مراقب نمای مدرن Rip-off باشید

تصمیم بر این بوده است که نما به صورت مجسمه مانند طراحی گردد و به شکلی باشد که تصویر پرتره ای از مائو را منعکس نماید. در این بخش قصد داریم مجموعه ای از ۲۰ مدل طراحی نمای ساختمان ۳ تا ۵ طبقه به سبک های مدرن و کلاسیک را معرفی نماییم. با تشکر از شما همراهان گرامی سایت معمارآپ، این بخش از مجموعه آموزشی سایت معمارآپ به آموزش مدل سازی پارامتریک نمای ساختمان در Rhino اختصاص داده شده است. در مجموعه پست های اصول طراحی نمای ساختمان به بسیاری از اصول طراحی به صورت کامل تری خواهیم پرداخت. اما خوب است بدانید که، آجر در طراحی نمای مدرن و پست مدرن یکی از رایج ترین گونه ها تلفیق سبک معماری سنتی و مدرن می باشد. در این پروژه آجر به عنوان یک متریال مشترک سنتی و مدرن در نما استفاده شده است. آن ها با این روش ترکیب نور، رنگ، و فضای روی نما ایجاد کردند. در طراحی پلان مسکونی داشتن دسترسی به فضای باز بسیار مهم است. جوهر نمک یا هیدروکلریک اسید یکی از اسیدهای بسیار قوی می باشد.

نما های خشک

Th᠎is ​post has be en writt᠎en  by G SA  Conte᠎nt G᠎enerator D᠎em over si᠎on​.

بنابراین با مشورت هایی که تیم طراحی انجام می دهد ابتدا سبک ضروری برای نمای ساختمان شما را پیدا می کند و سپس اقدام به شخصیت سازی برای طرح اولیه می کند. تنها با مدل سازی و طراحی یک فضا است که میتوان تصمیم گیری نهایی را برای اجرای دکوراسیون یک فضا اتخاذ نمود. شما در این آموزش نحوه مدل سازی نمای ساختمان مدولار را با تغییر سطوح پلان را با استفاده از نرم افزار Rhino خواهید آموخت. معمولاً استفاده از سنگهای گرانیت به دلیل مقاومت بالا در مقابل سایش،رطوبت و ضربه،بسیار معمول است.اما با این حال تعدادی از مرمریت ها (مانند مرمریت خوی،خوبسنگان،صلصالی،کوثر،گلبهار،و ) و لایم استون ها (مانند گوهره و بوژان) نیز برای استفاده در راه پله ها توصیه می شوند. در بخش هایی از نما از چوب نیز استفاده کنید. پس نتیجه میگییرم که در بعضی از مواقع به دلیل محدودیت هایی مانند مصالح استفاده شده در نمای ساختمان امکان استفاده از سیلیس و دیسکلیر وجود ندارد.

دتایل نمای خشک

در طراحی نمای این ساختمان از سبک کلاسیک و سنگ تراورتن به عنوان متریال طبقات ۱ تا ۳ استفاده شده و در طبقه همکف نیز از آجر نما استفاده شده است. استفاده از نماهای سنگی و آجری کاملاً وقت بر و هزینه بر است .سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده و ازلحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مناسب می باشد. استادکاران ماهر نمارویان ، این نما را با کیفیتی عالی و قیمتی بسیار مناسب در مدت زمان بسیار کوتاه برای شما درخواست کننده محترم در سراسر کشور اجرا می کنند. شایان ذکر است در نماکاری این پل از سنگهای اسپراخون با نقش های تراش خورده گلدار استفاده میشود که بعد تکمیل بر زیبایی این پل خواهد افزود. برای آب بندی نمای ساختمان بعد از شستشوی نما از چه موادی برای سطوح استفاده کنیم؟ کلیسا و قصر، به عنوان مهمترین کارهای گذشته، اهمیت خود رااز دست دادند، و از آن زمان به بعد موسسات عمومی دولتی ، «توسعه» خانه را مورد توجه قرار دادند. در صورتی که بخواهیم از دید گذر زمان و تغییر سبک های معماری به این مسئله بنگریم، مسئله هویت در نما طی دوره های گوناگون تعریف های مختلف اما مرتبط به خود می گیرد. Art᠎icle w as g enerat᠎ed by G​SA  C​on te nt Gener​ator DE MO.

هر چند این کار نمی تواند مانع عوامل فیزیکی و شیمیایی موجود در محیط برای جدا شدن سنگ از نما باشد اما تا حدودی می تواند به باقی ماندن سنگ روی نما کمک کند. از بهترین فواید استفاده از مواد نماشویی میتوان به پاک شدن آلودگی ها ف دود خودرو، و جرم های سرسخت و سنگین از سطح نما نام ببریم که بصورت رسوب بر سطح نمای ساختمان فرود امده اند و به علت عدم نماشویی تحت تاثیر بارندگی و رطوبت به حالت اسیدی و خورنده تبدیل میشوند و در طولانی مدت باعث خورده شدن و ترک برداشن و شکسته شدن سنگ نما میشود ودر تخریب نمای ساختمان تاثیر زیادی میگذارد و در دراز مدت زیبایی نمای ساختمان را به هم میزند و چهره زشتی به سازه و معماری شهر القا میکند. حال اگر بخواهییم درباره نحوه کارکرد و کاربرد سیلیس اطلاعاتی بدهیم باید بگوییم که سیلیس نوعی ماسه بادی می باشد که با استفاده از دستگاه نماشویی سطوح مورد نظر از جمله سطوح آجری سنگی و سایر سطوح های مختلف را شستشو می دهند. همچنین در هنگام شستشو از مواد شوینده مخصوص استفاده میگردد که یک روش به صورت شستشوی دستی وجود دارد که در آن از ابرو طی بهره گرفته میشود تا در انتهای کار شستشو با دستگاه، لکه های باقی مانده قطرات اب با ابر و طی از بین برده میشود.  This con tent has ​be​en c re at​ed  with t he help of behsaznama C on᠎tent Gen​er at᠎or DE MO!

9 بزرگ‌ترین انواع روش های نمای خشک اشتباهاتی که به راحتی می‌توانید از آنها اجتناب کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید