نحوه برای شروع سرامیک نانوتیس با کمتر از $صد

توجه داشته باشید در انتخاب سرامیک کف پذیرایی و اتاق نشمین با تنوع طرح و رنگ های بسیاری مواجه خواهید شد. در مواردی که مقدار آب موجود در بدنه پودر بدنه (گرانول) بیشتر از حدود 4 درصد باشد، اصطلاحا پرس نیمه خشک و یا مترادف آن پرس پودر را بکار می برند. که متوجه پوسته خارجی می باشد، متوجه خود ساختمان نخواهد بود. یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها به عنوان سرامیک خشک در روش نصب آن ها می باشد، در نصب این روش ازملات سیمانی و دوغاب استفاده نشده و با روش خشک که آن هم به دو روش اجرا می شود که شامل روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان می باشد . سرامیک آب بسیار کمی را به خود جذب می کند و به عنوان عایق رطوبت، مانع از ورود آب به داخل ساختمان می شود. بیسکوییت تهیه شده به داخل خشک کن می رود، این فرایند آب موجود در بیسکوییت خام را به کمتر از 1 درصد کاهش می دهد و آنرا برای پخت آماده می سازد. در این روش ضخاکت چسب یک میلیمتر کافی می باشد و فقط توری باید کاملا به وسیله چسب به سطح سرامیک متصل شده باشد .

انواع نمای سرامیک خشک

انگوب پوششی است که به منظور پوشاندن رنگ سطح بدنه قبل از اعمال لعلب روی آن اعمال می شود.این عمل هنگامی صورت می پذیرد که بدنه تا حدودی آب خود را از دست داده ولی هنوز به طور کامل خشک نگردیده است. استاد علی پنجه پور از مشهورترین استادان کاشی منبع کاری ایران است. در دستگاه بسته بندی کاشی ها توسط چند بازو به صورت مرتب و در یک ردیف قرار می گیرند سپس کارته ها به دسیکه مکش باد به داخل دستگاه ورودی وارد می شوند و دور کاشی ها قرار داده شده و چسب زده می شوند. رولر های ورودی نیز از جنس فلز با روکش لاستیکی می باشند، کاشی ها ردیف به ردیف وارد کوره می شوند. بدنه کوره که شامل استوانه از جنس فلز و در دو طرف آن دو مخروط بصورت افقی قرار دارد. برخی از گیربکس ها مجهز به یک سیستم کمکی هستند که با یک موتور با توان پایین و نسبت تبدیل بالا بالمیل را در شرایط خاص به چرجش در آورد. با توجه به یکنواختی بالا در سطوح سرامیک خشک پرسلانی نسبت به سنگ طبیعی،این محصولات در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالاتری نسبت به انواع سنگ دارند.  Th​is article was  done with t he help of behsaznama C​on​tent G enerator Dem᠎ov᠎ersi on.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

لعاب لایه شیشه ای نازکی است که سطوح بدنه سرامیکی را پوشانده و به وسیله ذوب مواد معدنی در سطح بدنه به وجود می آید.لعاب همیشه در دمای کمتری نسبت به بدنه های سرامیکی به حالت خمیری و مذاب در می آید یعنی نطقه خمیری کمتری دارند. چرخ دنده و پینیون: در این نوع سیستم که در بالمیل های پیوسته کاربرد دارد حرکت و انتقال قدرت از طریق پینیون از گیربکس به چرخ دنده که برروی بدنه بالمیل نصب گردیده است انجام می پذیرد. اگر این کار بهدرستی و با رعایت نکات جزئی اما مهم انجام نشود نه تنها نمیتواند باعث حفاظت بدنه و زیبایی خودرو شما شود بلکه نتیجهی کاملاً عکس در پی آن است. پس از لعاب کاری و برای تثبیت آن کاشی و سرامیک را پخت می نمایند و این کار باعث می شود که در سطح کاشی ولعاب ذوب شده و به صورت شفاف در این عمل در کوره انجام می گیرد.

متریال نمای خشک

در این صورت سطح تماس گلوله ها و بالمیل حداكثر ممكن میباشند. اپراتور درجه کاشی ها را با دست و یا به وسیله ماژیک در جه بندی می کند. در تست استحکام، چرخ یک فشار معین به کاشی وارد می کند در صورتیکه کاشی ترک یا مک وجود داشته باشدکاشی شکسته و از خط خارج می شود. ضایعات در خشک کن های تونلی که به صورت ترک و شکستگی خود را نشان می داده گاها به دلایل مختلف خیلی بالا می رفته و مشکلات دیگری به علت سیستم پیل چینی کاشی های خام (روی هم قرار دادن کاشی ها) اثر برجستگی های پشت کاشی بر روی سطح کاشی های زیرین نقش می بسته و پس از لعاب خوردن و پختن های کاملا روی سطح لعاب دیده می شده در حالی که این مشکلات در سیستم جدید خشک کردن تقریبا حذف شده است. اگر شکاف ها به درستی در سنگ ایجاد نشوند ، می توانند منجر به ناکارآمدی و ایجاد ترک و شکستن سنگ شوند ، بنابراین حفاری نیاز به نیروی کار ماهر دارد. انتخاب مناسب نوع و فشار پمپ ها در این فرایند کاربرد مهمی دارند زیرا باعث بهبود ذرات مواد مورد استفاده در تولید کاشی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید