سه روش ی برای بهبود انواع نمای خشک شما

در پایان یاد آور میشویم هنگام خرید چسب پلی اورتان یا سایر چسبهای صنعتی به نوع کاربرد، برند و شرکت سازنده چسب دقت داشته باشید. پیشنهاد میکنیم این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… صنعت چاپ چسب پلی اورتان بر پایه پلی یول، نسبت به انواع جوهرهای مبتنی بر آب دارای ویژگیهای برتری چون مقاومت بالاتر، ترکیبات غیر سمی، چسبندگی قوی، ویژگی غیر قابل اشتعال، قابلیت کنترل ویسکوزیته و دارای لایه روشن و خشکی قابل تنظیم است. نمای خشک به دلیل مزایای متعدد و ویژگیهای مثبت که دارد بسیار پرکاربرد و رایج می باشد در ادامه معرفی مزایا و ویژگی های این نوع نما میپردازیم با ما باشید . این نما از لایه های متعددی که شامل فضای داخلی تهویه پذیر ، پوسته بیرونی ، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی بنا می باشد تشکیل شده است بنابراین میان دیواره اصلی بنا و مصالحی که برای پوسته ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد فاصله ای تعیین شده وجود دارد.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

که متوجه پوسته خارجی می باشد، متوجه خود ساختمان نخواهد بود. به اصطلاح سیستم نمای لامل از انواع نمای خشک یک سازه مجزا محسوب می شود نمای کرتین وال یکی از انواع نماهای شیشه ای ساختمان با سیستم پوششی همرا با سازه خود ایستا است. نمای ساختماناجرای نمای شیشه دوجداره کرتین وال (لامل) اجرای نمای HPL . از جمله مهم ترین متریال و اجرای آن درنمای ساختمان می توان به اجرای نمای سنگ خشک ، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای کامپوزیت، اجرای نمای کرتین وال ، اجرای نمای بتن اکسپوز ، اجرای نمای ترمووود و… در واقع نمای کرتین وال بهترین نمای شیشه ای ساختمان به لحاظ مسائل سازه در ارتفاع محسوب می شود. پروفیل های آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی سبک وزن بودن به نسبت دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند ورقه های کامپوزیت بسیار سبک و با وزن حدود 8- 5 کیلوگرم در متر مربع است، که در مقابل بقیه مصالح از قبیل سنگ، شیشه و سیمان وزن کمتری را دارد. This  da ta has be᠎en w ritt​en  by ᠎behsaznama Co​ntent Genera᠎to᠎r  DE MO᠎!

دتایل اجرای نمای خشک

این ویژگی از نمای خشک باعث شده است که بسیاری از مشکلاتی که مهندسان و طراحان با آن روبرو بودند برطرف شود و با به کارگیری از این مساله در هر اندازه ضخامت و رنگی که مورد نیاز است به بالا رفتن کیفیت نما و همچنین اجرای کامل طرح مورد نظر در طراحی نما دست یابند . الیاف سلولوزی آنها باعث مقاوم شدن دربرابر عوامل جوی وعیوب مختلف شامل شکستگی و پیچ خوردن میشود.این نوع نما دربرابرآتش سوزی مقاوم و عایق صوتی وحرارتی نیز محسوب میشوند و همچنین نسبت به پنل های دیگر جزء بهترین عایق های رطوبتی به شمار میروند. همچنین استفاده از فناوری روز در مراحل پخت آن باعث شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، دما و عوامل محیطی داشته باشند. سرامیکهای پرسلانی دوام بالایی دارند و نسبت به مصالح دیگر دارای جذب آب پایینی هستند. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. This data has been cre ated by behsaznama Con tent Gener᠎ator Dem ov​er sion!

صنعت موسیقی در مورد اجرای نمای خشک آجر چه چیزی می تواند به شما بیاموزد

این لایه اطمینان می دهد که آب و هوا بر فلز تأثیر نمی گذارد و از زنگ زدگی آن جلوگیری می کند. در طراحی نما در سیستمهای نمای خشک غیر نمایان یا نامشهود پس از نصب نما بست های به کار رفته مشاهده نمی شود در حقیقت پیش از آنکه نما نصب شود روی سطح رویه عملیاتی صورت میگیرد که بسته به نوع سیستم ممکن است به صورت سوراخ و یا شیارهایی در لبه های روی یا پشت باشند. در بیشتر مواقع جهت نصب چوب برروی نما، نمی توان از ملات های ماسه سیمان استفاده نمود. یکی از ویژگیهای استفاده از نمای خشک در طراحی نمای کلاسیک یا مدرن این است که می توان جهت اجرای آن از هر نوع مصالحی همچون سنگ ، آجر ، سرامیک ، چوب ترموود ، چوب پلاست ، کامپوزیت اچ پی ال و غیره به روش صنعتی استفاده کرد . به دلیل اینکه در نمای خشک چهارچوب های فلزی برای قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود می توان آن را بدون استفاده از داربست اجرا کرد ، این روند باعث میشود که سرعت اجرای نمای خشک به اندازه چشم گیری افزایش یابد و تقریباً ۵۰ درصد در زمان اجرای پروژه صرفه جویی می شود .

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کلیک.

دیدگاهتان را بنویسید