نماهای مدرن چگونه زندگی ما را در 2023 تغییر داد

بسیاری از نماها از یکدیگر تفلید کرده و عین همان نما را با اندکی تغییر درب جاهای دیگر می سازند. ورق آلومینیوم کامپوزیت، سنگ های طبیعی، چوب و HPL مدرن از دیگر موادی هستند که معمولا در طراحی نماهای مدرن استفاده می شوند. با وجود تاکید معماری مدرن بر ساده اجرا شدن طرح در این سبک،گاهی در طراحی های اجرا شده در ایران مشاهده می شود مصالح متعددی در این نماها به کار رفته است. ۵. استفاده از مصالح و تکنولوژی نوین صنعت ساختمان. نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها و از جنس ورق آلومینیوم بوده که به صورت پنلهای مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا میشود و بهترین گزینه برای بازسازی نما نیز میباشد. همچنین شکستگی بیش از حد فرم ها ،استفاده از فرم های نامتعارف که به منظور جذابتر شدن نما انجام می شود ولی اغلب نتیجه ای مطلوب ندارد.خوشبختانه شهرداری امروزه ضوابطی تدوین کرده است که از تعدد مصالح و بهم ریختگی نما جلوگیری می کند. در طراحی نمای مدرن ساختمان عموما از زوایای قائم استفاده می شود.استفاده بیشتر از یک نوع متریال ساختمانی در طراحی نمای مدرن ساختمان به معنی استفاده بیش از حد متنوع متریال معماری نیست متاسفانه در برخی پروژه ها شاهد دفرمه شدن طراحی مدرن و ایجاد شکستگی های متععد هستیم که خارج از قواعد طراحی نمای مدرن ساختمان و مغایر با ضوابط تدوین شده شهرداری در خصوص تنوع متریال و شلوغی بیش از اندازه نمای مدرن ساختمان است لذا یکی از مشکلات عدم تایید نمای مدرن ساختمان توسط شهرداری ها عدم توجه به ضوابط و قواعد طراحی نمای مدرن ساختمان می باشد .نماهای مدرن هر چه به سمت یک دستی و یکپارچگی در هارمونی نما بروند چشم نواز تر هستند پیچیدگی های نمای مدرن بیشتر در مهندسی طراحی است تا آنچه که طراح نما قصد دارد به صورت واضح به نمایش درآید.

نحوه نصب نمای خشک

استفاده گسترده از طراحی های متنوع سبب شلوغی بیش از اندازه نمای ساختمان شده و علیرغم کار زیاد زیبایی ساختمان به چشم نمی آید. ازآنجاییکه آنها از سفال ساخته شدهاند؛ قدرت مقاومت آنها در برابر آبوهوا بسیار زیاد است؛ بهطوریکه برای چندین سال میتوانند دوام داشته باشند. همه اینها به شما امکان می دهد آن را در مقیاس بزرگتر ببینید و تصمیم بگیرید که آیا واقعاً برای شما مناسب است یا خیر. برخی از طرحهای نمای خانه در حومههای خاص منطقیتر هستند، بنابراین عاقلانه است که در نظر بگیرید که آیا محل زندگی شما برای نمای کلاسیک ویا مدرن مناسب است یا خیر. برای بازسازی خانه و ساختمان، طراحی دکوراسیون منزل و همچنین طراحی نمای آپارتمان مدرن با آتلیه معماری مسعودیان تماس بگیرید. نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان است و در انتخاب نمای ساختمان رعایت نکاتی بسیار مهم است: با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان. ᠎Artic le w᠎as g en᠎er at ed with G​SA Content G enerator D emoversion.

در عصر حاضر طراحی نما برای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و با توجه به اینکه نمای بیرونی سازه روی ارزش مادی آن تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های مسکونی و تجاری توجه لازم را داشته باشید. همانطور که میدانید یکی از فاکتورهای زیبایی در ساختمانهای مسکونی و تجاری، نوع متریال بهکاررفته در نمای خارجی بنا است به همین خاطر باید به نوع متریال و همینطور کیفیت آن توجه زیادی شود. در طراحی نمای مدرن در واقع مهم نیست که از چه متریالی استفاده میکنید، میتوانید از بتن، چوب، آجر یا هر متریال دیگری استفاده کنید، اما در زمان انتخاب باید به یاد داشته باشید که خطوط صاف و همچنین بافتها و طرحهای ساده بهترین انتخابها در طراحی نمای مدرن به حساب میآیند.استفاده از چند متریال در کنار یکدیگر در نماهای مدرن استفاده میشود اما در ترکیبها باید به تناسب متریالها بسیار دقت کنید، حتی میتوانید یک بخش از نمای مدرن را با استفاده از متریال برجستهتر کنید. امروزه یکی از سبک های مورد اقبال در طراحی نمای مدرن طراحی فضاهای چند کاربردی در ساختمان های مدرن می باشد به گونه ای که کاربرد یک فضا در زمان های مختلف توسط کاربر قابل تغییر می باشد.

نمای کرتین وال ساختارش به گونه ای است که به عنوان یک عایق عمل مینماید. درواقع، متریالی که عایق صوت هستند اجازه ورود صداهای مزاحم را نداده و یک محیط آرامشبخش در فضای داخلی ساختمان ایجاد میکنند. به عنوان مثال در طراحی داخلی و طراحی نما، یک ساختمان کلاسیک وجود دارد. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما اهمیت دارد و هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی مورد توجه قرار می گیرد. هنگامی که به یک ساختمان نگاه میکنیم، آنچه برای اولین بار توجه ما را به خود جلب می کند، ظاهر و نمای آن ساختمان است. با ما تماس بگیرید. جهت سفارش نمای ساختمان ودریافت قیمت سیمانکاری نما یا مشاوره قیمت تماس بگیرید. به مقصد همین دلیل نمی توان قیمت دقیق از این نما را تعیین کرد. و اگر می خواهید نسبت به میزان بودجه تان متریال مناسب و ارزان قیمت را انتخاب کنید بهترین انتخاب برای شما نمای خشک می باشد. Th᠎is  post was gen erated by G SA  C᠎onte᠎nt Gener at or ᠎DEMO!

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دتایل نمای خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید