مقاله غیرمعمول روش های فریبنده نما خشک را آشکار می کند

تجهیزات نما خشک مصالح خشک سنگ ورق کامپوزیت شیشه کاشی اجر سفالین سرامیک خشک گیره و چسب می باشد که شرکتهای نما خشک از ان استفاده می کنند. در بعضی از چسب ها که به صورت بتونه استفاده می شود که این چسب ها نیز از چندین نوع مواد شیمیایی بخصوص ترکیب شده اند ، بنابراین در نصب کاشی ها با انواع چسب ها بایستی اصول ایمنی و حفاظتی رعایت شود . به این صورت که ابتدا زیرسازی کار با توجه به ابعاد پنل های طرح انجام می شود و قوطی های فلزی روی نما نصب می شوند، بعد از نصب قوطی ها پنل ها بر روی قوطی ها پیچ می شوند. در مواردی که نمای مشبک جی ار سی روی شیشه نصب گردد نیازی به آب بندی وجود ندارد. با پيشرفت در فناوري شاهد به وجود آمدن نماهاي شيشه اي بسيار خاص، انعطاف پذير و مقاوم با نام کرتين وال مدرن هستيم.

روش اجرای نمای خشک

این نوع رنگ کاملا مقاوم در برابر نور خوشید و شرایط مختلف جوی می باشد. رنگ های عمقی بیشتر برای قطعات کوچک تر و معمولا با ابعاد کمتر از 1 متر کاربرد دارد و استفاده می شود. با توجه به اینکه نماشویی با طناب از سرعت عمل بالایی برخوردار است دئر نتیجه هزینه شستشوی نما با طناب بدلیل اجرای سریع و تعداد روز های کمتر پایین تر خواهد بود. این جذب آب پایین باعث می شود که دوام و مقاومت این سنگ ها در مناطق سردسیر بسیار بالا تر برود. این نوع از نما در اندازه و ابعاد گوناگونی تولید می شود و زیبایی ساختمان را بسیار افزایش می دهد. نما در واقع مقاومت مکانیکی هر ساختمان را افزایش می دهد. به فرض مثال شما می خواهید برای قسمت ورودی خانه خود یک نوع در زیبا بکار ببرید و یا در بخش تراس ساختمان خود می خواهید یک تراس شیک داشته باشید که نمای ساختمان شما را زیبا کند. Post has been c​reated by behsaznama Cont​ent Ge᠎nerato r DE᠎MO!

مثلا می توانید انواع تراس هایی که قبلا اجرا شده ببینید و از هر کدام از آنها که خوشتان آمد در طرح خود نهایت استفاده را ببرید. برای این منظور فقط استفاده از مدل های تکراری نقشه های معماری کافی نیست و بهترین کار این است که از نمونه کارهایی که قبلا استفاده شده نهایت استفاده را ببرید. برای داشتن نمای خوب در ساختمان همیشه استفاده از نقشه های مهندسین معماری کافی نمی باشد و بهترین کار برای شما این است که نمونه کارهای اجرا شده را ببینید و از آنها استفاده کنید. به همین خاطر به همه عزیزان همیشه توصیه کرده ایم که برای داشتن نقشه های جدید و به روز همیشه به کار مهندسین اکتفا نکنید و برای ساخت هر ساختمان قبل از هر کاری نمونه های جدید و به روز را تهیه کنید و تا جایی که می توانید از آنها استفاده کنید. شرکت ایناب به عنوان یکی از تولیدکنندگان gfrc در کشور تقریبا همه پنل های خود را با رنگ عمقی تولید و عرضه می کند. زیرا یخ زدگی باعث پوکیدن قطعات جی اف ار سی نمی شود چون حدودا آبی در این قطعات وجود ندارد که بخواهد یخ بزند و افزایش حجم پیدا کند. هیچ می دانستید که یک نمای خوب و کاملا استاندارد می تواند قیمت ساختمان شما را تا 2 برابر افزایش دهد؟

اولین نفری باشید که کارشناسان درباره نمای مدرن چه می گویند

نمای جی ار سی با توجه به اینکه هیچ گونه محدودیتی در طرح و شکل تولید شده ندارد در انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف اعم از ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی و… توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. در این نوع سبک نما، به دلیل برجسته سازی نمای بیرونی ساختمان از مصالح نسبتا زیادی استفاده می شود. از آن جا که در زمینه اجرای نمای مدرن و اجرای نمای خشک رتبه بندی خاصی از سوی مراجع ذیربط برای شرکت های فعال مجری نمای خشک در این حوزه وجود ندارد دشواری های انتخاب شرکت مجری نمای خشک را برای کارفرمایان و سازندگان دوچندان می کند. اینکه به چه منظوری شما میخواهید از اجرای نمای زیبا و متفاوت برای فروش بهتر آپارتمان استفاده کنید. نمای جی اف ار سی GFRC برای چه نوع ساختمان هایی مناسب است؟ روش نصب نمای جی اف ار سی GFRC چگونه است؟ مقاومت نمای جی اف ار سی GFRC در برابر زلزله چقدر می باشد؟ مقاومت رنگ نمای جی اف ار سی GFRC چقدر می باشد؟ رنگ قطعات جی اف ار سی در دو نوع عمقی و پوششی می باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکتهای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید