شش راه‌ها نماهای مدرن که می‌تواند رانده شود شما ورشکست شدید – سریع!

در این مقاله بطور گسترده با انواع رنگ نمای ساختمان و ویژگی های هر یک آشنا خواهیم شد تا بتوانید مطابق با معیارهای گزینشی خود به خرید انواع رنگ نما بپردازید. اجرای نمای خشک باعث میشود تا از تابش مستقیم آفتاب و قطرات باران به دیوار اصلی ساختمان جلوگیری شود. طراحی این نما به صورت ورقه های فلزی است که طرح های مختلفی روی آن پانج شده اند و به صورت کامل و یا نیمه، نمای اصلی ساختمان را می پوشانند. با توجه به آنکه سطوح فلزی بیشتر نسبت به عوامل جوی واکنش نشان می دهند و مستعد زنگ زدگی هستند حتما قبل از پوشش دهی اصلی، مراحل آماده سازی و اعمال پرایمر های ضد خوردگی را در برنامه ی کاری خود قرار دهید. بهترین و ایده آل ترین رنگ ها برای پوشش دهی سطوح سیمانی و بتنی رنگ نمای ساختمان سیلیکات ، سیلیکون و همچنین ترکیبات آکریلیک است. رنگ های آکریلیک غالباً به سه دسته ترکیبات پایه آب، لاتکس و همچنین رنگ های پایه حلال آلی تقسیم بندی می شوند. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد.

اگر می‌خواهید برنده شوید، اکنون فلسفه کرتین وال خود را تغییر دهید!

اسپایدر بیشتر در ساختمان های اداری و تجاری به کار می رود و از بیرون با انعکاس نوری که دارد، توجه بسیاری را به خود جلب می کند. نمای اسپایدر که به آن سازه اسپایدر نیز گفته می شود، یکی از انواع پرکاربرد سازه های مدرن است. اجزای اسپایدر از طریق اتصالات نقطه ای به نمای ساختمان متصل می شود. شرکت الیت از سال 1382 در حوزه ی طراحی و اجرای نماهای کامپوزیت آلومینیوم ساختمان و نمای کرتین وال آغاز به فعالیت نموده است و در این بخش توانسته است با فعالیت حرفه ای در طراحی و اجرای نما ارایه کننده ی پروژه های موفقی باشد. آجر نانو قابل استفاده در نماهای ساختمان های سیمان شسته یا رومی نیز هست؛ زیرا این نوع نماها در طول زمان خیلی زود آلودگیها و کثیفیها را به خود جذب میکنند. مراحل اجرای رنگ آمیزی چندان فرآیند پیچیده ای نیست تنها با یک سینی رنگ و همچنين غلتک های رنگ آمیزی می توانید کار خود را آغاز کنید. از طرفی از لحاظ طیف رنگی تنوع بسیار زیادی دارند و نسبت به سطوح بتنی ساختمانها عملکرد فوقالعاده ای دارند.

همان طور که می دانید محیط های آزاد بیشترین تنش را نسبت به نواحی سرپوشیده دارند و به مرور می توانند منجر به خوردگی و فرسایش سطوح شوند. در صورت مشاهده ی سطوح تخریب شده بهتر است طی یک برنامه زمانی مشخص نسبت به اصلاح و ترمیم آن ها اقدام کنید. با یک تیم حرفهای و قابل اعتماد کار کنید. در نوع متحرک شما می توانید پنجره را باز کنید تا علاوه بر استفاده از نور بیرون، هوای داخلی نیز از تهویه مناسب بهره مند شود. ● استفاده از کاغذ دیواری با ترکیب رنگ غالب برای دیوار مقابل ورودی اتاق (تصویر 1)، مناسب برای اتاق هایی بزرگ است که مایلید فضا را کمی صمیمی تر و جمع و جور تر نشان دهید. برای اتصال المان های مخصوصی که در این سیستم به کار میروند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده میشود صنعت نمای خشک امروزه زیبایی و نوع طراحی نماهای ساختمان نشان دهنده رتبه کاری، نوع فعالیت و حتی طرز فکر، ایده ها و نقطه نظرات مدیران آن مؤسسه و سازمان می باشد. با پیشرفت ماشین­ آلات ساخت شیشه، کاربرد شیشه در نماهای مدرن ساختمان به طور روز افزونی افزایش یافته است. نمای استیل و شیشه که از انواع نمای خشک محسوب میشود، از صفحات شیشهای که توسط عناصر فولادی عمودی جداگانه تشکیل شدهاند، ساخته میشود. ᠎Da ta w as g en​erated with behsaznama Conte nt Generator  DEMO.

نحوه نصب نمای خشک

عوامل متعددی وجود دارند که روی قیمت نمای خشک ساختمان تاثیر میگذارند. این موضوع تاثیر بسزایی در مقاومت ساختمان دارد و هزینه تمام شده طراحی نما را هم کاهش می دهد. بنابراین رنگ نمای ساختمان باید به گونه ای فرموله شوند که بتوانند علاوه بر حفظ ظاهر ساختمان، در برابر عوامل محیطی نیز حداکثر مقاومت را در طولانی مدت داشته نحوه اجرای نمای سنگ خشک باشند. که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد . استفاده از مصالح مصرفی صنعتی در لایههای مختلف نمای خشک اعم از پروفیلهای آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل و نیز کاهش امکان خطای انسانی در بخشهای مختلف مثل عدم استفاده از ملاط و درنتیجه حذف درصد اختلاط ملاط، باعث افزایش کیفیت اجرای نمای خشک در مقایسه با انواع دیگر نما میشود. همچنین انواع نمای خشک را بایکدیگر بررسی میکنیم. در این مطلب قصد داریم به بررسی این نوع نما بپردازیم. یک نوع شکل بخشيدن سرامیک ها که برای تولید با گستره برهه ثابت مطلب تمتع زدوبست می گیرد.  This a rtic᠎le w​as gen​erated by G​SA᠎ Con​tent Gener​ator Demoversion !

دیدگاهتان را بنویسید