مرگ رنگ سرامیک و نحوه اجتناب از آن

سرامیک ها با رنگ های تیره دیرتر از سرامیک ها با رنگ های روشن و سفید کثیف می شوند. فروشگاه اینترنتی خرید کاشی سرامیک آراتایل(گروه بازرگانی آباده) این گزینه را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهد ک برای تمام محصولات، طرح ها و پارامتر های موجود را بررسی کرده و یا از طریقه تماس با کارشناسان فروش، خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید. فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک کاشیران بزرگ ترین عرضه کننده کاشی و سرامیک در ایران است که طیف گسترده ای از رنگ های سرامیک را برای سلیقه های مختلف گرد هم آورده. از کربنات کبالت و اکسید کبالت، معمولا برای تولید طیفهای مختلف رنگ آبی، استفاده میشود. این نمای پرطرفدار به روش نصب خشک اجرا می گردد و جهت کاربری های مختلف تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای سرامیک های سرامیکی بسیار زیاد است. سرامیک های خشک برای قرن ها به دلیل دوام و جذابیت آنها استفاده شده است. همچنین پروفیل های آلومینیومی نیز به زیر سازی آهنی متصل می گردند. گلیپس ها در فواصل مشخص شده متصل می گردند. با شستشوی کامل سرامیک ها با استفاده از پاک کننده ها و مواد شوینده شروع کنید. نقاشی سرامیک میتواند یک راه عالی برای روح بخشیدن به وسایل قدیمیباشد، تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و طرحهای جالبی را با استفاده از رنگ سرامیک یا رنگ لعاب سرد در انواع سطوح ایجاد کنید.

انواع نمای سرامیک خشک

رنگ سفید میتواند گزینه مناسبی برتی اجرای سرامیک در هر مکانی از منزل شما باشد و فرقی ندارد که برای کدام قسمت از منزل به کار برده میشود. نکته­ای که در رابطه با این رنگ وجود دارد، این است که ظروف کار شده با آن قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی را ندارند. کاشی کف را نیز به علت ضد سایش بودن و مقاومت حرارتی و الکتریکی بالا در آشپزخانهها، حمامها، آزمایشگاهها، رختشویخانهها و کارخانجات شیمیایی به کار میبرند همچنین کاشی باید دارای ابعاد صاف و گوشههای تیز باشد. توجه ویژه باید به کاربرد مخلوط چسبنده باشد. مخلوطی که سرامیک خشک در آن گذاشته شده نیز باید با دقت آماده شده و با توجه به دستورالعمل های استفاده شده از سازنده، دقیق مورد استفاده قرار گیرد. در واقع سرامیک خشک نما جزء دسته سرامیک های پیشرفته قرا می گیردو دربیشتر مواقع بع حالت اکسترودی تولید میگردد. تولید سرامیک های خشک نما نمونه ای طلایی از تأثیر پیشرفت مهندسی متالورژی در مهندسی ساختمان است. ۹۰ سانتیمتر تولید میکنند که با رنگهای گوناگون میتواند یک نقاشی را در محل نصب نیز نشان دهد.

سرامیک نانوتیس

این رنگ میتواند با سایر رنگها ترکیب شده و جلوه خاص و زیبایی به محیط دهد. رنگ سفید علاوه برجذابیت بالا میتواند به بزرگتر نشان دادن فضا نیز کمک کند. شیشه و سایر الیاف سرامیکی نیز برای فیلتراسیون مورد استفاده قرار گرفتهاند که خاصیت بی اثر بودن شیمیایی و امکان مقاومت در برابر دمای بالا را فراهم میکنند. علاوه بر این، اکثر شیشهها مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی و حمله مواد شیمیایی دارند. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. این روش دارای 4 نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد.

معایب نمای سرامیک خشک

برای رنگ کردن کاشی و سرامیک رنگ هایی بر پایه آب یا اکریلیک پیشنهاد نمی شود چرا که این رنگ ها چسبندگی لازم برای استفاده روی کاشی و سرامیک را ندارند. ابتدا بر قسمت پشت سرامیک ها توسط دستگاه اتوماتیک شیارزن، شیارهایی در دو جهت معکوس تعبیه می گردد. سرامیک خودرو جزو خدمات تقریباً ماندگار و طولانی مدت است که پس از انجام آن تا مدتها شما را از دغدغهی واکس و پولیش خودرو و اقدامات موقتی در جهت زیبایی خودرو و همچنین حفاظت از رنگ آن راحت میکند. مراقبت مناسب – یک بار تمیز کردن بلافاصله پس از نصب و تزریق و تمیز کردن منظم بیشتر به حفظ زیبایی شناسی سرامیک برای چندین دهه کمک می کند. مناسب ترین رنگ برای کاشی و سرامیک رنگ های اپوکسی هستند. سرامیک های خشک برای کف در سوپرمارکت ها و یا انبار هایی مناسب هستند که در آن وزن بار در cm 2 به دلیل استفاده از چرخ دستی ها یا حتی ماشین های سنگین تر برای حمل بار بسیار زیاد است.  This con᠎te᠎nt has been done with the ​he​lp of behsaznama C​onte nt Generat​or Demoversion!

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید