من نمی خواهم این زمان زیادی را صرف نمای خشک کنم. در مورد شما چطور؟

لمبه نما : ابزاری است که در سایز و شکل های مختلف تولید شده و در اطراف بخش های شیبدار سازه اجرا می گردد. بایرامیکس برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. در مقابل سرامیک های با درجه سختی بالا (درجه 5) در برابر عوامل مقاوم بوده و تا سالیان سال عمر میکنه. سرامیک به دلیل استحکام بالایی که در مقابل خوردگی و رطوبت دارد، دوام بسیار زیادی داشته و به همین دلیل برای سالهای سال زیبایی نمای ساختمان را حفظ میکند. همانطور که گفته شد، در اجرای نمای سرامیک خشک از چسب نما استفاده نمیشود و به جای آن سرامیکها روی چهارچوبهایی فلزی قرار میگیرند. وقتی که از شیشه به منزله نمای کرتین وال استفاده می شود، برتری بزرگی در ساختمان لحاظ می شود. طراحی نمای خارجی ساختمان باید به گونه ای باشد که بر مخاطب تاثیر بگذارد و هم چنین نمای ساختمان در زیبایی فضای شهری نیز تاثیر گذار است.  This  data w as ᠎done ​with G​SA Con tent G enerator Demoversion​.

نمای خشک مدرن

در این پروژه آجرها به صورت کرکره هایی که روی سطح شیشه ای نما کشیده شده اند، دید مناسب به فضای بیرونی شهر تعریف جدیدی از کاربرد آجر را نمایش می دهد که کانسپت اصلی پروژه را شکل می دهد. لازم به ذکر است قیمت بعضی از مرمریت ها در سایز پله بسیار بیشتر از برخی از گرانیت ها می باشد،که بستگی به نظر خریدار و بودجه وی دارد. در طراحی نمای پروژه ما شاهد نوارهایی هستیم که از سطح به عمق و از بیرون به درون حرکت کرده اند و علاوه بر نماسازی موجب افزایش ارتباط میان فضای درون و بیرونی می شود. باز و بسته نگه داشتن فضای بین ساختمان و نما، بر قیمت نمای خشک سرامیک تأثیرگذار است. اینکه از چه نوع سرامیکی استفاده کنین به کاربری فضای مورد نظر، سلیقه و بودجهی شما بستگی داره. اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. مقاطع نمای کرتین وال (AGK) دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/ IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM-E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد.  Po st has  been cre ated by G SA​ Content Generator Dem​over​sion᠎!

کارفرمای گرامی کافیست با شماره تلفن های اعلام شده در ارتباط باشید. 3. پروفیلهای حامل عمودی با استفاده از میخ پرچ بر روی صفحات ال شکل نصب میشوند. بهتر است در زمان انبار ورقها بهصورت کتابی و از جهت طول بر روی زمین قرار گیرد. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. با نصب و اجرای نمای سرامیک خشک، یک پوسته خارجی به ساختمان اضافه میشود. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود. صورت ظاهر ساختمان و آنچه که در برابر دید عموم قرار دارد، در واقع پر اهمیت ترین قسمت ساختمان در برابر عابران و سایر افراد غیر استفاده کننده از ساختمان است.

آیا طراح و مجری نمای خشک هرگز خواهد مرد؟

در واقع برطرف کردن مجموعه نیازهای مربوط به آب بندی ،استحکام و محافظت گرمایی ساختمان توسط یک متریال انجام می شد که باتوجه به ظرفیت تحمل بار، محافظت در برابر گرما و رطوبت از طریق ضخیم کردن دیوار انجام می شرکت اجرای نمای سرامیک خشک شد. طراحی نمای ساختمان به دو صورتی مدرن و کلاسیک انجام میشود و در هر دو صورت امکان استفاده از سرامیک خشک در نما وجود دارد. اجرای صحیح شامل انتخاب مواد با کیفیت و همچنین نصب با دقت مصالح و اجرای نمای خشک میباشد. برای تولید آجرهای نسوز از مواد سیلیکات آلومینا ، سیلیس و زیرکَن استفاده می شود. آجر در محدوده رنگ از قرمز تا زرد بسته به مواد اولیه متفاوت می باشد. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک از دیگر نماها به مراتب کمتر است و به ویژه در پروژههای ساختمان بزرگ باعث کاهش هزینههای ساخت میشود. با توجه به سمت استانداردهای جدید محصول و ساز، نمای رومی پیش اسم و نمای رومی با مايه خانه را میتوان جایگزین نما رومی سنگی دانست. نسوزها جزو متریال های جامدی هستند که در شرایط مختلف در برابر حرارت های زیاد مقاومت می کنند و کارکرد فیزیکی خود را حفظ می کنند. نمای کامپوزیت آلومینیوم یا آلومینیوم کامپوزیت در ساختمانسازی امروز توجه بسیاری را به خود جلب کرده و کاربرد بسیار یافتهاست.

دیدگاهتان را بنویسید