قابل توجه ترین کرتین وال

طراحی نمای شیشهای ساختمان از این سیستم بیشترین سطح شیشه بر روی نما را به همراه خواهد داشت و نما به صورت یکپارچهتری دیده خواهد شد. برای جلوگیری از کدر شدن همیشگی سطح مرمر حداقل هر دو سال دو بار باید سطح نما را شست و شو داد.می توان برای این منظور از واتر جت یا کارواش خانگی استفاده کرد. با توجه به صنعتی شدن تمامی بخشهای زندگی در دنیای امروزی و حساسیت بر روی صرفهجویی وقت، هزینه و دقت در اجرا، صنعت ساختمان نیز دچار تحول گشته و بـه سمت صنعتیشدن پیش میرود. در سراسر جهان شرکت های زیادی فعالیت میکنند که قطعاً تمامی آنها نمیتوانند در فهرست بهترینها قرار گیرند. در طراحی نمای آپارتمان به سبک مدرن نیز از اشکال هندسی ساده، خطوط صاف و یا واضح،ترکیب اشکال به صورت نامتقارن، بام های مسطح، طرح های باز و آشکار استفاده می شود و ترکیب این طراحی با متریال مدرن روز مانند شیشه، فلز، بتن و… از خانه های فوق مدرن که از بتن و فولاد مد شده اند ، کلبه های زیبا با قدمت بیش از ۱۰۰ سال – مجموعه نمای خارق العاده خانه ما مطمئناً تأثیر خوبی ایجاد می کند. قدمت ساختمان هم بهطور غیرمستقیم بر قیمت طراحی نمای ساختمان موثر است به طوریکه هرچه ساختمان قدیمیتر باشد، تحمل بار آن کمتر است و باید از مصالح سبکتری استفاده کرد.

طراح و مجری نمای خشک

در حالی که بیشتر مردم به نمای بیرونی خانه صرفاً به عنوان یک موضوع زیبایی شناختی نگاه می کنند، اما نماها نیز نقش بسزایی در پایداری خانه دارند. در ایران تعداد کمی از این نوع نماها طراحی و ساخته شده است و انتظار می رود در آینده تعداد این گونه نماها بیشتر شده و از تعداد نماهای با مصالح متعدد و فرم های شکسته کاسته شود. این گونه نماها بخاطر معماری تقریبا پیچیده و مصالح ساختمانی گران قیمت مانند سنگ های طبیعی مرمر، گرانیت و ترواورتن به گونه ایی در تصور عموم مخصوص ساختمان های لوکس و طبقه مرفه جامعه است . بنابراین در این عصر، گرایش به نمای کلاسیک افزایش یافته است. این اصطلاح غالباً فقط برای نمای اصلی یا جلوی خانه به کار می رود. آزادی عمل بیشتر مهندسان، تنوع بالای طراحی در نمای ساختمان، کاهش هزینههای نما و غیره بخشی از مزایای نمای ترکیبی ساختمان است که میتوانید از این موارد بهره گرفته و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب و خرید نمایید. نمای فلزی طرح دار بیشتر در ساختمان های مدرن استفاده می شود. Data was cre​at ed by behsaznama Content​ Generator Demov᠎ersi on.

انتخاب طرح نما از بین سبک های بی شمار و متفاوت کار آسانی نیست، علاوه بر آن باید بر اساس یکسری اصول نظیر موقعیت جغرافیایی، منظر شهری، مصالح در دسترس و … اما هنوز هم نقش تجربه و تخصص در طراحی یک نمای منحصر به فرد به هیچ عنوان قابل اغماض نیست. ستون های فولادی و بلوک های بتنی به عنوان متریال کامل استفاده می شود. بام های صاف، استفاده از متریال های صنعتی مانند فولاد از دیگر ویژگی های این سبک می باشد. لیکن با توجه به بسیاری از معضلات از قبیل هدر رفت زیاد انرژی در این نوع نماها، انواع نمای ساختمان جدید را به سمت استفاده از متریال های جدیدی مانند فولاد، آلومینیوم های جدید ، روی، کاشی، سرامیک ، سنگ و رزین های اکسترود شده و کامپوزیت های معمولی یا نانو، سوق داده است . هوشمندسازی نور در نمای ساختمان چه تاثیری بر هزینه های تمام شده ساختمان دارد ؟ فضای زیرسازی که فضای خالی پشت HPL است علاوه بر تهویه مستمر هوا که مانع از تعرق صفحات میگردد ، باعث کاهش عبور سرما وگرما به داخل ساختمان می شود در نتیجه عایق حرارتی و برودتی برای ساختمان محسوب میشوند.

1. صفحات ال شکل در امتداد یکدیکر بر روی دیوار ساختمان نصب میشوند. نمای ساختمان یا نماکاری ساختمان یک شاخص بسیار مهم در طراحی ساختمان های امروزی است که توجه ویژه به آن معطوف می نحوه اجرای نمای خشک ساختمان گردد. این که شما در نمای سنگی میتوانید یک نمای رومی ساده با انواع ستون در ساختمان از جمله ستونهای کرنتی یا یونیک یونانی را اجرا کنید، میتواند برای برخی بسیار وسوسهانگیز باشد. استراکچر آلومینیومی نمای کرتین وال، یا در واقع همان پروفیل های آلومینیومی که شیشه بر روی آنها سوار می شوند ؛ “لامل” نامیده می شوند. علاوه بر این، اولین آسمان خراش برای نصب طراحی و اجرای نمای ساختمان عایق است که طول کامل کف به هر طبقه را بدون استفاده از میله های متوسط یا میله های اتصال می دهد. در این سبک استفاده از تزئینات و جزئیات به حداقل می رسد. پس در ادامه این مبحث با ما باشید. در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید