نماهای مدرن Chronicles

در ایران لوکس ترین نما ها را به چه سبکی طراحی میکنند؟ در ایران هم یکی از چالش هایی که سازندگان ساختمان ها، مجتمع های تجاری، مال ها، هتل ها و… یکی از پرطرفدارترین نماهای مورد استفاده نمای سیمانی بوده که در این مقاله هم قصد داریم در رابطه با طراحی نما و اجرای نما سیمانی بحث کنیم و اطلاعاتی به شما عزیزان بدهیم. با توجه به بودجه و هزینه مورد نظر شما برای این کار ، بهترین متریال های ممکن در آن به کار گرفته شده باشند. فقط ضربه هایِ کناری ممکن است باعثِ شکستنِ شیشه های سکوریت شوند. ممکن است علاقه داشته باشید نمایی را برای خانه تان انتخاب کنید که هزینه ی زیادی برای شما دارد. اشکال هندسی ساده ، سیمان ، خطوط تمیز و حداقل شلوغی در تزئینات ، نمای مدرن را تعریف می کند – چیزی که ما هنگام طراحی طیف وسیعی از منازل زیبا در خانه های کلارندون به آن توجه کرده ایم. در عبارات ساده تر ، کیفیت طراحی شما چیزی است که می تواند چشم بینندگان ساختمان را به خود جلب کند اما این نمی تواند با زیاده روی در قسمت کمیت صورت بگیرد. انتخاب شیشه ایده آل برای سبک نمای خود نکته بسیار مهمی است. This c᠎ontent has  been written by behsaznama Content᠎ Gener at​or D emover sion!

به همین دلیل به این مرحله نبشی کشی نیز گفته می شود.

سبک رایجی که از طراحی های نمای امروزی پیشی گرفته است ، طراحی های شفاف است. اگر در زمان های قدیم بود ، جزئیات آن در سنگ تراشیده می شد. درک الگوی نور. هنگام طراحی برای نما ، روش نورپردازی می تواند قسمت بیرونی و داخلی ساختمان ما تحت تاثیر زیادی کند. پس مهمترین مسئله در طراحی یک نمای لوکس مدرن، راحتی و آرامش خاطر ساکنین ساختمان است. بنابراین هنگام رفتن به این قسمت، مواردی وجود دارد که باید در ذهن هر فرد وجود داشته باشد. این سکونتگاه جدید باید نیاز به شناسایی را برآورده سازد و بدین ترتیب تجلی «رابطه دوستانه» جدید بین انسان و محیط زیست اوباشد. همچنین آب و هوای داخلی مطبوعی را فراهم می کند ، محافظت در برابر آتش را بهبود می بخشد و ساختمان را در برابر سر و صدای خارجی عایق بندی می کند. به همین دلیل به این مرحله نبشی کشی نیز گفته می شود. این بین قوانین محدودکننده بسیاری تلاش جلوگیری از تغییر نماهای تاریخی نیز مبالغ دارد که خبر از اهمیت ثانيه میدهد. همان طور که همه می دانیم نمای ساختمان ها بیش تر از هر قسمت دیگری در معرض دید قرار داشته و به همین دلیل هم دارای اهمیت بالایی هستند.

فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر اجرای نما

آیا نمای یک ساختمان لوکس تنها برای ساکنین آن اهمیت دارد؟ از سوی دیگر مسئله ضد حریق نبودن آن برای ساکنین و کارفرمایان بسیار چالش برانگیز است. نصب و اجرای نمای کامپوزی از ورق های کامپوزیت آلومینیوم که شامل دو لایه ورق از جنس آلومینیوم ، یک لایه هسته مرکزی از جنس پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و یک پوشش از نوع زرین بروی لایه آلومینیومی می باشد . با این حال ، شما باید مزایا و معایب مواد مختلف را مقایسه کنید تا بهترین راه حل برای پروژه خود پیدا کنید. هم برای بازسازی نما و هم برای ساختمان های جدید ، انتخاب گسترده ای از مواد مختلف برای روکش دیوار خارجی یا همان نما وجود دارد. ورق پانچ جنبشی توسط تجهیزات پانچ cnc پردازش شده است و به طور گسترده برای دکوراسیون ساختمان های مختلف بزرگ استفاده می شود. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود. این پنل های محافظ، همان دیوارهای بیرونی هستند، ولی جنس آن ها از گچ و مانند دیوار نماهای کلاسیک نیست.

روش اجرای نمای خشک

هدف کلی معماری مدرن این است که برای انسان سکونتگاه جدیدی تدارک ببیند. اجرای نمای خشک آجری یکی از مدرن ترین روش های اجرای نما می باشد که امروزه از طرف معماران، ساختمان سازها و… نمای خشک اصطلاحی است که در بین فعالین حوزه ساخت و ساز در ایران رواج یافته و منظور از آن ایجاد و اجرای نما بدون استفاده از ملات سنتی می باشد. ماده ای که انتخاب می کنید از یک طرف سلیقه ای و از طرف دیگر وابسته به نوع و موقعیت سازه شماست. این سازه ۴۵ طبقه با نمایش فرم پویا و مجسمه سازی طراحی شده توسط Arch Group ، دارای ۴۲۴ آپارتمان از واحدهای یک تا چهار خوابه ، دارای پنت هاوس در اندازه های مختلف در سطوح بالاتر و همچنین ویلاهای سفالی با فضای داخلی مدرن در کف تریبون است. نمای اسپایدر به نوعی از نماهای مدرن شیشهای می باشد که سیستم کاملا مستقل سازه ای داردکه به آن نمای پردهای curtain wall نیزگفته میشود که در آن شیشه بوسیله اتصالات نقطهای به سازه اتصال میابد. نما قسمت قابل مشاهده پوسته ساختمان است که می تواند توسط صاحب خانه سفارشی شود.

چه چیزی نمای خشک سنگ را کاملاً متفاوت می سازد

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک نمایان لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید