سه مصالح نمای خشک خطا شما باید به هیچ وجه بسازید

نما در عمل درون ساختمان را از بیرون و فضای خصوصی را از فضای عمومی جدا می کند. مصالح مورد استفاده در نمای ویلای سنتی، آجر، سنگ، گچ و سیمان و حتی در نوع بسیار محلی در غالب سبک های روستایی استفاده از نمای کاهگلی است. شاید بتوان سبک مدرن را پایه گذار استفاده از نمای شیشه ای دانست. به دلیل بهرهمندی از مصالح مختلف، در سبک مدرن شاهد تنوع چشمگیر مثل ترکیب آجر و بتن، ترکیب سنگ و آجر، ترکیب نمای کامپوزیت و شیشه و… یکی دیگر از مزیت های مصالح این است که شما می توانید به راحتی آنها را نصب نمایید، ولی دقت داشته باشید که نصب و اجرای آن باید توسط مجری انجام شود که در این زمینه تخصص کافی دارد و به بهترین روش ممکن می توانند آنها را نصب کند. این متریال نیز یکی دیگر از متریال های محبوب برای طراحان نما است. حتی در این شرایط نیز قطعاتِ شکسته شیشه سکوریت بسیار کوچک بوده و به هیچ وجه برنده و خطرناک نیستند. نقاشی ساختمان پلاستیک از روش های بسیار آسان نیز برای رنگ آمیزی میباشد و نیاز به تخصص چندانی برای انجام آن نیاز نیست. ᠎C onte nt w as creat ed  with the  help of behsaznama Content Generat or Dem ov ersion.

نمای خشک در ساختمان

از جمله مزایایی که این متریال دارد، عدم نیاز به نگهداری های ویژه آن می باشد. خدمات مهندسی مربوط به طراحی و اجرا، ساخت و نگهداری ساختمان، تعمیرات، بازسازی و نوسازی و … از این ویژگی ها می توان به مقاومت بالا و استحکام زیاد نمای سنگی اشاره نمود. این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران می باشد. اجرای نما با سنگ نیازمند بودجه زیادتری می باشد. رنگ آمیزی نماهای چوبی نیازمند یکسری مراحل آماده سازی مقدماتی می باشد چرا که سطح چوب باید بخوبی پردازش و آماده ی پذیرش رنگ نما باشند. لایه خارجی حاوی یک پوشش آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF برای تثبیت رنگ است. پیشنهاد می گردد، جهت نصب توری های رابیتس، آنها را بصورت دولایه و با قراردادن ستونهای هر لایه رابیتس بین یکدیگر، اقدام گردد تا از عبور دوغاب و یا ملاتهای سیمانی از رابیتس جلوگیری به عمل آید. دوام و مقاومت شیمیایی بالا وچسبندگی سریع و پایدار رزین های مصرفی (ماده ی چسبناک طبیعی یا مصنوعی ) موجب پیوند ناگسستنی لایه های مختلف پنل می شود.

نحوه نصب نمای خشک

یکی از روش هایی که موجب زیبایی بیشتر هندریل شیشه ای می شود، فیکس پوینت است. در یک قرن اخیر و بخصوص در دهه 70 میلادی برای اولین بار در آمریکا و جهان در صنعت ساختمان سازی تحول ایجاد شد، مهندسان آمریکایی روش جدیدی در نماسازی ایجاد کردند که با نصب سنگ به روش نمای خشک و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی مورد استفاده قرار گرفت. نمای آجری باید به دور از تنش های کششی که از خمش ناشی می شود، قرار گیرد. سنگ آهک:نمونه هایی از پر مصرف ترین سنگ های لایم استون عبارتند از : سنگ سمیرم،کوه سفید قم،اسلام آباد و مزایای این سنگ قیمت مناسب و یکدستی در رنگ آن است و جذب آب بالا و مقاومت کم در برابر فرسایش از معایب آن است.از این رو این سنگ ها تنها برای مکانهای دور از رطوبت و فرسایش می توان توصیه کرد.بهترین مکان کاربرد آن کنار راه پله ها (بغل پله ها) و دیواره پارکینگ می باشد. ۱- زمان اجرای این روش نسبت به روشهای دیگر بیشتر است. این مجموعه در جهت تسهیل ارائه خدمات به همکاران بخش ساختمان خدمات تکمیلی خود را در بخش های صنعتی از بهترین های هر مورد انتخاب نموده تا بتواند محصول نهایی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کند.

این مجموعه دارای تیمی متخصص و با داشتن بهترین اکیپ های اجرایی پروژه های شما را صفر تا صد انجام می دهد. طراحی و انتخاب مصالح نما، نمایانگر معماری سنتی ایران با تفاوت های جزئی در جزئیات است تا آن را با زندگی امروزی سازگار کند. در سالهای اخیر معماران و طراحان ایرانی نمونه هایی از طراحی نمای ساختمان مدرن، کلاسیک و سنتی با کاربری های مختلف را به اجرا در آورده اند که در نوع خود بی نظیرند. مصالح نمای خشک نسبت به مصالح سنتی که در ساخت ساختمان به کار می رفته است بسیار متفاوت می باشد. با توجه به مهارتش و شناخت مناسب از انواع پوشش می توانید مشورت و کمک های لازم را دریافت کنید. از زمانی که زیبایی ظاهری، آسایش دمایی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی برای ویلا ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نما با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان قرار گرفته است. بحث نما به مفهوم خاص آن از جایی شروع می­ شود که سطوح یا سطحی مهم و اصلی که به دلیل قرار گرفتن در معرض دید، بیشترین اطلاعات را در مورد حجم ساختمان ارائه می ­دهد، با آگاهی از خاصیت سطحی بودن و با فکر ارزش ­گذاری بر این خاصیت ایجاد می ­شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با روش اجرای نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید