باید در این نوع از طراحی نما دنبال کرد، زیباشناسی و استفاده از مواد تولید شده به واسطه فرآیندهای صنعتی میباشد. آنها به خوبی با طیف وسیعی از طرح ها سازگار می شوند و در ترکیب های منحصر به فرد با مواد دیگر مانند بتن یا فولاد استفاده می شوند.

اجرای نمای خشک در ایران

Th᠎is post has been created with G SA᠎ Conte​nt  Gen᠎er​ator  D emov ersi on᠎.

نصاب نمای خشک

اگرچه نماهای شیشهای و آلومینیومی اخیراً به مناظر شهری افزوده شدهاند که عمدتاً الهام گرفته از غرب هستند، اما نماهای سفالی مانند آجرهای روبرو یا کاشیهای سفالی برای سالها مورداستفاده قرار گرفتهاند. ویژگیهای زیادی وجود دارد که این محصول را به عنوان ابزاری کاربردی برای رسیدن به اهداف یک پروژه مطرح کرده است. به نظر اکثر افراد ، نمای بیرونی فقط از جنبه ی زیبایی بخشیدن به ساختمان دارای اهمیت است در حالی که نمای خارجی نقش زیادی در استحکام و پایداری بنا دارد. افراد با توجه به بودجه مالی و امکانات خود می توانند با مشاوران و کارشناسان متخصص مشورت نمایند. در هنگام انتقال سنگ ساختمانی بریده شده از محل تولید به محل فروش و کارگاه ساختمانی،باید اصول ایمنی کاملا رعایت شود،تا کارگران یا دیگر افراد آسیبی نبینند.برای حمل سنگ ها،باید از دستکش مناسب استفاده شود. حتما شما نیز به وضوح، خانههای بسیاری را مشاهده کردهاید که از طراحی نمای مدرن استفاده کردهاند.

حالا حتما این سوال برایتان به وجود آمده است، که لامل چیست، لاملها در واقع همان سازه آلومینیومی هستند، که شیشههای نما روی آنها نصب میشوند. استفاده گسترده از مواد جدید مانند پلیمرها منجر به افزایش آتش سوزی نمای ساختمان های بلند در چند سال گذشته شده است، زیرا آنها نسبت به مواد سنتی قابل اشتعال تر هستند. در این نما شیشه دارای قاب نگهدارنده نمی باشد و اتصالات بین آنها توسط درزگیرهای مخصوص به خوبی محکم میشود تا عایق مناسبی برای آب ، صوت و حرارت باشند. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. این نما همچنین زیبایی فراوانی دارد و از نظر قیمت، نسبت به سایر نماهای ساخمانی مقرون به صرفهتر است. نماهای دارای لامل به شیوهای طراحی میشوند، که قابل عایق شدن در بهترین حالت ممکن باشند و از ساختمان در برابر نیروهای جوی و زیست محیطی مربوط به منطقه جغرافیاییشان محافظت کنند. This post h᠎as been  done ​by G᠎SA Con tent Generat or D᠎em oversi​on .

شرکت های نمای خشک

منظور از خود ایستا بودن نماهای کرتین وال این است که این سازه ها هیچ باری از خود ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها نیرویی که تحمل می کنند یکی نیروی وزن خودشان است و دیگری نیرو های جانبی مثل نیروی باد. استفاده از هرنوع ساختار شیشه در این نما هیچ مشکلی ندارد که با توجه به شرایط محیطی و کاربری نما انتخاب می شود. نمای آلومینیوم کامپوزیت قابل استفاده در مناطق گرمسیر با درجه حرارت بالاست و در واقع متریالی مقاوم در برابر حرارت محسوب می شود. پانل های آلومینیوم کامپوزیت ترکیبی از دو لایه ورق آلومینیومی و یک لایه مواد پلی اتیلن در میان دو لایه ی آلومینیوم است. علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند.از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند،می توان سنگ های کوارتزیت و گنایس را نام برد.

نمای خشک در ایران نباید سخت باشد. این نکات را بخوانید

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجری نمای سرامیک خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید