شش سوال در نمای خشک

چهارچوب نگهدارنده : برای ساخت چهارچوبی که به عنوان نگهدارنده نما استفاده می شود، از مصالح مختلفی مانند چوب اشباع شده، فولاد یا آلومینیوم می توان بهره برد. برای مشاوره ی رایگان برای اجرای نمای ساختمان خود با شماره های ریبیلدینگ بام تماس بگیرید. در این صورت کارفرما هم در وقت و انرژی و زمان خود ضرر میکند و هم باید یک هزینه ثانویه برای جبران خسارت و اجرای نمای با کیفیتر انجام دهد. بهینه ترین حالت دیوار برای اجرای نمای خشک، که در آن مصالح کمتری برای زیرسازی نما نیاز خواهد بود، دیوار های پیوسته با طول و ارتفاع زیاد و با حداقل تعداد و ابعاد بازشو است. همانطور که پیشتر اشاره شد در صنایع مختلف برای طراحی از روش طراحی تری دی استفاده میشود و صنعت نمای ساختمان از این موضوع مستثنا نمیباشد امروزه تعداد زیادی از نرم افزارها در زمینه طراحی نسخههای دیجیتالی نمای داخلی و بیرونی ساختمان تولید و طراحی شدهاند که به راحتی میتوان قبل از شروع درک بسیار خوبی از پروژه پیدا کرد.

قیمت نمای خشک

شکل پذیری: بوسیله ابزار خاص زوایای مختلف با لبه تیز تا 135 درجه را می توان با این ورق ها ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر دارای سیمان، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد. آنها می توانند به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع، یک لایه عایق اضافی، یا وسیله ای برای هدایت مجدد سر و صدا و ترافیک به دور از سازه عمل کنند. به جای رنگ آمیزی مواد استفاده شده، آنها با ظاهری مدرن با رنگ طبیعی خود به نمایش گذاشته می شوند. ریبیلدینگ بام متخصص ترین افراد در این زمینه را درکنار خود دارد. با کمک نرم افزارهایی مانند 3dmax – Rhino – AGI32 – Revit میتوان بدون اغاز یک پروژه نمای دلخواه خود را به صورت کاملا حرفه ای طراحی کرد .و از چگونگی متراژه دیوار ها پنجره ها و حتی دیزاین داخلی تا نمای بیرونی از جمله دیوارها – در و پنجرها – ستون ها سرستون ها بدنه ی ساختمان حتی نورپردازی و میتوان اگاه شد. یکی دیگر از مهم ترین دلایلی که سیمان پرطرفدار برای نما جای خود را به دیگر نماها داده است، این می باشد که تنوع نداشته و برای هر ساختمانی باید مجدد رنگ مورد نظر را به روی آن اعمال کرد.

با افزایش سطوح بازشو، میزان مصالح مورد نیاز برای زیرسازی نما در هر متر مربع افزایش پیدا می کند که در نهایت منجر به بالا رفتن هزینه تمام شده ی نما می شود. مصالح نما و اتصالات : برای مصالح نما از هر گونه مصالحی که قابلیت اجرا به صورت خشک دارند از جمله سنگ، ورق کامپوزیت، ترمووود، سرامیک خشک پرسلانی، شیشه، کاشی، آجرهای سفالین و … کنج میتواند حالت عمود ۹۰ درجه، نیم دایره یا سه وجهی را داشته باشد و هر کدام می تواند تاثیرات متفاوتی را در نما بگذارد. در این مطلب قصد نداریم اموزش سیمان کاری یا برسی سبک های مختلف نمای ساختمان و معماری مدرن و کلاسیک را توضیح دهیم . ریبیلدینگ بام یک شرکت خدمات ساختمانی است که تمامی فعالیت های مربوط به ساختمان اعم از اجرای نمای ساختمان , بازسازی ساختمان و تخریب ساختمان را با بالاترین کیفیت انجام میدهد. بعد از نصب و اتمام اجرای نمای خشک باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد.

به همین دلیل نمی توان از طرح دکوراتیو مناسب برای الگوهای خاص صحبت کرد. البته نمیتوان گفت که زیبایی به تنهایی برای نمای ساختمانی کافی است. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن و نوپا مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. سیستم های ETI (عایق حرارتی خارجی) شامل نصب صفحاتی از مواد عایق در اطراف ساختمان است که توسط ملات محافظت می شوند و به دیوار حمایت کننده چسبیده یا مکانیکی می شوند. افزایش راندمان حرارتی نما به واسطه جریان لایه هوا در پشت پوسته نما در فصول گرم سال (اواخر بهار و تابستان ها ) فضای خالی بین دیوارهای خارجی و پوسته نما مانند یک دود کش عمل کرده و با هدایت جریان هوا به سمت بالا با عث تخليه حرارت ذخیره شده بر روی دیوارها که در اثر تابش خورشید بر روی پوسته نما ایجاد شده است ، می شود و در فصول سرد سال (پاییز و زمستان) عایق نصب شده بر روی دیوار نع هدررفتن گرما از طریق دیوار های خارجی ساختمان می شود. اتصالات باید ضخیم و با دوام باشند تا در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاومت کنند. Th​is conte nt was gener ated ​with G SA Con᠎tent Generat or DE᠎MO.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرتین وال دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید