مراقب نمای خشک Rip-off باشید

تکنولوژی جدید در نمای ساختمان ما را قادر میسازند تا طرحهایی با عملکرد بالا ارائه کنیم که در مشاوره و اجرا نما میتوانید این طرح ها را مشاهده نمایید، که با آزمایش نمونه اولیه تأیید شدهاند. از نوع خاصی از نما هاي جديد ورق ها ی سنگ قابل انعطاف با نام تجاری فلکس استون است که براي نما سازي داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد دارد. ۹۵ درصد آن از ماسه سنگ طبیعی تشکیل می شود که به صورت ورق ها مي ۳ ميليمتري استخراج می شود. در حالت کلی، سبک مدرن و طراحی نمای آن به عنوان پرطرفدارترین در دنیای امروز شناخته میشود. در طراحی ساختمان، نما مهمترین بخش به شمار می رود؛ زیرا نما چارچوب کار برای بقیه اجزای ساختمان را مشخص می کند. در معماری سنتی ایرانی، آرایشی که پس از پایان کار ساختمان بر آن بیافزایند را أمود می گویند. البته اگر در کار نهایی درز ایجاد کنیم در داخل درزها ممکن است خاک جمع شود و نما را کثیف نشان دهد.  Th᠎is c ontent was w ritten ​by G᠎SA Content Generator DE᠎MO.

انواع روش های نمای خشک

مصالح بومی نشان می دهد که نما مربوط به چه منطقه ای است. و یادگیری از تاریخ غم انگیز مجتمع مرکز تجارت جهانی، این برج جدید دوباره طراحی شده است تا در هنگام آزمایش اولیه، یک بمب کامیون مقاومت کند. نماي ساختمان در تعریف و شکل دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابر این در نماي ساختمان ها باید به مساله همگونی نماي شهري توجه بسياري داشت، زیرا اگر نماي هر سا ختمان را بی توجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمان هاي همجوار طراحی کنیم ، نا همگونی غیر قابل جبرانی را در سطح شهر رواج می دهیم و با این عمل، بی هویتی و تضاد شهري ناخواسته گسترش می یابد. به این ترتیب، طراحی نماهای مختلف ساختمانی باید با یکدیگر هماهنگی زیبایی داشته باشند. مفهوم نمای دو پوسته از اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی، توانست در بین تفکرات جامعه معماران رشد تسریع کننده ای را تجربه کند که این موضوع دسترسی به نما های تمام شیشه را برای بهبود زیبایی و نفوذ نور روز را بدون مختل كردن عملکرد سیستم حرارتی بنا ممکن می ساخت. اما اگر بخواهید زاویه نور کم و پرتاب نور زیاد باشد، بهتر است لامپ های COB را انتخاب کنید.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

این حرکت موجب تغییر در مناظر شهری و خیابانها شده و تاثیر زیادی در حالات روحی و نحوه زندگی افراد گذارده است. نحوه اجرا و نصب اين دو عنصر، از جمله نسبت آنها به يکديگر، خصوصيات و لنگرگاه هر دو تاثير جدي بر طراحي سيستم کرتين وال دارد. ابداعات و نوع آوری های جدید که هم اکنون نیز در حال استفاده هستند، پیشرفت های زیادی را در زمینه متریال ها ، نحوه تولید و علوم کنترل حرارتی در بخش ساختار ساختمان های جدید، به روز رسانی یا نوسازی ساختمان های قدیمی و یا در بالابردن بازده عملکردی ساختمان ها ایجاد کرده است. در طرف زیرکار (دیوار) یک لایه پوشش پلی استر یا پوشش های دیگر وجود دارد. اگر با توجه به نگاه سنتی ، یک ساختمان را جسمی سه بعدی فرض کنیم؛ اضافه شدن عامل زمان در این نوع طراحی بعدی دیگر را به ساختمان اضافه می نماید و زمان به عنوان بعد چهارم ساختمان، ساختمان را از حالت ایستا به حالتی پویا و داینامیک تغییر می دهد . این روش به حدی جا افتاده که برای برخی از افراد هنوز هم روشهای دیگر ناشناخته است و تصویر آجر را تنها در کنار ملات تصور میکنند و این دو را جداییناپذیر میدانند.

قیمت نمای خشک

از این نما سازي با کاشی ها ي آويزان قائم است. ورق هاي ماسه سنگ از ما سه کوارتزي با منشا یخچالی تشکیل شده است. برروي سطح پشتی این ورق ها مش ريزبافتی وجود دارد که با رزین به ما سه سنگ متصل می شود. همچنین در نظر گرفتن اصول شهرسازی موضوعی است که بایستی بسیار به آن توجه شود. این سیستم به پوسته خارجی ساختمان متصل می شود و در پشت آن تهویه صورت می گیرد. در طرف نما بر روي لايه آلومینیومی یک لایه استر قرار دارد و بر روي آن پوشش رنگ (PVDF) و بر روي آن فیلم محافظ جای می گیرد. می تواند مورد استفاده قرار گیرد. بنا بر این پروفیل ها ي خاص و عایق های رطوبتی ویژه مورد نیاز است. به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضريب عايق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می یکی از مزیت های قابل توجه نمای خشک قابلیت بازیافتی آن است که میتوان پنل ها و مصالح استفاده شده را جمع آوری نمود و از آنها مجددأ استفاده کرد .

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت قطعات نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید