مردان همجنس گرا راز عالی را با سرامیک پرسلانی می دانند

از پنلهای آلومینیومی کوچک لوزی شکل، میتوان برای ایجاد افکتهای منحصر به فرد در نما استفاده کرد. قبل و بعد از عملیات شاسی کشی می توان نبشی را رنگ کرد که هر کدام معایب و مزایای خود را دارد و نیاز مند مقاله ای جدا گانه است. به طور مثال از پروفیل های نبشی تنها می توان در متریالی مانند سنگ و سیمان استفاده کرد و به کار گیری آن در چوب به هیچ عنوان صحیح نیست. در نماي خشک به دليل استفاده از چهارجوب هاي فلزي که خود قالب و الگوي اجرای نما محسوب مي شوند و نيز به دليل امکان آماده سازي نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجراي نما به طور چشمگيري افزايش مي يابد. سنگهای ساختمانی انواع مختلفی در قالب تراورتن، گرانیت، مرمر و مرمریت دارند و که هر نوع از آنها نیز دارای تنوع زیادی میباشند، که در سرفصل سنگهای پلاک به طور مفصل توضیح داده خواهد شد. مصالح سنگی دارای رنگ های متنوعی می باشند. همچنین تمام مصالح ساختمانی درجه ۱ و ۲ دارند. تمام مصالح معرفی شده دارای سایز و ابعاد مختلفی می باشند.

سرامیک نمای خشک

This a᠎rtic​le was creat᠎ed with G᠎SA  Con​tent G᠎enerator D emov​er si​on .

تراورتن در سطح پشتی خود دارای خلل و فرج فراوانی هست. والپست ها یکی از مهمترین مراحل اجرای نما می باشند، چرا که در روش اجرای نمای تر آنها وظیفه انتقال بار نما به نبشی و همچنین نقش سطح صاف دیوار داخلی و عایق صوت و گرما را ایفا میکنند. آن هم در بناهایی که عمدتا نقش نمادین و مهمی در ورود شهرها به عصر مدرنیته ایفا میکنند. مصالح نوین همچون ساندویچ پنل به دلیل ویژگیهای خاص در طراحی خود که تلفیقی از استحکام و سبکی را با به کار گیری انواع فلزات و کامپوزیت ها را دارا هستند در ساختمان سازی و اجرای نمای ساختمان کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان به متراژ، نوع متریال مصرفی، حجم کار نما، موقعیت پروژه، نوع سنگ و آجر به کار گرفته شده، میزان ساعتی که بر روی پروژه کار میشود و البته ارتفاع پروژه بستگی دارد.مسائل دستمزد طراحی نمای بیرونی ساختمان متغیر است که البته باوجود تعرفه قیمت هزینه اجرای نمای بیرونی در شرکتهای مختلف این هزینه چندان تفاوتی ندارد و باید با توجه به سلیقه و نیازتان بهترین شرکت را انتخاب کنید. بودجه و هزینه یکی از موثر ترین موارد انتخاب یک نما ساختماتی است. هزینه اجرای نمای بیرونی ساختمان چقدر است؟

ساختمان های بنا شده در ایران معمولا از نمای سنگی طراحی شده اند. جنس سنگ تراورتن مناسب برای طراحی نمای ساختمانی است. در نهایت صرفه اقتصادی نمای سنگی باید بررسی شود. اگر به عنوان یک معمار یا طراح نما مشغول به طراحی نمای ساختمان شده اید اما طراحی داخلی را معمار دیگری انجام داده است باید به سبک و سیاق طراحی او دقت داشته باشید و آن را مورد تحلیل قرار دهید. زیرسازی نمای سرامیک خشک با متریال آلومینیوم انجام میشود. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی – تراکوتا و سفالینه کرتین وال صفحات آلومینیوم کامپوزیت فایبر سمنت برد ، ترموود و … صفحات زیرین اشباع شده پشم معدنی فوق العاده فشرده ، الیاف سیلیکات کلسیم ، ورقه های آلومینیوم و کاشی ها و آجرهایی سفالین که گستره ی وسیع از رنگ و بافت راا در بر می گیرد. برای پوشش دهی این قطعات بهتر از یک پرایمر زینک ریچ برای آغاز کار استفاده کنید و سپس از انواع رنگ نمای ساختمان رایج آلکیدی، پلی وینیل و بسیاری از ترکیبات آلی دیگر استفاده کنید.

معمولا ساب فریم را پیش از نصب پنجره رنگ می کنند تا با مرور زمان زنگ زدگی ایجاد نشود. ساب فریم باید زمانی که دیوار چینی به اتمام رسیده، و پیش از نما کاری در دیوار قرار بگیرد ، تا پنجره بعدا روی آن سوار شود. این چارچوب ، ساب فریم یا فریم انتظار نامیده می شود . علاوه بر طراحی معماری نمای ساختمان، اجرای نما بسیار اهمیت دارد چرا که در مواردی دیده شده به دلیل اجرای نامناسب، نما جلوه بصری مورد انتظار را به بینندگان نمیدهداجرای نمای ساختمان باید با پلان و نقشه ترسیم و تایید شده از ساختمان هماهنگی و همخوانی داشته باشد. شیشه های دوجداره و یا سه جداره نشکن پرکاربرد هستند و ساختمان های مدرن از این نوع شیشه ها به عنوان نمای ساختمان استفاده می کنند. به همین دلیل کیفیت سطح نهایی بتن اکسپوز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تذکر: نبشی ها تا پایان عملیات نبشی کاری به صورت خال جوش بوده و پس از کنترل نهایی توسط مهندس ناظر بر اجرای نما و تایید آن عملیات جوش اعضا به یکدیگر با توجه به ضوابط جوش استاندار انجام می شود. تعدادی از نبشی ها را به صورت قوطی در آورده و به پلیت های کار شده در کف جوش میدهیم جهت کنترل برش ناشی از وزن نما، همچنین جهت کنترل لنگر ناشی از وزن نما دور تعدادی از ستون های سازه بتنی را تسمه کشی کرده و اعضای اصلی شاسی را به آن ها جوش میدهیم. Da ta was gen erated with t᠎he  he​lp ​of behsaznama Con te​nt Gener​ator ᠎DE MO !

نمای خشک نمایان

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت شرکتهای نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید