سه راه‌ها شما قادر خواهید بود توسعه خلاقیت خود را استفاده از نمای خشک

البته استفاده از این نما تنها به بخش بیرونی ساختمان محدود نبوده و امکان استفاده از آن در نماسازی داخلی نیز رایج می باشد. نمای آجری در عین این که باعث انتقال حس گرم به بیننده می شود می تواند متناسب با معماری های مدرن نیز قرار بگیرد. بطوری که نماهای تماما شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان­ها به کار می­ رفتند. شاید در گذشته، نمای ساختمان به اندازه امروز اهمیت چندانی نداشت و چیزی با عنوان طراحی نما، در بین مردم رواج نداشت. ساختمان سازه یا بنایی جهت سرپناه و سکونت افراد است. نکته مهم در جستجو های اینترنتی، این است که باید حواسمان به سایت های تبلیغاتی و دروغینی که فقط به دنبال فریب و اخاذی از افراد در این رابطه هستند، باشد. ۳ – شیشه : شیشه ها به دلیل اجرای سریع در ساخت نما ، کاهش بارهای مرده ساختمان های بلند ; امکان رویت وسیع منظره بیرون و کاهش آلودگی صوتی ساختمان ، طرفداران زیادی دارد . امروزه با توجه به اهمیت زیادی که طراحی و اجرای نما بر هویت و شخصیت بنا دارد، نمی توان انکار کرد که طراحی و اجرای آن در ساختمان، باید به بهترین نحو صورت بگیرد. از جمله مهم ترین متریال و اجرای آن درنمای ساختمان می توان به اجرای نمای سنگ خشک ، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای کامپوزیت، اجرای نمای کرتین وال ، اجرای نمای بتن اکسپوز ، اجرای نمای ترمووود و…

مجری نمای سرامیک خشک

همچنین مواد نسوز اساسی ، از جمله منیزیا ، دولوما و اسپینل ، اغلب با کربن و گرافیت ترکیب می شوند و در محیط های بسیار اساسی استفاده می شوند. سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد. انتخاب بهترین شرکت طراحی و اجرای نمای ساختمان به کارفرمایان کمک می کند تا نمای زیبا و منحصر به فردی را در ساختمان خود اجرا کنند. در حال حاضر راه های متنوع و مختلفی برای شناسایی یک شرکت معتبر وجود دارد. در ادامه با انواع نما های حال حاضر در ساخت ویلا آشنا میشویم واطلاعات تکمیلی آنها را کسب میکنیم… بسیاری از مدیران شرکتها سعی در طراحی و انتخاب این نمای زیبا دارند، زیرا انتخاب یک ظاهر زیبا برای ساختمان، نوع فعالیت آنها را به خوبی نشان خواهد داد. Po​st was c re᠎ated with  GS A ᠎Content Generato r ​DEMO!

تمام مصالحی که قصد استفاده از آنها در نما را داریم بایستی قبل از نصب طبق نقشه های اجرایی تهیه و کالیبره شوند. با یک جستجوی در گوگل به اسامی و شرکت های مختلفی در این رابطه می رسیم. حال اگر بخواهیم آدرس و شماره تلفن بهترین شرکت های اجرای نمای خشک را به شما عزیزان بدهیم باید شرکت تجهیز نما را معرفی کنیم. شما با مراجعه کردن به سازمان نام مهندسی، می توانید لیست شرکت های دارای رتبه بندی و صلاحیت، که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنند را مشاهده کنید. در صورتی که مشاور املاک شما، مورد اعتماد و معتبر است، می توانید از تجربیات و راهنمایی ها او استفاده کنید. اگر فکر می کنید طراحی نمای مدرن به معنای استفاده از نوع خاصی از مصالح و یا پیاده سازی طرح های عجیب و غریب است، سخت در اشتباهید! طرح ها و رنگ بندی های سرامیک هایی که در این سبک به کار برده می شود با یکدیگر متفاوت است و شما باید به آن رنگ بندی ها دقت داشته باشید. Po᠎st has be en gen er ated by GS​A Cont en t Genera to​r DEMO᠎!

استفاده نمود. از مهم ترین ویژگی که این محصول دارد ساده و طرح دار بودن آن است و می توان از آن به طور ترکیبی در نما استفاده نمود. معایب اجرای نمای خشک در مقایسه با روش سنتی آنقدر ناچیز است که می توان از آن چشم پوشی نمود. آنچه موجب اتصال مصالح مورد نیاز در اجرای نمای خشک به بدنه سازه می شود، یراق آلات فلزی مخصوص است. این روش خصوصا در نماهای رومی مورد استفاده قرار میگیرد. پیچ و بست با زاویهای مطابق با سوراخ ایجاد شده در سنگ نما بر روی دیوار قرار گرفته و به سنگ بسته میشود، به گونهای که حداقل 2 میلیمتر فضای خالی بین سنگهای نصب شده و دیوار وجود داشته باشد و به همینگونه کل دیوار پوشانده میشود. روش های متعدد و متنوعی برای طراحی و اجرای نمای مدرن وجود دارد. اجرای نمای جی اف آر سی GFRC نیز جزء نماهای خشک و مدرن به شمار می آید که طرفداران بسیاری دارد. در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. Th᠎is data نحوه اجرای نمای خشک ساختمان has  be en done ​by behsaznama C᠎onte nt Gen erat or Demoversi on᠎!

دیدگاهتان را بنویسید