می‌توانید بعداً از ما تشکر کنید – 3 دلیل توقف میل به قیمت اجرای نمای سنگ خشک

از طرف دیگر مواردی همچون فضای نسبتا محدود ردیف عقب کابین، متریال نامرغوب فضای داخلی، عایقکاری نه چندان قابل قبول کابین و نفوذ زیاد صدا به آن جزو نقاط ضعف رانا در نظر گرفته میشوند. پر واضح است که در صورت استفاده از این سیستم نه تنها محدود نمیشوید، بلکه از مزایای نمای خشک نیز بهرهمند خواهید شد. به طور کلی میتوان در یک جمعبندی چنین اظهار داشت که فضای داخلی رانا از کیفیت و طراحی بصری چندان مدرنی بهره نمیبرد اما با این حال به دلیل تنوع کم خودروهای همقیمت رانا در بازار ایران، مشتریان داخلی انتقادات زیادی را متوجه کابین رانا نکردهاند. سردر و منارههای مدرسه غیاثیه نزدیک میدان کهنه شهر قم تنها بخش بازمانده از مدرسه عظیمی است که در سده هشتم هـ. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. Art​ic᠎le was cre​at ed  by behsaznama᠎ C​on​te​nt G enerator D em᠎over​si on.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

تعداد زیادی از معماران استرالیایی از امکانات و مزایای چنین سیستم نوینی نا آگاه بودند. در ادامه مطلب قصد داریم تا خودرو رانا را از جنبههای گوناگون همچون طراحی ظاهری، فضای داخلی، مشخصات فنی، آپشنها و امکانات و همچنین وضعیت فروش این خودرو در بازار ایران مورد بحث و بررسی قرار دهیم. همانطور که در ابتدا اشاره شد ایران خودرو محصول رانا را در دو تیپ ای ال (EL) و ال ایکس (LX)، به دست مشتریان رسانده است که در این بین رانا ال ایکس ( LX)، از امکانات رفاهی ایمنی زیر بهره میبرد: کیسه هوا راننده و سرنشین، فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع دستی، سیستم صوتی با چهار اسپیکر، چراغهای مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر سوم، تنظیم زاویه نور چراغهای جلو از داخل، تنظیم آینههای جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، ایموبلایزر، هشداردهنده مرکزی ورود غیرمجاز، حسگر پارک عقب، قفل مرکزی با ریموت کنترل، صندلیهای راننده و جلو با تنظیم دستی، پشت سری صندلی عقب یکپارچه با صندلی، ستون فرمان جمع شونده تلسکوپی، صفحه نمایشگر ال سی دی تک رنگ روی داشبورد، دما سنج، چراغ بدرقه، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمزهای جلو و عقب دیسکی به جز مدلهای جدید.

اجرای نمای خشک

در نحوه نصب نمای خشک به صورت مشهود، بستهایی که مصالح را نگه میدارند، از بیرون دیده میشوند (برای پوشاندن این بستها میتوان آنها را رنگ کرد). زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. این طرح درحالی برای استانهای دیگر هدفگذاری شدهاست که ۸۹۲ روستای مشکل آب آشامیدنی دارند و ۶۸ هزار جمعیت روستایی این به وسیله تانکر آبرسانی میشوند. کیفیت بالا کاهش خطای انسانی به دلیل تولید صنعتی مصالح، هماهنگی رفتار مصالح در برابر تغییرات دمایی، کاهش پرت مصالح به دلیل انجام محاسبات دقیق برای زیرسازی و طرح نما، وعواملی از این قبیل باعث افزایش کیفیت اجرای این نما می شود. حضور چراغ ترمز ثانویه به صورت نوار LED روی درب صندوق یکی از ابتکارات ایران خودرو در طراحی رانا به شمار میرود. به شهر قم لقبهای فراوانی نسبت داده میشود اما لقب رسمی و مورد استفاده در رسانهها و همینطور شهرداری قم «پایتخت مذهبی ایران و منبع قطب فرهنگی» است. یکی از ویژگیهای مهمی که بازار خرید چسب پلی اورتان را پر رونق کرده است قدرت چسبندگی بالای آن هنگام اتصال سطوح مختلف مانند سنگ، سرامیک، شیشه و کاشی به یکدیگر است.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. نمای فایبر سمنت به دلیل اینکه فاقد آزبست و فاقد هرگونه مواد مضر سلامت است کاملا سازگار با محیط زیست بوده و دوست دار طبیعت است. نمای خشک ساختمان بر اساس نوع اتصالات به دو دسته تقسیم میشود،مشهود و نامشهود بستهایی که برای نگهداری در سیستم نمای خشک مشهود استفاده میشود، از بیرون قابل مشاهده است. فضای نسبتا زیادی بین چراغها تا مه شکنها روی سپر خالی باقیمانده که جزئیات خاصی روی آن به چشم نمیخورد. برای اتصال نمای اجری به قصد كم آب کاری توصیه میشود که از مفتولهای فلزی که جلاجل بین رجهای دیوار اصلی کوبیده میشود و رمز برده هردمبيل دره در دوغاب ياور آجر نما هال میگیرد تهوع شود. دلیل اصلی انتخاب نما این است که لایه محافظتی را به ساختمان اضافه می کند. سیستم شیاری (INVISIBL): سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید