سوالات بی پاسخ به سرامیک پرسلانی آشکار شد

فرایند طراحی نما، یک حرکت تکرار شونده از پلان به طراحی نما است. این فرایند از زمان شروع تا زمان بهره برداری باید اعمال گردد. یکی از خواسته های کارفرما استفاده ی حداکثر از نور، تأمین دید و گسترش پروژه از درون به بیرون بود که موجب تعریف مجسمه وار بنایی کاملا مدرن و ساده گردیده و رنگ غالب سفید و نوارهای تیره رنگ دور آن با پنلهای براق و درخشنده ی مس امکان رؤیت گذار زندگی بنا در مرور زمان با تحول رنگ مس را به عرصه کشانده است. ۴- سیستم های اجرایی مخصوصی برای نصب این سرامیک به لحاظ نمایان بودن و یا غیر نمایان بودن طراحی و قطعات ان تولید گردیده است که تمام استانداردهای جهانی را نیز دارا می باشد. صنعت سنگ ساختمانی تا جایی پیشرفت نمود که ساخت و نصب انواع دور ستونهای دایرهای با ستون و سر ستونهای طرحدار، تندیسهای سفارشی و معمول گردیده است. اجرای نمای سنگ به جهت امکان یخ زدگی سنگ ، نباید در هوای سرد انجام بگیرد . به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک نما به شکلی طراحی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد.

قیمت سنگ نمای خشک

This a rt icle was gen᠎erat ed wi᠎th the he lp  of behsaznama C onte nt Gener ator Dem oversion!

با سرامیک پرسلانی در 24 ساعت موفق شوید

انسان برای حفاظت خود در برابر عوامل جوی و اقلیمی از یک طرف و حیوانات موذی و انسانهای مزاحم از طرف دیگر، فضایی به نام خانه را برای خود ایجاد کرد. رفته رفته نیاز به این مواهب بیشتر شد و در نتیجه ایجاد روزنه در دیواره افزایش یافت، نیاز به پوستهٔ سومی برای حفاظت بیشتر شد. میتوان کلمه ” سادگی ” را بهترین توصیف برای کلیت سبک مدرن دانست سادگی بدین معنی است که از ایجاد هرگونه خطوط منحنی و پیچیده پرهیز شود . خدمات این شرکت در حال حاضر مشاوره، طراحی، تولید اتصالات و اجرای نماهای خشک میباشد و کارشناسان و متخصصین این شرکت آماده ارائه هرگونه مشاوره و اطلاعات فنی در این زمینه میباشند. اجرای این روش مدرن، با طراحی کادر متخصص پیشنهاد و به کارشناسان زبده جهت اجرا، ارجاع داده میشود. از آنجایی که روش نصب خشک سرامیک پرسلانی را Ventilated System می نامند و هوا در پشت آن در جریان است، لزومی به پر کردن بندهای مابین سرامیک ها نیست؛ فقط در اقلیم هایی که دارای کج باران هستند مانند شهر رشت و همچنین اگر در بستر کار عایق رطوبتی مناسبی اجرا نشده باشد می توان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود.

نمای خشک نمایان

برای اتصال آجرهایی که در این سیستم به کار می­روند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده می شود.مزایای نمای آجری :۱- ضریب انتقال حرارت پایین آجر که نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می­ کند. رنگ آمیزی نماهای سنگی و آجری ممنوع می باشد . زیرا نمای ساختمان ها در مجموعه ی شهری که در آن قرار دارد، مؤثر است و این تاثیر را به کالبد خیابان ها یا محلاتی که در آن قرار گرفته است منتقل می کند. فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار ساده، به صفحات پیش ساخته گفته می شود که از ترکیب سیمان مخصوص، الیاف سلوی، سیلیس و آب تشکیل شده اند. نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. در این باره، شعار لوکوربوزیه بسیار شناخته شده است: «عصر مهمی آغاز شده است. ضمن اینکه باید دید هویت عملکردی بنا چیست؛ یعنی یک مجتمع مسکونی است، یا یک ویلا و یا مجموعه مسکن اجتماعی و مقرون به صرفه را در برمیگیرد و در نهایت با لحاظ کردن این موارد، باید میزان بودجه و امکانات اقتصادی در ارتباط با مصالح نما را در نظر گرفت.

نوع مصالح و سبک نمای یک ساختمان نشان دهنده شخصیت و هم چنین کاربری آن می باشد. در غیر این صورت ممکن است دچار خطاهای راهبردی شده و در انتخاب متریال و مصالح خود اشتباه کنید. بنابراین عایق را خشک نگه داشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی می کند. دانستن اینکه در نظر گرفتن نما برای ساختمان­ها چه هدفی را دنبال می ­کند، و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نماها موثرند، لازم و ضروری است. نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر می باشد ، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین میباشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. جالب و در عین حال لازم است بدانید که دسته بندی نمای خشک ساختمان بر دو اساس قابل انجام است. چنانکه میدانیم با ظهور اسلام در ساختمانسازی و معماری ابداع قابل توجهی نشد بلکه اسلام از معماری ادوار قبل در ساختن مساجد استفاده کرد.

شش مصالح نمای خشک نکات رایگان

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه نصب نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید