نماهای مدرن دریافت خواهد شد طراحی مجدد

البته میتوان گفت با استفاده از نمای چوب و یا نمای آجری و کمی خلاقیت نما های این چنینی در کشور خودمان ایجاد کنیم.تنها کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید. ازجمله سنگ های پرکاربرد در طراحی نمای مدرن ساختمان می توان به سنگ: تراورتن، مرمریت، گرانیت، لایم استون، آنتیک، مرمر و… در رابطه با قوانین شهری در طراحی نمای مدرن این مجموعه با سابقه پیاده سازی نماهای مدرن شهری و اطلاعات کامل نسبت به تغییرات اخیر قانونی در انجام پروژه موردنظر شما کمک بزرگی می کند. بنابراین یکی از مسائلی که باعث می شود طراحی نمای مدرن ساختمان توسط شهرداری ها تایید نشود، زیر سوال بردن قوانین و اصول طراحی نما است. این موضوع به دلیل طراحی خارج از قواعد و استاندارد ها، مغایرت با قوانین مشخص شده شهرداری و استفاده بیش از حد از متریال می باشد. این قابلیت یکی از مهم ترین ویژگی هایش است که نمی توان به راحتی آن را در متریال های دیگر ساختمانی پیدا کرد. و کاربردهای زیاد آن باعث شده است که بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمانی برای زیبایی بیشتر نما از HPL در طرح ها و ابعاد گوناگون استفاه نمایند.

قیمت اجرای نمای خشک

این بنا که در ریاض عربستان ساخته شده است نمونه ای از نمای مدرن میباشد که به طرز ماهرانه ای تعادل بین سطوح جامد و شفاف را با استفاده از خطوط واضح، حفظ کرده و به زیبایی با بقیه نما در تضاد است؛ ساختار زیبا با هماهنگی در چارچوب شهری در کنار تلفیق سنگ، شیشه،کامپوزیت و تراورتن شنی این نمای بیرونی را چشمگیر کرده است. این سبک از طراحی در مخالفت با سبک های قدیمی، که با تزئینات پیچیده دیزاین میشدند، روی کار آمد،حال آنکه زیبایی یک نمای مدرن در طراحی ساده و بی تکلف آن است؛ عواملی چون تغییرات آب و هوا، فناوری های روز و مقررات جدید، منجر به تغییر در سبک و طراحی ساختمانها و رویه حرفه ای در ساخت و ساز شد. اشعه خورشید خیلی زود رنگ آن را تغییر نمی دهد و ماندگاری آن برای معماران ثابت شده است. همچنین حفاظ های پنجره ها که از جنس ورقه ی آهن هستند، به المانی در طراحی نما تبدیل شدند که باعث تغییر و پویایی نما می شد.

مجری نمای سرامیک خشک

جنبش مدرن در معماری در دهه های اولیه قرن بیستم آغاز شد. تا اینکه بعد از سال ها ساخت و ساز زمزمه های متریال جدیدی مثل سنگ، آجر، سیمان شسته به گوش میخورد و بعد از آن متریال مدرنی که بیشتر در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت وارد معماری ایرانی شد. این ویژگی باعث شده که آن را برای نمای ساختمان های تئاتر و موسقی، نمای اداری انتخاب کنند. در انتخاب سبک طراحی برای نمای بیرونی ساختمان، مهم این است که چندین مولفه را در نظر بگیرید: آب و هوا و محیط، خاص بودن مکان خانه، ظاهر ساختمان های مجاور. در انتخاب نوع نمای مدرن تجاری باید فاکتورهایی را مد نظر قرار داد که به انتخاب شما را سادهتر خواهند کرد. استفاده از صفحات فلزی در ساختمانهای تجاری بر اساس سلیقه فرد، نوع ساختمان و بودجه میتواند گزینه مناسبی باشند. مجموعه چند منظوره صدرا در شهرک جدید صدرا در ۱۸ کیلومتری شهر شیراز قرار گرفته است. با تمام نکات گفته شده در بالا و بهره از ایده هایی جدید در طراحی نمای مدرن، یک طراحی نمای بیرونی ساختمان ویلایی و آپارتمانی شیک خواهید داشت .

سیستم های مدرن نما

استفاده از اشکال هندسی متفاوت از مربع و مستطیل و خارج کردن خطوط از حالت عمود بر یکدیگر میتواند فرمی جدید و طرحی زیبا بیافریند، و نمای متمایزی نسبت به ساختمان های اطراف به نمایش بگذارد. که هریک ازین طراحی ها بنا به طرح معمار و سلیقه کارفرما میتواند در طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. برخی از فراورده های چوبی مانند چوب پلاست و ترموود که برای در نما استفاده می شوند از خود چوب طبیعی عمر بیشتری دارند. اول از همه سلیقه خود را در نظر بگیرد که آیا به استفاده از چه طرحهای مدرن و مصالحی بیشتر گرایش دارید. در برخی موارد نمای لوور به عنوان سایه بان در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد در این حالت از میزان نور خورشید به داخل جلوگیری می شود و منظره چشمگیری برای بیننده ایجاد می شود. نورپردازی یک نمای مدرن و جلوه ای که در شب به نما میبخشید ،تاثیر این سبک را بر بیننده دوچندان میکند. بسیاری از ساختمان های قدیمی به خصوص در اروپا از این نما استفاده نمودند. نمای ساختمانی تراکوتا امکان گردش هوا را در پشت تایل ها به خوبی فراهم می کند. همچنین ارائه 18 پروژه بین المللی در آلمان، اسپانیا، آمریکا، روسیه، ترکیه، رومانی، نیجریه، امارات ، قطر و عمان همواره به دنبال ظهور ایده های نوین خود در بناهای مدرن و شکوهمندیست که طراحی می کند. This c​onte nt w​as g en​er​ated with G᠎SA  Conten​t  Generator DEMO !

نصاب نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت نمای خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید