نحوه خرید (الف) نمای مدرن On A Tight وجوه

برای نماهای سنگی از انواع سنگهای پلاک با رنگهای مختلف و اندازه های مختلف استفاده می نمایند مانند سنگ تراورتن ، مرمر و یا انواع سنگهای قیچی که دارای سطح ناصافی بوده ودر محل هائی که از لحاظ معماری احتیاج به قدری خشونت در سطح نما میباشد مورد استفاده قرار می گیرد. برای نمای آجری باید از آجری که برای نماسازی تهیه می شود استفاده نموداین آجر ها به رنگهای بهی، قرمز، ابلق در بازار یافت می شود. تاثیر نمای ساختمان در قیمت ساختمان نیز قابل توجه بوده و چه بسا ساختمانی با کیفیت ساخت بالا و با یک نمای سطح پایین قابلیت رقابت در بازار املاک را نخواهد داشت و برچسب قیمتی پایین می خورد. تنوع رنگ: رنگ بندی نمای سانویچ پانل بسیارمتنوع بوده و با توجه به نیاز بازار و سفارش مشتری تولید می شود. عملکرد غیر وابسته در هنگام زلزله: با توجه به اینکه این ورق ها به صورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آنها به حدأقل می رسد.

Learn این تغییر How you طرح نمای خشک

نتیجه كار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و بناها و سازندگان ایرانی را میتوان در بناهای تاریخی همچون تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم، میدان نقش جهان و مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله اصفهان، شیراز و تبریز و همچنین بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمیو تاریخی در جای جای كشور به تماشا نشست. نمای مدرن سبکی پر طرفدار در دنیاست که امروز بحث اصلی ماست.طراحی نمای مدرن در عین سادگی بسیار دشوار است که به صبر و مهارت خاص نیاز دارد .هر چند هر اقلیم طراحی خاص خود را دارد ولی نمای مدرن را در تمام مناطق میتوان استفاده کرد . پس از چندین طرح مختلف ، به یک راه حل ساده رسید که با آلاچیق چوبی ساخته شده از الوارهای چند لایه با پوشش خاکستری آنتراسیت ارائه می شود ، و یک سایبان جمع شونده الکتریکی با سایه کافی تکمیل خواهد نمای خشک در ساختمان شد. C onte nt has be᠎en created  with behsaznama​ Content Gene ra​tor DE MO᠎.

نمای خشک نمایان

وقتی دما افت میکند، سطح نوارها جمع میشود تا نور بیشتری به داخل بیاید که از جدیدترین انواع نمای خشک به شمار می آید. سایر سیست مها به نظر می آید به تناسب طرح استفاده شده اند و اصراری در استفاده از نوع خاصی از آن در زمان معینی نبوده است. این نوع قوسها که به اسامی شاخ بزی ویاپنج وهفت ویا هشت قسمتی و غیره نیزرایج میباشد معمولاً به وسیله دو شعاع و دو مرکز رسم میگردد وبر حسب خیز قوس دارای شعاع و مرکزهای متفاوت میباشد . در مواقعی که در اجرء قوسهای نیم دایره از لحاظ ارتفاع و یا به علت دیکر مقدور نباشد می توان قوسهارا با قسمتی از نیم دایره اجراءنمود . قوسهای نیم دایره کامل به وسیله شعاع قطر مشخص می گردد. قبل از به کار گرفتن فولاد در امر ساختمان سازی ویا به طور کلی قبل از رواج صنعت فولاد کلیه سقف ها ساختمانها مخصوصاً در ایران با چوب و یا با قوس پوشانیده می شود ودر ممالکی که مانند ایران دارای جنگلهای فراوان نبوده اند از قوس بیشتر استفاده می کردنند به طوری که هنوز هم بعضی از ساختمانها را در یزد وکرمان وبم که در ناحیه کویری قرار دارند به وسیله قوس می پوشانند.

این خواص به وسیله پوشش های فلورایدی یا PVDF تأمین می شوند. ورق کامپوزیت آلومینیومی از 3 لایه عمده تشکیل می شود که 2 لایه آلومینیوم در دو طرف ورق به ضخامت 5/0 میلیمتر و یک لایه از جنس پلی اتیلن غیر سمی و غیر قابل احتراق به نام PVDF به ضخامت 3 میلیمتر در میان دو ورق آلومینیوم قرار دارد. در نمای مدرن یا جدید از دو یا چند متریال با رنگ های مختلف استفاده می شود و نقوش، به صورت ترکیبی از خطوط افقی و عمودی و به صورت کلی اجزای زاویه دار با توجه به سلیقه ی کارفرما اجرا می شود. ظاهر ساختمان های دو و یا چند طبقه اکثرا در معرض دید میباشند. در ساخت و سازهای عصر حاضر، این عایقکاری صوتی با استفاده از نماهای شیشهای و با بکار گیری شیشه های چند لایه که مابین آنها با گازهایی مثل آرگون پرشده یا خلاء میباشد، به نتایج بهتری (هم بهرهگیری از نور بیرون برای تامین روشنایی داخل ساختمان و هم ممانعت از ورود صداهای ناهنجار به داخل) با بازده بالاتری رسیدهاست.

دیدگاهتان را بنویسید