سریع-مشاهده اجرای نمای خشک شما

صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. این ورق به دلیل مزیت هایی چون وزن کم، قابلیت نصب آسان در مکانهای صنعتی، قیمت مناسب و مقاومت بالا در برابر آسیبهایی مانند فشار و وزن بالا، زلزله و رطوبت از کاربرد بیشتری برخوردار است. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. بنابراین مشتریانی که قصد خرید وانت پراید را دارند می توانند بدون باز کردن حساب وکالتی هم برای خرید این خودروی کار اقدام کنند. این لایه معمولا” عبارتست از یک لایه ملات سیمان که به طور یکنواخت بر روی مصالح ساختمانی جهت کاهش هرگونه ناصافی موجود در جداره خارجی سازه بکار می رود. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند.

فیلم اجرای نمای خشک

تنپوش مردان قمی هم شامل پیراهن یقه شیخی، جلیقه، کت و قبا بودهاست که به همراه شلوارهای ساده و گشاد از جنس کرباس به تن میکردند. میتوان برای اجرای نمای آجری استفاده کرد که هر کدام مزایای خودشان را به همراه دارند. نصب و اجرای این نوع نما به افراد متخصص و باتجربه نیاز دارد. ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. انتخاب و خرید مصالح مرغوب، علاوه بر اینکه نمای کار را تمیز و شیکتر ارائه میدهد، ماندگاری بهتری نیز خواهد داشت. تنوع متریال مورد استفاده: افرادی که نمای خشک را برای ساختمان خود انتخاب میکنند، تنوع گستردهای از مواد مختلف را در اختیار خواهند داشت. سرامیک خشک پرسلانی دارای قطعات مخصوص برای کنجها ، کف پنجرهها و فلاشینگهای ساختمان است که باعث افزایش زیبایی نمای تمام شده میشود. درز میان سرامیک ها ۶ یا ۸ میلی متر تنظیم می شود. مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: به دلیل اینکه بعضی از تست های مخرب در داخل کشور وجود ندارد این تست ها توسط شرکت های معتبر خارجی در خارج از کشور انجام می شود و نتایج تمامی این تست ها به سازمان استاندارد و محیط زیست ارائه و از آنها مجوز تولید انبوه دریافت می شود.

از مزایای مهم نمای سرامیک خشک علاوه بر دتایل اجرای سرامیک خشک، اینکه در نصب نمای خشک سرامیک از هیچ نوع ملات سیمانی استفاده نمیشود. گفتنی است که این سرامیک ها در دو نوع سوراخ دار یا مجوف و پُر یا فول بادی در بازار موجودند. عایقسازی در این روش بسیار مهم است و در صورت عدم توجه به این موضوع، مشکلات زیادی بهوجود خواهد آمد. می توان جهت جلب توجه کمتر، قسمت های نمایان بست ها را همرنگ سطح رویه، رنگ کرد. توجه داشته باشید که در اجرای نمای خشک ساختمان، فاصله کمی بین دیوارها و نما وجود دارد. اجرای نمای سرامیک خشک به دلیل استفاده از پایههای فلزی برای فیکس کردن نما، نسبت به چسب دوام زیادی دارد و به همین دلیل در طول سالیان نیاز به تعمیر و نگهداری و همچنین تجدید چسب نما نیاز ندارد. استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. در فصول سرد سال این نما اتلاف گرما را از طریق عایقی از لایه هوا کاهش می دهد و مانع ایجاد پل های حرارتی در سطوح حساس مانند درزهای کف و دیوار میشود.

با بندهای باز، تکه های پوشش نما، با حرکات حاصله از انبساط حرارتی و نشست، بدون تداخل با تکه مجاور خود می توانند آزادانه امتداد یابند. زیرا هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم به بدنه سرامیک جلوگیری می کنند. یکی دیگر از مزیت های بسیار مهم سرامیک نما مقاومت شیمیایی بالا است. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. اصلیترین دلیل استفاده از نما خشک ساختمان، مزایای متعددی است که به همراه دارد. یکی از اصلیترین بخشهای ساختمان که هم روی زیبایی آن تاثیرگذار است و هم از جنبه ایمنی و استحکام اهمیت پیدا میکند، نمای ساختمان است. گفتنی است که نمای خشک آجری هم بدون ملات روی دیوار بیرونی ساختمان نصب میشود. عمر مفید نمای خشک حداقل دو برابر نمای سنتی است. نمای خشک آجری و سنگی دو نمونه از متداولترین نماهای خشک هستند، اما در ادامه با انواع دیگری نیز آشنا میشویم. Post was c᠎re ated by behsaznama Cont​en t Gene rator ᠎DEMO.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد منبع لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید