نمای خشک خدمات – چگونه انجام آن مناسب

به طور معمول پروفیلی که برای شاسی کشی نما استفاده می شود ، از نوع نبشی ، قوطی و ناودانی است. زیرسازی یا شاسی کشی به عنوان مهم ترین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان شناخته می شود. همچنین دید گسترده و شفافی که از محیط بیرون می دهد، باعث می شود زمان انتظار در داخل این ساختمان ها از جذابیت آنها محسوب شود. ۵ – سیلر و طریقه و زمان اجرای آن بر روی سنگ تراورتن. 4. بر رنگ طبیعی متریال تأکید کنید. در این متریال مواد معدنی فایبر سمنت با یک سطح لایه ماسه ترکیب می شود، فرآیند اضافه شدن ماسه بر روی فایبر سمنت به وسیله رنده های درشت انجام می شود و به همین دلیل در انتهای کار ظاهری طبیعی و زیبا به چشم می خورد. در این معماری کمترین آسیب به محیط طبیعی وارد می شود تا شکل طبیعی و ارگانیک محیط (اکوسیستم) از بین نرود. جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام می شود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. برای نمای سیمانی و سنگی پروفیل نبشی استفاده می شود؛ در حالی که این پروفیل برای نمای چوبی اصلا مناسب و صحیح نیست. ᠎A᠎rticle was c​re ated by behsaznama C᠎on te᠎nt Gen er᠎ator D᠎emov er sion.

طراح و مجری نمای خشک

چسب باید در پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به طوری که هیچ قسمت خالی در پشت قطعه وجود نداشته باشد. مگر در صورتی که قسمت پیشانی و به اصطاح طاق نما بیش از حد باشد و امکان دسترسی با طناب و راپل به ان قسمت نما وجود نداشته باشد و ناچار به استفاده از داربست باشیم. در این مقاله مراحل اجرای نما رو برای شما همراهان گرامی شرح میدهیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشد. این نوع زیر لایه دارای ویژگی خاصی است که هنگام خیس شدن تغییر ابعاد نمی دهد بنا براین برای نصب کاغذ دیواری هایی از این دست می توان چسب را به دیوار زد که سرعت عملیات نصب بیش از زمانی است که چسب را به کاغذ میزنند. هر دو سنگ و بستر هنگام نصب باید خشک باشد. امروزه برای نماهای آجری از سیستم نمای خشک استفاده می شود در این روش برای اتصال آجرها به یکدیگر از ملات استفاده نمیشودو بجای آن از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود. این سیستم ، یک سیستم نمای تهویه شونده است با زیرساختی شامل پروفیل های افقی که توسط شبکه ای از ریل های عمودی محکم سر جای خود نگه داشته شده است.

نمای خشک سنگ

با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود. تمام لایه های نمای خشک با استفاده از پروفیل های آلومینیومی که وزن بسیار پایینی دارند، به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. دوام بالا و سهولت در نصب نسوز بودن آن باعث شده است که بسیار مورد توجه قرار بگیرد. بعضی از سنگها مانند سنگهای باغ ابریشم ویا مرمر یا مرمریت ویا انواع سنگهای چینی دارای سطحی صیقلی بوده وبا توجه به اینکه سنگ خاصیت مکندگی چندانی ندارد به خوبی به نما نمی چسبد و ممکن اسن بعد از مدتی از نما جدا شده و سقوط نماید برای جلوگیری از این کار باید از پشت آنها را بوسیله میله های مخصوصی که به آن اصطلاحاً اسکوب می گویند یه دیوار محکم نمود اسکوب انواع مختلفی دارد. قیمت فلاشینگ نما در اصفهان با توجه به نوع ورق استفاده شده در پروژه و به متراژ و ابعاد موجود در پروژه متغیر بوده و با توجه به نواسانات موجود در بازار حتما باید از طریف کارشناسان موسسه انجام گیرد. جبهه شرقی خانه امیری که در نقشه ابتدایی شارستان رضوی قرار به تخریب آن بود، با اصرار تیم مرمتکننده باقی ماند و شهرداری مجبور شد نقشه خیابانکشی را عوض کند تا این خانه بدون کوچکترین آسیب و تخریب در حاشیه بولوار حاجیحسنی کارگر باقی بماند.

ی خشک قابل نصب است.

همزمان با اجرای طرح بازسازی و مرمت خانه تاریخی داروغه، این خانه نیز بعد از به تصویب رسیدن طرح بازسازیاش در جلسهای مشترک بین شهرداری منطقه ثامن و سازمان میراثفرهنگی، در فهرست بازسازی و مرمت قرار گرفت. حدود ۶ ماه از آغاز طرح بازسازی، سازمان میراثفرهنگی دچار تغییرات مدیریتی شد و مدیر جدید از سرگیری طرح را به بررسیهای بیشتر موکول کرد و پروژه بازسازی متوقف شد. هرچند بررسی کیفیت اتصال پروفیل ها در تمامی مراحل نماکاری اهمیت دارد ، اما در نمای سنگی اهمیت آن بیشتر است. درصورتی که اصول کاری دسترسی با طناب کاملا مجزا و متفاوت از دیگر روش های ورزشی میباشد که روش ها در صنعت کار کاملا ایمن میباشد و کار شستشوی نما و سطوح کاملا تخصصی و نیازمند آموزش است. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت ۵ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. شما نمی توانید تراورتن مرطوب را نصب شرکت طراح و مجری نمای خشک کنید. در این گزارش نحوه اجرای این پروژه و آثار تاریخی کشفشده جدید در بازسازی و مرمت آن را در گفتگو با هدایت گواهی، طراح و ناظر مرمت، بررسی میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید