میانبرهایی به نمای مدرن که فقط عده کمی از آن اطلاع دارند

همچنین نمای رومی به دلیل گران بودن سنگهای مختص این نما بسیار هزینهبر بوده و در پروسه ساختمان سازی به صرفه نخواهد بود. همچنین ما راهنماییهای لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهیم. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. ممکن است در آن ترک خوردگی و شکستگی ایجاد شود عایق صوتی ضعیفی است و گرد و غبار را جذب می کند. طراحی و اجرای نمای ساختمان با آجر به دلیل قیمت مناسب، اجرای آسان، مقاومت بالای نما و مطابقت با معماری کلاسیک از مصالح پرمصرف و پرطرفدار در ایران است. نه فرهنگ مشترکی برای بیان دارند، نه مصالح یکسانی بهکار گرفته اند و نه سبک مشخصی را دنبال میکنند. لاملها نیز با توجه به طراحی نمای کرتین وال و کاربردی که دارند، دارا انواع مختلفی هستند. قیمت انواع نمای ساختمان در ارتباط با نمای سیمان شسته کمی کمتر است و از حدود متری 50 هزار تومان شروع میشود. ​Th᠎is ​post was w ri tten by behsaznama᠎ Conte nt G​en erator DEMO !

شرکت طراح و مجری نما

به همین دلیل، وی به عنوان چهره برجسته معماری مدرن شناخته شد، زیرا حتی اگر آسمان خراش های ساخته شده از فولاد از اواخر قرن نوزدهم در ایالات متحده آمریکا شروع به ظهور کرده باشند، این نمای ساختمان هنوز هم در Neo-Gothic ، Neo- Beaux-Artنشان دهنده هنر سبک معماری مدرن است. در این صورت حتی نیازی به این نداریم که دوباره داربست بزنیم. ملات ( استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … استفاده از این روش نصب در کنار سرامیک های پرسلانی از مصرف بیرویه سنگ و معادن طبیعی سنگ جلوگیری کرده و در صورت نیاز به جابجایی با حفظ شرایط مهندسی و اجرایی می توان این پوسته را از نمای یک ساختمان جمع آوری کرده و به نمای ساختمان دیگر انتقال داد. دو جنس پرکاربرد برای ساخت و نصب آلاچیق عبارتند از فلز و چوب. نصب کردن آبچکانها و قرنیزهایی شیبدار در نمای ساختمان به منظور جلوگیری از نفوذ پیدا کردن آب باران به داخل ساختمان اهمیت بسیاری دارد .

سیستم های مدرن نما

اما با وارد شدن به موضوع گسترده و پر اهمیت طراحی و اجرای نمای ساختمان اهمیت آن را درک خواهیم کرد. اما با پیشرفت طراحی نمای ساختمان ها، از سبک های کلاسیک فاصله گرفته و به طراحی هخای مدرن رسیدیم. شرکت ایکس با سابقه اجرای نما های مدرن و آگاهی از ضوابط و قوانین شهرداری می تواند به شما در طراحی و اجرای نمای ساختمان به سبک مدرن کمک رساند. تمیز کردن نمای این ساختمانهای بلند در فواصل زمانی کوتاه غیر ممکن است و بسیار هزینه دارد؛ تنها راه نانو کردن آجر و نماهای این ساختمانها است، که میتواند به نمای ساختمانها در شهرهای آلوده زیبایی ببخشد. یکی از سیستمهای نمای مدرن ساختمانی، نمای کرتین وال است، که ساختاری کاملا جدا و مستحکم دارد. در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند. این نوع سنگ از لایه ها و عایق های مختلف همچون عایق های حرارتی، زیرسازی و نمای بیرونی، فضای داخلی تهیه شده است. به عنوان مثال : برای نماشویی با نمای آجر از واترسند بلاست استفاده می شود که ترکیبی از آب تحت فشار به همراه پودر سیلیس می باشد ولی نماشویی با فضای شیشه ای به وسیله ی ابر و طی و آب می باشد.

در شرایط بارندگی، زلزله یا طوفان می شود.

میلگرد با هدف اتصال شبکه های فلزی رابیتس به شاسی کشی استفاده می شود. در صورت استفاده از توری رابیتس میلگرد نیز مورد نیاز است. آخرین بخش از مراحل اجرای نمای ساختمان که باز هم توسط پیمانکار نما انجام می شود مربوط به اتصال مصالح مورد استفاده به بستر صاف حاصل از مرحله قبل است. هرگونه کم کاری یا اهمال در اجرای این مراحل به خصوص زیرسازی، منجر به خرابی و سقوط مصالح نما در شرایط بارندگی، زلزله یا طوفان می شود. زیرا وزن نما و احتمال خرابی به دلیل اتصالات نادرست بیشتر است. زیرا پروفیل زیرسازی نما برای مصالح مختلف (از قبیل چوب، سیمان و کامپوزیت) با یکدیگر تفاوت دارند. زیرسازی به عنوان مهم ترین مرحله نماسازی برای همه ساختمان ها یکسان نیست و بر اساس نوع مصالح نمای ساختمان تعیین می شود. نمای ساختمان امروزه به یکی از اجزای مهم تبدیل شده است و افراد زیادی در تلاش هستند که از نمای ساختمان برای زیبایی و محافظت از ساختمان استفاده کنند. البته استفاده از ضدزنگ موجب افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نمای خشک مدرن لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید