شش موفق‌ترین اجرای نما شرکت‌ها در منطقه

این نما از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای عمر طولانی میباشد . این کارها باعث می شود که طول عمر چوب به چندین سال افزایش پیدا کند و در برابر عوامل خارجی به راحتی پوسیده نشود. برای مثال ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی در اجرای نمای ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. هر چند این کار نمی تواند مانع عوامل فیزیکی و شیمیایی موجود در محیط برای جدا شدن سنگ از نما باشد اما تا حدودی می تواند به باقی ماندن سنگ روی نما کمک کند. سپس قسمت زیرین کار رو مشابه به روشِ تر، که در قسمت قبل گفتیم شاسی کشی میکنن. اجرای نمای رومی برای صرف جویی از اتلاف انرژی موثر است زیرا تمامی سطوح ساختمان را در برابر حرارت و سرما عایق بندی میکند . نمای ساختمان رومی از انواع نماهای خارجی است که به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. نمای کرتین وال شیشه ای در انواع گوناگونی تولید میشود که میتوان به دو گروه اصلی آن یعنی سیستم یونیتایز و سیستم لامل اشاره کرد.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

این سیستم باید برای حداکثر جابجایی نسبی مجاز طبقات سازه طراحی گردد . ما با استفاده از تکنیک های نورپردازی شهری سعی بر آن داریم هویت و سیمای شهر را ارتقا داده و شهری زیبا و سرزنده برای شهروندان ایجاد نماییم. در دوره جدید سعی شده دامنه موضوعات گسترده تر شده و از عمق مناسبی برای مهندسین و معماران عزیز برخوردار باشد. در گالری های دیگر ، نورپردازی محیطی یک بخش مهم از طراحی است و تنظیم یک وضعیت یا صحنه برای اثر هنری . برای مثال ممکن است رطوبت ناشی از بارش باران به درون نما نفوذ کند و باعث تخریب آن شود. این ویژگی در نمای ساختمان، باعث بهینه سازی دمای محیط و نور میشود. طراحی نورپردازی نمای ساختمان به اندازه طراحی خود نمای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نورپردازی باعث می شود که ساختمان در هنگام شب مانند روز تاثیرگذار و جذاب تر به نظر برسد.

A rt᠎ic᠎le was c reat ed with t he help ​of G​SA  C᠎onte᠎nt Generat or Demover​sion !

چرا هیچ کس درباره اجرای نما صحبت نمی کند و امروز چه کاری باید انجام دهید

نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و … نما ساختمان به عنوان پوسته بیرونی سازه از اهمیت بالایی در این صنعت برخوردار است و نمای خشک به جهت سهولت اجرا و مزایای بیشمار بیشترین کاربری را در این صنعت داراست. چون این نما بعد از اجرا و به عنوان مرحله پایانی با آب شسته می شود، به اسم نمای شسته رایج است. بعد از زمان حدود ۲۰ دقیقه که سیمان گیرش اولیه پیدا کرد با فرچه یا ابر خیس روی کار را شسته تا سیمان روی سنگ دانه ها پاک شود و سنگ دانه ها نمایان شوند. نمای شسته حاصل از ترکیب درصد معینی از سیمان سفید یا سیاه ( با توجه رنگ نمای پایانی انتخاب میشود) و پودر های رنگی طبیعی یا پودر سنگ رنگی و سنگ های نمره بندی شده به همراه آب ترکیب شده و ملات مینماییم و بوسیله ماله و سایر ابزار اهای سیمانی کاری روی سطح کار اجرا می شود. ما کار را از کوچکترین جزئیات در صحنه شروع خواهیم کرد و در نهایت به خروجی هایی خواهیم رسید که در طبیعی یا ساختگی بودن آن ها دیگران را به شک خواهید انداخت.

این طرح پس از رنگ آمیزی ، زیبایی فراوانی پیدا کرده وهمانند سنگ و چوب طبیعی میشود. در نوع دست ساز، به دلیل استفاده از مواد نامرغوب، شیشه، پس از یک سال نصب، بر اثر مواجهه با سرما و گرما دچار تعریق می شود. طراحان به منظور اجرای جزئیات، آجر را به دلیل مدولار بودن و امکان تراز شدن آن و همچنین داشتن حس اقتدار انتخاب کردند. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. همان طور که پیش تر نیز گفته شد، اجرای فضای سبز در نما از دیگر مواردی است که در طراحی امروزی نما به کار برده می شود. FacadeForum مجموعه رویدادی است که توسط آلومینیوم شیشه تهران مشاور تخصصی نما در قالب بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت و با هدف توسعه همکاری فنی و علمی در اکوسیستم مهندسی نما کشور و بهرهمندی از تجربیات و دانش جمعی برگزار می گردد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید