فاکتوئیدهای جالب شرط می بندم هرگز درباره کرتین وال نمی دانستی

بیشترین آسیب دیدگی ناشی از انبساط زنگ زدن قطعات آهنی و فولادی داخل سنگ کاری نما رخ میدهد. از عوامل دیگر وجود مقادیر آهک در سنگ است که به مرور زمان باعث شوره زدن سطح سنگ شده و به صورت لکه های سفید ظاهر می گردد.نگ سنگ از ویژگیهایی است که از نظر اقتصادی نیز بسیار مهم است.سنگهایی با رنگ سبز،لاجوردی و قرمز که کمیاب هستند دارای ارزش بیشتری می باشند. سنگ روی کابینت و اپن:سنگ روی کابینت و اپن باید در مقابل ضربه،سایش و رطوبت مقاوم بوده و تحمل وزن را داشته باشد.در ضمن بسیار مهم است که کمترین واکنش را با مواد غذایی و شوینده داشته باشد. دیوار و شالوده:سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند.برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد.برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند.اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند.اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.دکوراتیو کردن فضای داخلی:سنگ هایی که از رنگ و ظاهر مناسبی برخوردار هستند و علاوه بر دوام بالا مقاومت خمشی و کششی خوبی دارند برای تزئینات داخل ساختمان کاربرد دارند.این سنگ ها برای تزئین دیوار شومینه،ستون ها،قاب درب و پنجره و به کار می روند.بدین منظور از سنگ هایی که می توان بر روی آنها کار کرد استفاده می شود.

قیمت اجرای نمای خشک

علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند.از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند،می توان سنگ های کوارتزیت و گنایس را نام برد. سنگ پله: پوشش دیوارهای داخل ساختمان استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد.اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام وسرویس بهداشتی،ساختمان های اداری،فروشگاه ها،سالن های غذاخوری استفاده می شود.سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد.علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود. دوام یک سنگ ساختمانی پایداری آن در مقابل تهاجام شیمیایی و عوامل هوازدگی است.متاسفانه دوام سنگ که باید مهمترین عامل در انتخاب سنگ باشد،اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد.بسیاری از ساختانی گران قیمت وجود دارد که در انتخاب سنگ آنها به این موضوع توحه نشده و از این ناحیه متضرر شده اند. یکی دیگر از عوامل تغییر رنگ سنگ وجود کانی های ناپایدار در آن است که به سهولت به کانی های دیگر تبدیل شده و این تغییرات باعث تغییر رنگ سنگ مخصوصا سنگ های سفید و روشن می گردد.

چگونه یک کرتین وال را بدون خرج کردن دست و پا اجاره کنیم

اگرچه سنگ به علت سنگینی و مشکلات حمل و نقل و استخراج تا حدی جای خود را به مصالحی نظیر آجر داده است اما همچنان اهمیت خود را در ساختمان های سنگین و سخت نظیر پل ها،تونل ها،بهمن گیرها،دیوارهای حائل و سنگ چین ها و کرسی چین ها و غیر حفظ کرده است. 2. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد.مثلاً در مناطق سرد و مرطوب،سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد.در غیر این صورت ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد،سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد. بانه در دامنه شمالی کوههای زاگرس واقع شده و از آب و هوای کوهستانی برخوردار است. در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. نمای جنوبی ساختمان از چهار ستون سنگی برخوردار است و ستونها هویت به ساختمان بخشیده اند.فلاور باکس های کنار پله برای سرسبزی ورودی و داشتن حس و حال بهتر هنگام ورود تعبیه گردید. دو گروه از سنگ های طبیعی که در نمای ساختمان به کار می روند،سنگ های آهکی و سنگ های آذرین هستند.سنگ های آهکی معمولاً به دلیل وجود رگه هایی که در آنها دیده می شود،استحکام چندانی ندارند.مشکل سنگ های آذرین معمولاً جذب آب پایین و عدم چسبندگی با بدنه ساختمان است. This a rticle w as created ᠎by G​SA C ontent Generator Dem​oversion .

نحوه نصب نمای خشک

سنگ هایی که در ساختمان به کارمی روند با نام های سنگ قواره،سنگ بادبر،سنگ لاشه،و سنگ پلاک شناخته می شوند.سنگ هایی که در ساختمان به کار گرفته می شوند یا به یکی از صورت های طبیعی می باشند؛ مانند: «قلوه سنگ»،«کار شده» و «بادبر و خرد» یا از معدن حاصل می گردد که باید جهت مصرف در ساختمان آماده شود که این آماده سازی معمولاً به دو صورت کار شده و خرد شده (شن و ماسه) صورت می پذیرد. اجرای نمای پست مدرن در ویلا یکی از تخصص های ماست. نمای پست مدرن را نمی توان در یک جمله تعریف کرد و یا ویژگی های آن را در قالب یک چارچوب بیان نمود. لوورها بهعنوان یک سایهبان عمل کرده و از انعکاس نور و گرمای شدید نور خورشید جلوگیری میکند. با این حال ممکن است در طراحی فضاهای داخلی ما محدودیت هایی در رنگ و ابعاد سنگها (به دلیل ناکافی بودن نور طبیعی فضا و ) وجود داشته باشد و یا عواملی همچون رطوبت زیاد،نیاز به نظافت مکرر محیط و اهمیت داشتن سختی در مقابل سایش و براقییت ساب سطح سنگ،انتخاب ما را محدودتر کنند. در انتخاب سبکی خاص برای نمای بیرونی ساختمان، مهم این است که چندین مولفه را در نظر بگیرید: آب و هوا و محیط طبیعی، خاص بودن مکان خانه، ظاهر ساختمان های مجاور و تمایل شما برای ادغام با محیط.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت بهساز نما.

دیدگاهتان را بنویسید