ما آرزو کنیم کشیدن توجه به نمای مدرن. شما هم چنین کردید.

همانطور که در طراحی نما و بام بنای ساختمان مسکونی پاسداران هم دیده می شود؛ طراحی فضای سبز بام به نحوی که در نما مشخص باشد؛ بسیار چشم گیر و تاثیر گذار در دید افراد بیننده است. به طور کلی موارد متعددی در انتخاب سبک طراحی نما تاثیر گذار هستند که در اینجا به صورت تیتر وار به آن اشاره می نماییم و در مقالات بعدی کاملا هر مورد را مورد توجه قرار می دهیم. و سوراخکاری سنگ نمای ساختمان را توضیح دهیم. تاکید بر مشخص بودن قسمت ورودی در نما با استفاده از مواردی مانند عقب رفتگی (توخالی) و سایبان که حالت دعوت کنندگی را القا کند نیز از حمله مسائل مطرح در بحث پیش آمدگی نما است. ضرورت هماهنگی خط پیشانی ساختمان، پیش َآمدگی و تراز بام با ساختمان های همجوار. ضرورت هماهنگی فرم، نما، رنگ و شکل غالب بام، با ویژگی های معماری تهران. ضرورت طراحی، اجرا و نصب کلیه عناصر مربوط به تاسیسات ساختمان اعم از مکانیکی، الکتریکی و نظایر آن در مکان هایی که در معرض دید از معابر عمومی قرار نگیرند. Post h᠎as been generated by ᠎GS A Cont ent Ge᠎nerato᠎r ᠎DEMO!

چگونه با استفاده از کرتین وال 1,000,000 دلار به دست آوریم

با انتخاب مناسب منابع نوری و همچنین جای گذاری صحیح آن ها در نمای خارجی ساختمان می توان منظره و دید زیبایی از نمای خارجی ساختمان در شب ایجاد کرد. نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد. علاوه بر ضوابط عمومی که شرح آن در بالا آمد، ضوابط دیگری نیز توسط شهرداری مناطق تهیه شده که هنگام رجوع به شهرداری بایستی از آنها اطلاع پیدا کرد. علاوه بر این ضوابط عمومی، شهرداری های مناطق نیز ضوابطی مختص به خود را تهیه و تنظیم کرده اند که جهت طراحی نما علاوه بر رعایت این ضوابط عمومی بایستی مد نظر قرار گیرند. هدف از بازسازی این پروژه این است که هویت جدیدی را برای هتل به ارمغان بیاورد تا به وسیله معماری مدرن بتواند گردشگران را جذب کند. طراحی نمای مدرن ساختمان امروزه طرفداران خاص خود را دارد. طراحی و انتخاب مصالح نما، نمایانگر معماری سنتی ایران با تفاوت های جزئی در جزئیات است تا آن را با زندگی امروزی سازگار کند. تا شما با آگاهی کامل مصالح نمای ساختمان خود را انتخاب کنید.

انواع روش های نمای خشک

معماری یک هنر اجتماعی است و معمار با تبدیل تخیلات خود به واقعیت باید با استفاده از تصوراتش یک اثر معماری که اکتسابی به دست آمده را به جهان واقعیت وارد نماید. توانسته است رضایت مشتریان خود را به نحو مطلوبی جلب نماید. حس پويايي، زنده بودن و زيبايي ساختمان ها در شب به وسيله نورپردازي ساختمان به وجود مي آيد، در نورپردازي نماي ساختمان اصلا لازم نيست تمام نماي خارجي ساختمان را روشن كرد. در این پروژه نیز طراحان قصد داشتند در طراحی نمای ساختمان گلزار از فضای سبز استفاده شود تا علاوه بر اینکه پاسخی به فضای سبز حیاط باشد، احساسی از سرزندگی هم به نما افزوده شود. دقت داشته باشید که آجرها به دلیل اینکه خودشان از رنگ طبیعی آجر بهره می برند بهتر است از نورهای خنثی در نورپردازی کمک بگیرید. دقت کنید در نماهایی که به صورت عمودی انجام شده است بهتر است نورپردازی به صورت عمودی در سطح نما انجام شود. برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود.

4. شستشو نما با استفاده از موادهای جرم گیر و نانو… شما در این آموزش نحوه مدل سازی نمای ساختمان مدولار را با تغییر سطوح پلان را با استفاده از نرم افزار Rhino خواهید آموخت. هم چنین شما در این آموزش نحوه قرار دادن بلوک های سه بعدی در نمای پارامتریک را با استفاده از پلاگین های Galapagos Solver و Human خواهید آموخت. با تشکر از شما همراهان گرامی سایت معمارآپ، این بخش از مجموعه آموزشی سایت معمارآپ به آموزش مدل سازی پارامتریک نمای ساختمان در Rhino اختصاص داده شده است. در طراحی نمای ساختمان استفاده از ریتم های عمودی و افقی و زاویه دار همچنین مصالح نوین و تکنولوژی های جدید به جذابیت نمای ساختما شما می افزاید. توجه به این نکته ضروری است که استفاده از نمای خشک ساختمان از نظر کاربرد هیچ محدودیتی ندارد. سادگی نما برای ساختمان های چند طبقه و بلند از اصول طراحی نما است که باید مورد توجه قرار بگیرد. برای مثال اگر بخواهیم یک مثال جزئی بزنیم باید بگوییم که: برای نمای ساختمان های ترموود و کامپوزیتی امکان استفاده از سیلیس و دیسکیلیر وجود ندارد و در صورت استفاده موجب آسیب رساندن و از بین بردن نمای ساختمان می شود. در چنین شرایطی هوایی که در بین این فاق وجود دارد به بیرون کشانده می شود و به نوعی تهویه صورت می گیرد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجرای نما دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید