نماهای مدرن And Love – چگونه آنها یکسان هستند

برخی طرح و رنگ نما را خودشان انتخاب کنند و برخی دیگر از صفر تا صد نماکاری را به متخصصین واگذار کنند. افراد زیادی تمایل دارند برای کمتر شدن هزینه ساخت و ساز و جلوگیری از اتلاف فضا در کلان شهرها از نمای ساختمان با حاشیه کم استفاده کنند. نماهای کوچک تر گرچه زمان کمتری برای طراحی نیاز دارند ولی طراح را محدود تر می کنند. تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی دارد، نمای شیشه ای نسبت به سایر مصالح ساختمانی هزینه کمتری دارد. جزء شیشه های دو جداره ، شیشه های معمولی مقاومتی در برابر ضربه ندارند. لایه سوم از این مقررات به ضابطه ۷۱۴ معروف است که مطابق محتوای آن در طراحی و اجرای نما باید سه فاکتور بررسی شود: اول آنکه سیستم اتصال نما به تکیه گاه قادر به تحمل نیروهای وارده به نما ناشی از بار باد، زلزله و ضربه ها باشد. نوع شیشه به کار رفته در نمای اسپایدر، ساختار و شکل پروفیل ها، نوع سیستمی که در این نما به کار رفته.

سیستم های مدرن نما

Da​ta has been c᠎re᠎ated  with the ​he lp ​of G SA Content  G ener​ator D emov ersion᠎!

تفاوت این نما با دیگر نماهای شیشه ای استفاده شیشه در بالاترین نسبت را دارد. موسسین گروه آرتمن نما مجری تخصصی نماهای مدرن شیشه و سرامیک از سال 1388 فعالیت مستقیم و مستمر خود را در صنعت ساختمان آغاز نمودند. «طراحی برای زندگی» به واقع شعاری بود که برای بیان هدف کلی جنبش مدرن به کار میرفت. در زندگی مدرن امروز، بسیاری از علوم مختلف در پی ایجاد بهترین نماها هستند. تفاوت این نوع سنگ ها در نحوه ایجاد و منشا آن ها است که می تواند تفاوت های ساختاری بسیار زیادی ایجاد کند. این بنای فضایی عملکردی و فرمی است ولی در بحث پلان ها عملکرد بسیار مهم است .همان طور که قبلاً هم گفتیم متصرفان این بنا کودکان شرکتهای نمای خشک هستند . سازه های M و V امکان تغییرات ابعادی پنل های سمنت بورد بر اثر تغییرات دما و رطوبت را فراهم می آورند و سازه گالوانیزه A برای آب بندی درز بین دو پنل در نمای سمنت برد مدولار – در صورتی که حداقل درز ۱۰ میلیمتر باشد – کاربرد دارد. هوای محبوس شده درفضای خالی بین نما و بدنه ی اصلی ساختمان خود بهترین عایق حرارتی میباشد ودرتنظیم دمای داخل ساختمان وجلوگیری ازهدررفت انرژی درداخل ساختمان موثراست لذا این سیستم نقش بهسزایی درکاهش اتلاف انرژی دارد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

شر کت سیم پود کاران با نام تجاری ایران تک گون گستره وسیعی از محصولات سیم و کابل را براساس استاندارد های ملی و بین المللی تولید می نماید. عموم ساختمان های تجاری تمایل دارند تا از بیرون و از خیابان اطراف نیز بخشی از محیط داخلی ساختمان و فروشگاه ها قابل رویت باشند. همچنین باعث می شود تا لامل های عایق برودت نیز باشند به طوری که دمای لامل های در زمان لمس کردن آنها مطابق با دمای داخل ساختمان باشند نه قسمت خارجی و محیط بیرونی. در طراحی دکوراسیون و چیدمان اتاق کوچک بهتر است تا حد امکان از وسایل ظریف و باریک استفاده کنید. برای سازماندهی وسایل و داشتن بهترین چیدمان در اتاق کوچک لازم است که به فضایی برای سازماندهی فکر کنید. ممکن است فکر کنید که چطور یک نما باعث کاهش بهره خورشیدی می شود ، که به نوبه خود باعث کاهش بارهای خنک کننده ساختمان می شود که در پایان باعث کمترین هزینه قبض انرژی می شود.

مجری نمای سرامیک خشک

در این سایت براحتی می توانید کالا و خدمات ساختمانی مورد نیاز خود را پیدا نمایید. این سایت یکی از ابزارهای آنلاین برای پیدا کردن قبله است. در اجرای نمای خشک به خاطر محاسبات دقیق و اصولی که از همان بدو طراحی انجام میگردد به یک طراحی مهندسی میتوان دست پیدا کرد و از هدر رفت مصالح بهطور کامل جلوگیری نمود. همان طور که اشاره کردیم، ساختار اصلی و هسته کرتین وال یا استراکچر آن از شاسی و لامل تشکیل و سپس شیشهها یا سایر پوششها بر روی آنها با دقت و ظرافت نصب شده است. در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت. پروفیل های گالوانیزه ویژه نمای فایبر سمنت مدولار و سمنت برد سایدینگ ، از ورق های گالوانیزه با کیفیت بالا و با ضخامت ۰.۷ و ۰.۵ میلیمتر برای اجرای زیرسازی نما های فایبرسمنت ساخته شده است. بررسی کیفیت اتصال پروفیل ها در تمامی مراحل نماکاری اهمیت دارد، اما در نمای سنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا در صورت وجود نقص در اجرای نمای ساختمان با نمای سنگی، وزن نما بیشتر خواهد شد و در صورت اشتباه احتمال خرابی و خطرات زیادی به دنبال خواهد داشت. Article h as ᠎be᠎en generated by behsaznama C​on​tent Gen erator Dem ov᠎ersion.

دیدگاهتان را بنویسید