نمای خشک برای سرگرمی

موسسین گروه آرتمن نما مجری تخصصی نماهای مدرن شیشه و سرامیک از سال 1388 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان آغاز نمودند. این قطعات نیز، با توجه به نوع اتصال سنگ و سرامیک متفاوت خواهد بود. باعث کاهش وزن سرامیک میشود. جی اف آر سی با ۷۵ to تا ۹۰ weight وزن کمتر از بتن ساده، نازکتر و قویتر است. از آنجایی که دوغاب سطح نما و پوشش پشتی در زمانهای مختلف اجرا میشوند، باید توجه دقیق شود تا اطمینان حاصل شود که دوغابها آرایش و نظم مشابهی دارند تا از به هم ریختگی ظاهری نما، جلوگیری شود. اما نكته مهم و قابل توجه درباره گرانیت، اين است كه اين سنگ ها داراي خاصيت راديو اكتيو هستند. این یک روش مقرون به صرفه برای شروع است، اما مهم است که با دقت دوغاب سطح نما و دوغاب پشتی ایجاد کنید تا از سازگاری و آرایش مشابه اطمینان حاصل شود. هزینه های حمل یکی از فاکتورهای مهم در دستمزد اجرا است که معمولا با فاصه از مرکز، بالاسریهای قیمت نیز در دستمزد لحاظ میگردد. یکی دیگر از مزیتهایی که نمای خشک دارد, قیمت سنگ نمای خشک عایق نانو است. Article w as created by G SA Con tent Gen erat​or D emov ersion !

نمای خشک نمایان

هزینه ای که برای نمای کامپوزیت -نمای سنگ و نمای سیمان میشود به ترتیب 7، 4 و 2 برابر نمای مینرال است. پانلهای GFRC دارای درجه مقاومت بالایی در مقابل خوردگی در برابر هوا و باد هستند. GFRC / GRC سبک، متراکم و بادوام است و باعث میشود به راحتی یکی از بهترین مصالح برای ساخت هر نوع سازه معماری داخلی باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه ها، معماری هم عقب نمانده و همگام با دیگر علوم (و چه بسا پیشتر) اقدام به بروز رسانی رویکردهای خود کرده است. ساندویچ پانل پلی استایرن با توجه به خاصیت عایق الکتریسیتهای که دارد، برای پوشش خارجی انواع دیوارها و سقفها مناسب است. هزینه کمتری نسبت به روش اسپری کردن دارد، اگر چه نازل مخصوص پاشش و پمپ همچنان مورد نیاز است. GFRC نسبت به سایر نماها، در برابر اثرات جوی آسیبپذیری کمتری دارد و نسبت به بتن معمولی در برابر ذوب یخ زدگی مقاومت بیشتری دارد.

قیمت نمای خشک

This has  been gener​at​ed wi th t he help ​of ᠎GSA Cont ent Gene​rator DE MO!

طراح و مجری نمای خشک

نمای ساختمان در زیبایی و ظاهر ساختمان بسیار اهمیت دارد و نقش پر رنگ تری را نسبت یه دیگر بخش ها ایفا می کند. که در این بخش فاصله ی شمشه ها از یکدیگر نهایتا یک متر است. GFRC از مواد غیر قابل احتراق تولید میشود که ویژگی فایرپروف یا ضد حریق آن امروزه در ایمنی یک سازه بسیار حائز اهمیت است. برای مقاومت در برابر تنش حرارتی، پوشش ضد حریق در قسمت داخلی پانل یا به عنوان یک لایه بین دو لایه GFRC گنجانده خواهد شد. پرمیکس یک دوغاب ویژه GFRC است که میتواند بدون نیاز به مداخله مکانیکی در قالب ریخته و فشرده شود. در بسیاری از شرایط محیطی هنگام قرار گرفتن در معرض نمک یا رطوبت، به دلیل عدم تقویت فولاد، GFRC معمولا عملکرد بهینه دارد. داشتن نمایی که عملکرد حرارتی خوبی داشته باشد مستقیماً مصرف انرژی را تحت تأثیر قرار می­دهد لذا در نمای ساختمان، استفاده از مصالحی که ضریب انتقال حرارتی کمتری دارند، باید مورد توجه قرار گیرد. خوشبختانه طرح جامع تهران با اتخاذ رویکرد برنامه ریزی راهبردی که دارد از یک قالب سنتی خارج شده و با نگاهی جدید توانسته علاوه بر توجه به اصل انعطاف پذیری در سیاست گذاری، حوزه های جدیدی همچون حوزه های زیست محیطی و طراحی شهری را به قلمروی سیاست های طرح وارد کند.

در ادامه به معرفی دو نوع اصلی عایق میپردازیم.

3. پس از عملیات تولید و مونتاژ ورق ها، با توجه به نوع روش اجرایی به وسیله پیچ یا پرچ، باید آن ها را در محل مورد نظر نصب کرد. در صورتی که سمنت برد تولیدی نشان ملی استاندارد ایران را نداشته باشد پس از نصب امکان ترک خوردگی و شکنندگی آن در اثر بارهای وارده بسیار محتمل است. در این پوشش نما، امکان خوردگی الیاف آهنی وجود دارد. همچنین امکان انعطافپذیری در طراحی و کاهش تأثیر بر محیط را فراهم میکند. حالا می رویم سراغ معرفی انواع نما خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات! نمای ساختمان بر بدنه خیابان ها و چهره کلی شهر بسیار اثرگذار است، به همین دلیل هر گونه ناسازگاری بین نماها، کلیت نمای شهر را زیر سوال خواهد برد. طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد. به سهولت اجرا شوند. بسته به اینکه از کدام نوع استفاده میشود ابعاد آن نیز متغیر خواهند بود. در ادامه به معرفی دو نوع اصلی عایق میپردازیم. این نوع از نما باتوجهبه فاکتورهای مختلفی تقسیمبندی میشود. اسپری دستی همه کارهترین و محبوبترین تکنیک تولید است و روشی است که معمولاً توسط شرکتهای نوپا انتخاب میشود.

دیدگاهتان را بنویسید