مراقب کلاهبرداری اجرای نما باشید

مصالح استفاده شده در نما از جنس و کیفیت با دوام و مرغوب انتخاب شود. به عنوان مثال، سنگ از جمله مصالح اصلی در اجرای نمای رومی است. شرکت اتاق آبی مجری طراحی و اجرای نما و پلان در تهران میباشد. پلان مبلمان: برای آنکه دید بهتری نسبت به کارایی نقشه کشیده شده بدست آید، وساین منزل با مقیاس ابعاد واقعی در پلان جا نمایی می شوند. مهمترین تفاوتی که نما خشک نسبت به نما ملاتی دارد این است که برای اجرا و نصب آن از ملات استفاده نمیشود. قرار میگیرند توجه به کیفیت متریالهای مورد استفاده نسبت به طراحی داخلی از حساسیت بالاتری برخوردار است، بنابراین استفاده از متریالهای نوین بسیار پر ریسکتر خواهد بود. حفظ زیبایی کلی سیمای شهر و هماهنگی نماها با فرهنگ و اقلیم مناطق مختلف، بکارگیری متریالهای با دوام و ماندگاری بالا، عدم استفاده از مصالحی که احتمال سقوط از ارتفاع آنها میتواند خطر آفرین باشد و تناسب متریال استفاده شده در طرح با نوع کاربری ساختمان از جمله مواردی است که میتوان به عنوان محدودیت های طراحی نما به آنها توجه کرد. مقوله شستشو، نگهداری و ترمیم نمای ساختمان نیز اگر چه با سختی اما به عنوان یک نیاز اساسی به آن پرداخته میشود که با طراحی و انتخاب هوشمندانه متریالهای مورد استفاده در نما میتواند به سهولت انجام گیرد.

مجری نمای سرامیک خشک

 Data has  been creat ed  by behsaznama C on te​nt G ener᠎at or ​DE​MO!

طراحی حرفه پلان چه مزیتی دارد؟ در پلان فونداسیون علاوه بر نوع مورد استفاده آن در سازه مورد نظر، تعداد، ابعاد و موقعیت پی ها نیز مشخص می شوند. یکی از مزیت های نمای خشک این است که برای اجرای آن می توان از هر نوع مصالحی از جمله کامپوزیت، اچ پی ال ( HPL )، سنگ، سرامیک، آجر، آلوکوتا، چوب پلاست، ترمو وود ( چوب )، سمنت برد (smartboard) ، مش استرچ متال / اکسپندد متال، نمای GRC / GFRC و … برای اجرای نمای خشک دست شما در انتخاب مصالح باز است و می توانید هر نوع مصالحی که قابل استفاده برای نمای داخلی و خارجی ساختمان است را در هر ابعادی و از ضخامت پنج میلیمتر تا 50 میلیمتر استفاده کنید. معماری و صنعت ساختمان همسو با ابداع مصالح نوی و تیغ ر در ساختار فعلی برخی از آن ها پیش می رود و بی تردید، پانلها در اشکال و ساختار مختلف، از این قاعده مستثنی نیستند.

با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله وهمچنین حس زیبایی شناسی و گرایش انسان به سمت زیبایی ، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های اجرای نمای خشک و مدرن در نماسازی از محورهای آن بوده است و موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما می باشد که البته سیستم های نمای خشک دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که به تفصیل در ادامه در مورد آنها بحث کلیک خواهد شد. پلان فونداسیون: فونداسیون اولین مرحله اجرای سازه است و انواع مختلفی دارد. طراحان در این پلان باربر بودن یا نبودن و یا داخلی یا خارجی بودن دیوار ها را نیز مشخص می کنند.

کنند دسته بندی کرد. 5. هزینه که مجریان نما از شما دریافت می کنند باید بر اساس کار و خدماتی می باشد که ارائه می دهند. نکته : در صورت زیر کار گچی لازم است تا سطح دیوار سمباده کشی نرم شده و یک دست پرایمر اکرلیک روی سطح انجام شود . در این روش بهتر است ابتدا یک لایه عایق حرارتی از نوع پشم شیشه یا پشم سنگ با بست به دیوار خارجی ساختمان وصل شود، سپس ریلها و زیرسازی فلزی به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چارچوب نگهدارنده قرار گیرد. در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. اجرای نما با سنگ نیازمند بودجه زیادتری می باشد. از میان انواع فونداسیون فونداسیون نواری و گسترده بیشتر برای واحد های مسکونی استفاده می شوند. نماسازی با سنگ یکی از نماهای محبوب در ایران است که در اکثر مناطق کشور با اقلیمهای متفاوت میتوان از آن استفاده کرد. از جمله سنگهای طبیعی که در نمای ساختمان بکار میرود میتوان به سنگهای آهکی و آذرین اشاره کرد. به همین دلیل است باید در انتخاب نمای ساختمان هوشمندانه عمل کرد.  This  post was done ​wi th ᠎GS᠎A Cont en​t Generator DEMO.

دیدگاهتان را بنویسید