میخواهید پول بیشتر؟ شروع نمای خشک

تولید صنعتی مصالح مصرفی با تولید صنعتی مقاطع زیرسازی نما اعم از پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و همچنین مصالح رویه نما، قطعا امکان خطای انسانی در بخش های مختلف اعم از درصد اختلاط ملات و … تنوع رنگ: با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها طراحان می توانند از رنگ های بسیار متنوع و مختلف از جمله رنگ های متالیک در طرح های خود استفاده کنند. در حالی که انتخاب طرح یا الگوی نمای عالی برای یک خانه مسکونی ضروری است، انتخاب مواد و تکنیک مناسب برای طراحی نما نیز به همان اندازه مهم است، دلیل اصلی این است که نمای جلو ساختمان چیزی است که با محیط بیرونی ارتباط برقرار می کند. گروه آنامیس در طی سالهای فعالیت خود با تکیه بر دانش معماری روز و همچنین امر مهم تسلط بر ضوابط شهرداری، با ایده های نوین و طرح های پویا و مدرن در خدمت کارفرمایان در سراسر کشور می باشد. رومی ها نیز مبتکر بودند و تکنیک ها و مصالح جدید ساخت و ساز را با طراحی خلاقانه ترکیب کردند تا طیف وسیعی از ساختارهای معماری جدید را تولید کنند. This article was creat​ed  wi th the help of G​SA Con᠎tent Generator D emover si᠎on .

نمای خشک در ایران

برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید. یکی از روش های اجرای نما در صنعت ساختمان اجرای نمای خشک می باشد که در این روش بجای استفاده از اندود ماسه و سیمان برای اتصال مصالح به نمای خارجی ساختمان از تجهیزات پیش ساخته و قابل اتصال فلزی بر روی نما مانند ریل ها و پیچ ها استفاده می شود. سیستم نمای خشک آجری نوعی از اجرای نما است که در آن برای اتصال اجزای نما، شامل پنل های رسی، سنگ، آجر، چوب و غیره از ملات سیمانی و چسب استفاده نمی شود، بلکه در این سیستم از تجهیزات فلزی مانند ریل، پیچ و غیره استفاده می شود. این نشان دهنده اهمیت آنها نه تنها برای ساختمان، بلکه برای جوامع محیطی نیز می باشد. Data h​as ​been g᠎enerat​ed ​by G SA C ontent G​enerator D᠎em over sion !

طراحی مدرن استفاده از شیشه برای ایجاد ظاهری براق به خانه های مسکونی بسیار محبوب شده است، اگرچه ممکن است به طور غیرقابل انکاری شیک و مدرن به نظر برسد، اما به مصرف انرژی ساختمان و گرمایش داخلی نیز می افزاید. اگر بله، چه شرایطی تحت تأثیر قرار می گیرد مانند الگوهای گرمایشی، مصرف انرژی که باید به آن ها توجه شود. انتخاب مصالح با کیفیت باید در راس امور نماکاری قرار گیرد. پس از اجرای کمربندیهای آهنی زیرسازی، برای حذف خطاهای احتمالی سازه، نبشیهای آهنی با شیارهای لوبیایی روی کمربندیها مطابق با آکس بندی ارائهشده در نقشههای اجرایی، نصب میشوند. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. نما اغلب با ساختمان های قدیمی تر و ساختمان های معتبر شناخته می شود، اما هر ساختمانی می تواند نمای خاص خودش را داشته باشد.

طراحی نما و ایجاد الگوهای نما هر چند برای یک طراح بسیار جالب است، اما خسته کننده ترین و مهم ترین فرآیند است زیرا محیط ساخته شده را زنده می کند. از آنجایی که خانه های مسکونی نقش مهمی در بافت شهری ایفا می کنند، ضروری است که الگوی طراحی نما منعکس کننده شخصیت درونی ساختمان باشد. این مواد به دلیل دوام، مقاومت در برابر پوسیدگی و وزن آن مورد توجه قرار می گیرد، همچنین دارای ظاهری خیره کننده و جذاب است که برای ایجاد یک نمای مدرن ایده آل است. برخی از بهترین مواد روکش چوبی برای ایجاد نمای مدرن عبارتند از سرو سرخ غربی کانادایی، چوب قرمز اروپایی و کاج اروپایی سیبری می باشد. همچنین این شرکت در ساخت سازه (اجرای ساخت کامل، بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون و نمای صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد. این واحد تولیدی با تکیه بر سالها تجربه در صنعت آلومینیوم در سال ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی دو خط مونتاژ کامل ساخت، تولید و نصب درب و پنجره دوجداره مدرن آلومینیومی نمود و اکنون تبدیل به برندی شناخته شده و معتبر در صنعت ساختمان ایران و کشورهای همسایه شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرتین وال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید