مقاله غیرمعمول روش های فریبنده نمای مدرن را آشکار می کند

فضای تهویه: فضایی خالی است بین نما و بدنه ساختمان که از انتقال رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. همان طور که از عنوان پنجره مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی پنجره با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. و همچنین با چه چشم اندازی قرار است برای نمای ساختمان استفاده شود. نمای یک سازه جزو آخرین نکاتی است که در طراحی یک سازه به آن پرداخته می شود؛ اما می توان گفت که اولین تاثیر دیداری یک ساختمان به واسطه نما امکان می یابد. در واقع نمی توان بطور دقیق گفت که قدمت سازه های آجری به چه تاریخی بازمی گردد، اینگونه به نظر می رسد که انسان های نخستین پس از مشاهده ی پخته شدن خاک و گل در مجاورت آتش و دریافتن اینکه گل و لای پخته شده مقاوم تر از کلوخه ها می باشد پی به خاصیت و طرز ساخت آجر بردند. سنگ ها با ملات بر روی یک سازه استفاده می شوند و سطحی صاف و مسطح را برای یک سازه ایجاد می کنند، با استفاده از طرح های جدید امکان طراحی و استفاده از سنگ ها در زوایا و شکل های هندسی مختلفی فراهم شده است ، امروزه شاهد استفاده از سنگ های هخامنشی با طرح ها و رنگ های متفاوت هستیم .

نما های خشک

انتخاب پوشش گیاهی نیز به جهت نما بستگی دارد و بنابراین باید با دقت انتخاب شود. سطح سنگ نما باید صاف، یکدست و با قابلیت ظاهری مناسب (طرح، رنگ و رگههای مشخص) باشد. شاید یکی از مهمترین دلایل توسعه استفاده از فایبر سمنت قیمت بسیار مناسب آن بالاخص در کاربرد در نمای ساختمان در مقایسه با سایر مصالح باشد. فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) به دلیل مزایای بسیار زیاد در ساختمان سازی کاربرد فراوان دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد. قدیمیترین روش اجرای نمای آجری که از گذشته تا به امروز کاربرد داشته، به وسیله سیمان است. ملات سیمان پرتلند لاتکس به منظور گونهای که اندر اینجا ذکر شده است باید مخلوط شود. مجریان و طراحان ساختمانی زیادی اجرای این نما را بر عهده می گیرند ولی شما باید بهترین آنها را انتخاب کنید. نیاز به رنگ آمیزی دارند، کار نقاشی آنها را پیش از شروع به نصب کاغذ دیواری تمام کنید تا بعدا نگران پاشیده شدن رنگ روی کاغذ دیواری ها نباشید. در واقع شما باید بدانید که اجرای نما با استفاده از این سرامیک ها با آب بندی بسیار عالی و ویژه ای انجام می شود.

نمای خشک سنگ

بازسازی آشپزخانه یکی از طمعكار هزینه ترین قسط ها عايدي بازسازی سامان می باشد زیرا تجهیزات و ابزار زیادی باب آشپزخانه بکار رفته است، دروازه بازسازی آشپزخانه باید حدالامکان موارد زیر نوسازی و بازسازی شوند. اینکه با قطعیت بتوان پاسخ این سوال را داد که بهترین متریال برای ساخت نمای مدرن چیست کمی سخت به نظر می رسد اما در این مطلب سعی می شود با بیان ساده و مختصر بهترین گزینه ها برای ساخت نمایی مدرن را معرفی نصاب نمای خشک کرد. در عصر حاضر طراحی نما برای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و با توجه به اینکه نمای بیرونی سازه روی ارزش مادی آن تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های مسکونی و تجاری توجه لازم را داشته باشید. در طراحی و ساخت نمای سازه رومی، چیدمانی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیفزایند را نمای سنگی میگویند، مانند تزیین الحاقی، نماسازی سنگی ، کاشیکاری و گچبری. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای پنجره را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. Th is data was writt en with behsaznama C​on tent  Generato r DEMO.

شرکت طراح و مجری نما

از مزایای فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) رنگ پذیر بودن آن است که ویژگی بسیار حائز اهمیتی در استفاده فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان می باشد. بتن و مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان، در ظاهر ساختمان و زیبایی آن تاثیر زیادی میگذارند. این موضوع میتواند زیبایی نتیجه نهایی کار را چندین برابر کند. همچنین در مواردی که علاوه بر ضد آب بودن از لحاظ زیبایی نیز مصالح خاصی جهت اجرای سقف کاذب مد نظر باشد پانل ها و یا تایل های طرح چوب فایبر سمنت که به دلیل وجود برجستگی کاملا حس چوب را به انسان القا میکند انتخاب خوبی خواهد بود. فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) به دلیل اینکه فاقد آزبست است کاملا سازگار با محیط زیست می باشد. فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) در برابر نور خورشید و برف و باران و حشرات و ضربه کاملا مقاوم می باشد. فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) دارای تاییدیه مرکز تحقیقات وزات راه و شهرسازی بوده و شرکت ایده نو دارای گواهینامه ISO 9001 در زمینه فروش و اجرای فایبر سمنت برد می باشد. الیت پیشگاه در استفاده از متریال مدرن نما بوده و از متخصصات منحصر بفرد نما در زمینه های مشاوره، طراحی و اجرای نما بهره می برد. C on te​nt has be᠎en gen​er ated by behsaznama Content Gen᠎erator Demov ersion᠎!

دیدگاهتان را بنویسید