نمای خشک آمار: این اعداد واقعی هستند

و اگر در اول کار طراحی ساختمان، نما بصورت خشک دیده شود با کاهش قابل توجه در وزن ساختمان، نه تنها قیمت تمام شده افزایش پیدا نمیکند بلکه با کاهش وزن اسکلت و فونداسیون در قیمت تمام شده نیز تأثیر کاهنده چشم گیری باقی میگذارد. باید دیوار های حایل را که محموله اصلی ويلا روی آنها است،تخریب نمیکند. در نتیجه، باید در طول فرایند نصب به گونه ای ترکیب شود تا همه تکه های تیره و یا روشن با اندازه های مختلف در یک قسمت جمع نشده و ترکیب زیبایی را به نمایش بگذارند.در نتیجه قطعات را خشک کرده و کنار هم بچینید. عملکرد آکوستیک آن اثرات سوسلامتی ناشی از سر و صدا را محدود می کند که این امربرای کارمندانی که در ساختمان های نزدیک بزرگراه های شلوغ، سالن های کنسرت و افرادی که با ماشین آلات سنگین کار می کنند ایده آل است. نمای ایده آل با عمل به عنوان عایق حرارتی ، مصرف انرژی را کاهش می دهد. در طراحی نمای هوشمند علاوه بر وظایف معماری، نما برای محافظت محیط داخلی از شرایط اقلیمی محیط خارج و برای بهینه سازی عملکرد ساختمان شامل کنترل انتقال انرژی، ایجاد امنیت و کاهش آلودگی صوتی طراحی می شود.

نمای خشک نمایان

اولین قدم برای زیرسازی نمای ساختمان انتخاب مصالح مورد نیاز است. در پایین چند نمونه از مواردی که باید رعایت شود ذکر شده است:هرگونه قطعه ای که از قبل مانده شامل کفپوش، لمینت و یا ورقه هایی که قبلا بر روی کف نصب شده بود باید تعمیر و یا به طور کامل جایگزین شود.هرگونه ترک بر روی سطح بتنی اجرا شده در زیر کار باید تعمیر و یا به وسیله ی مصالح از بین برنده ترک پوشیده شود.چوبهایی که خراب شده و از بین رفته باید جایگزین شود و به صورت مناسب تقویت شود. ۱- قبل از نصب سنگ های تراورتن، ابزارهایی که برای کار به آنها احتیاج پیدا میکنید را تهیه کنید. وجود تناقض بین این دو، هم کار شما و هم کار طراح داخلی را زیر سوال خواهد برد. ۴- اطمینان حاصل کنید که هم سنگ تراورتن و هم بستر آن کاملا خشک باشد. اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. از زمانی که زیبایی ظاهری و آرامش، آسایش و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و صد البته صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمانها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار مالکان و سازندگان ساختمانها قرار گرفتهاست.

This po st w᠎as  do ne  with the help of behsaznama Conte nt Gen er​ator نحوه اجرای نمای خشک ساختمان Dem oversion .

۳- سنگ های تراورتن خود را قبل از نصب بچینید و طراحی کنید.

یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد. توجه داشته باشید که اندازه ماله مورد استفاده بستگی به اندازه سنگی که نصب می کنید دارد . جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام می شود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست. پروفیل های مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند. هر دو سنگ و بستر هنگام نصب باید خشک باشد. ۳- سنگ های تراورتن خود را قبل از نصب بچینید و طراحی کنید. که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. در این مقاله مراحل اجرای نما رو برای شما همراهان گرامی شرح میدهیم، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد.

بدون اضافی اشتباهات با اجرای نما

این کار از جدا شدن سنگ ها از نما در صورت وقوع زلزله جلوگیری می کند. در این مرحله باید نقشه کار تهیه شود. وجود دارد. برای ثبت سفارش آنلاین، فقط باید به صفحه مربوط به هر محصول مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را در سایز، برند و … شما می توانید برای اطلاع از ویژگی مصالح اجرای نما به مقالات قبلی ما سر بزنید(پیرو مقالات قبلی که برای مصالح مورد استفاده در اجرای نما زده شده). از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. با این مقدمه در ادامه این نوشته از خانه معمار به علت اهمیت نمای ساختمان پرداخته ونظرات میس ون دروهه در مورد نما بیان می کنیم .سپس به ویژگی های اصلی نمای مدرن می پردازیم و اصول و متریال قابل استفاده در طراحی این سبک نما را هم مرور می کنیم.پس با ما همراه باشید. ᠎Po​st w as creat ed by behsaznama C​ontent Gen erator D emoversion!

دیدگاهتان را بنویسید