سه نمونه‌های مسحورکننده نماهای مدرن

در طراحی نمای مدرن ،از مهمترین بخشهای بنا که البته به چگونگی پلان بستگی دارد، محل قرارگیری بازشوها است.در طراحی نمای مدرن مدرن شفافیت بسیار مهم است و به همین دلیل پنجرهها نقش بسیار مهمی در نما دارند.در بین اصول و قواعد طراحی نما می توان به بهره گیری از طرح های ساده و در عین حال جذاب اشاره کرد. در سال های اخیر معماران به طراحی نمای هوشمند و نمای دینامیک، گرایش پیدا کرده اند، از آن جایی که نمای ساختمان به عنوان بیرونی ترین بخش یک ساختمان در تماس مستقیم با محیط قرار دارد، در نتیجه نقش مهمی در کنترل و هدر رفتن انرژی دارد. شاید امروزه اسم رومی با نام معماران معروف ایران زمین گره خورد باشید و همه این سبک از معماری و اجرای نما را بیشتر با این معمار می شناسند. در عصر جدید و با گسترش مشکلات زیست محیطی، آلودگی های ناشی از مصرف انرژی و چالش های پیش روی بشر، معماران و فعالین حوزه ساختمان با روی آوردن به سبک های معماری پایدار به این مشکل جهانی پاسخ داده اند. برای ایجاد سایه های موثر سفید و متنوع ترین جلوه های رنگی در نمای خود – با شدت نور صحیح ، می توانید از قابلیت های فناوری نور LED استفاده کنید.

بهترین راه برنده شدن همسر و تأثیر افراد با نمای مدرن

در طراحی نمای مدرن در واقع مهم نیست که از چه متریالی استفاده میکنید، میتوانید از بتن، چوب، آجر یا هر متریال دیگری استفاده کنید، اما در زمان انتخاب باید به یاد داشته باشید که خطوط صاف و همچنین بافتها و طرحهای ساده بهترین انتخابها در طراحی نمای مدرن به حساب میآیند.استفاده از چند متریال در کنار یکدیگر در نماهای مدرن استفاده میشود اما در ترکیبها باید به تناسب متریالها بسیار دقت کنید، حتی میتوانید یک بخش از نمای مدرن را با استفاده از متریال برجستهتر کنید. نکاتی که در انتخاب نمای ارزان قیمت باید رعایت شود؟ نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان است و در انتخاب نمای ساختمان رعایت نکاتی بسیار مهم است: با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان. یکی از مهم ترین اهداف پوسته های هوشمند در ساختمان، ایجاد حالتی بهینه بین آسایش انسان و مصرف انرژی است. استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. انرژی بسیاری به جهت ایجاد شرایط آسایش در محیط داخلی مصرف می شود. جهت سفارش طراحی نما با ما در تماس باشید. استفاده گسترده از طراحی های متنوع سبب شلوغی بیش از اندازه نمای ساختمان شده و علیرغم کار زیاد زیبایی ساختمان به چشم نمی آید. ​A rticle has be​en c​reated ​with behsaznama C ontent Gener at᠎or DEMO.

به همین دلیل است که استفاده از نماهای چند جداره در سال های اخیر بسیار زیاد شده است. هزینه های بسیار زیاد در طراحی اولیه، هزینه های بسیار زیاد برای تعمیر و نگهداری و پیچیدگی از معایب این نما هستند. متریال یک عنصر ضروری است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام مناسب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای باشد که برای آن هزینه می شود. متریال یک عنصر ضروری میباشد که علاوه بر چشمنواز بودن باید دارای استحکام مناسب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم باتوجهبه بودجهای باشد که برای آن هزینه میشود. آلیاژهای آلومینیوم درست است که بسیار شکل پذیر بوده و خاصیت چکشخواری دارند، اما استحکام پایین و به اصلاح دِمُده بودن هم مزید برعلت میشود تا این روزها کمتر سازندهای برای نماسازی سراغ آلومینیوم به شیوهی قدیم برود. به دلیل خاصیت آنتی باکتریال ، آنتی الکترواستاتیک و قابل شستشو بودن ورق های اچ پی ال، استفاده از این متریال در رستوران ها ، بیمارستان ها و نمای داخلی ساختمان بسیار مرسوم است . پنل های جی اف ار سی (GFRC) ، بسیار نازک تر از پنل های سنتی بتونی است و این امر به سبک شدن کلی سازه، می انجامد.

یکی از ویژگی های بارز معماری نئوکلاسیک، جلوه دیوار است که به هر قسمت از آن شخصیت منحصر به فردی می بخشد. پانچ cnc جنبشی نوعی صفحه فلزی سوراخ دار است که به عنوان تزیین نمای مدرن مورد استفاده قرار می گیرد که اثر تزئینی آن با جلوه تزئینی نمای فلزی رایج متفاوت است. و پروژه های موفق در این زمینه معمولا حاصل همکاری تیم های مختلف مهندسی است. هر یک با استفاده از المان های مورد نظر معمار پروژه قابل اجرا می باشند. بناهای موجود در شهر در مجاورت ساختمان های دیگر هستند و نمای ساختمان باید با محیط اطراف خود در هماهنگی باشد. ضمن اینکه، چوب به محافظت زیادی نیاز دارد و باید هر چند وقت یکبار مواد پوششی آن را مجدد تمدید کرد. در طراحی نمای مدرن یک ساختمان باید اصول مختلفی را برای رسیدن به نتیجه مطلوب رعایت کرد. طراحی نمای مدرن ساختمان بر اساس نوع طراحی و همچنین متریال مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود انواع طراحی نمای مدرن ، طراحی نمای پست مدرن ، طراحی نمای مدرن هندسی ، طراحی نمای مدرن مدولار و … علاوه بر این نمای ساختمان کلاسیک بر خلاف اجرا نمای مدرن تنها از یک نوع مصالح ساختمانی بهره میبرد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهساز نما لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید