قیمت اجرای نمای سنگ خشک: یک لیست از 11 مسائل که شما را در وضعیت خیلی خوب قرار می‌دهند. | مزاج}

در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها روش نصب آن ها می باشد، در نصب آن ها از هیچگونه ملات سیمانی استفاده نشده و با روش هایی چون سیستم نصب انکری، روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب می شوند. هم زمان با انتخاب بهترین گزینه مواردی چون هزینه، زمان، کیفیت، تعهد در اجرا گزینه های مهمی هستند که در انتخاب شرکت مشاور نما، طراح و مجری نما می بایست در نظر گرفت. البته باید توجه داشت که به جهت اینکه این بست ها در معرض عوامل جوی قرار دارند، می بایست از رنگ های پایدار در برابر عوامل جوی استفاده شود. سیستم های نمای خشک نامشهود نیز به سری دیگری از سیستم ها گفته می شود که بست های مورد استفاده در این سیستم ها، پس از نصب نما قابل مشاهده نمی باشند. نمای خشک نوعی نمای ساختمان می باشد که در آن برخلاف روش های سنتی از ملات استفاده نمی شود. در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. Post w᠎as g​enerated ​by behsaznama C​onte​nt G​enerat or D em oversion !

قیمت اجرای نمای سنگ خشک

در نمای خشک پروفیل آلومینیوم به صورت عمودی با پرچ بر روی صفحات نصب می شود. ویژگی های پروفیل آلومینیوم رضوان که موجب استفاده در نمای خشک می شود نظیر: مقاومت در برابر عوامل محیطی، وزن سبک، استحکام و ایمنی بالا می باشد. سیستم های نمای خشک مشهود به آن دسته از سیستم های نصب نمای خشک اطلاق می شود که قسمتی از بست های مورد استفاده جهت نگهداشتن سرامیک، از بیرون قابل مشاهده هستند. همان طور که اشاره کردیم، ساختار اصلی و هسته کرتین وال یا استراکچر آن از شاسی و لامل تشکیل و سپس شیشهها یا سایر پوششها بر روی آنها با دقت و ظرافت نصب شده است. ساختار خود ایستا، به ساختاری گفته میشود، که سنگینی وزن بالای شیشه را بر روی سازه کرتین وال یا همان لاملها و شاسی کشیهای مربوطه نگه میدارد و هیچ گونه بار مردهای را بر ساختمان تحمیل مجموعه ها نمیکند. که متوجه پوسته خارجی (نما) می باشد، خود ساختمان متوجه این بار نخواهد بود. نماهای کرتین وال از آنجا که هیچ باری از خود ساختمان را به دوش نمی کشند و تنها نیروهایی که تحمل میکنند، نیروی وزن خودشان و همچنین نیروهای جانبی نظیر باد، باران و طوفان است، به همین دلیل، سازههای خود ایستا نام گرفتهاند.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک می باشد، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند. نصب نمای خشک، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست. اجرا نمای خشک در مقایسه با اجرا نما با ملات دارای انعطاف پذیری بیشتری می باشد و براحتی می توانید ناصافی ها را صاف کنید. برای ساختمان های بلند که کار را برای کارکنان سخت می کند نمای خشک سرعت بالا و امنیت بیشتری دارد. Curtain Wall اصطلاحی انگلیسی برای نوعی نما است، که معادل آن در فارسی، با عبارت دیوار پردهای شناخته میشود. به این ترتیب، نام انرا کرتین وال Curtain Wall برای این نوع نما انتخاب شده است.

شرکت اجرای نمای خشک

ابتدا برای شناخت پروفیل آلومینیوم نمای خشک باید با نمای خشک آشنا شد. پروفیل های آلومینیومی در نمای خشک به صورت چهارچوب نگه دارنده می باشند. در واقع نمای کرتین وال یا اصطلاحا لامل، نمایی شیشهای است، که در صورت نصب شدن صحیح، سنگینی حاصل از وزن شیشهها و بار انرژیهای حاصل از باد، طوفان و بارندگیها، معمولا متوجه پوسته خارجی نمای ساختمان میشود و متوجه خود ساختمان نخواهد بود. از سوی دیگر، از آنجایی که کرتین والها سازههایی بسیار سبک هستند و بار کلی وارد بر ساختمان را کاهش میدهند، بنابراین مقاومت خوبی در برابر زلزله دارند. تمام لایه های نمای خشک با استفاده از پروفیل های آلومینیومی که وزن بسیار پایینی دارند، به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. این نوع نما قابلیت اجرا در تمامی شرایط آب و هوایی را داشته و می توان از فضای موجود بین دیوار و نما برای عبور تاسیسات مکانیکی ساختمان استفاده نمود. گروه صنعتی رضوان آلومینیوم تولید کننده انواع پروفیل های آلومینیومی مورد استفاده در صنایع مختلف اعم از صنعت ساختمان، با بهترین کیفیت می باشد. نوع و قیمت مصالح: میخواهید از چه مصالحی به عنوان مصالح نمای خشک استفاده کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید